Anel & Your Master

Anel & Your Master
Anel Chips Adolf I ma perma na google. Miszcz aka Diabelski Imperator THIS IS SPARTA ratuje sytuację.

sobota, 15 sierpnia 2015

Rein Raus z Kuroko

Notka bardzo randomowa, ale pokazuje, że nawet Kuroko jest w stanie czegoś nauczyć. I bynajmniej nie chodzi o power of friendship, friendship is magic. To nie jest My Little Pony.



Miszczu
kuroko no basket nauczyło mnie dwóch słów
jedno to jak pisałyśmy tytuł
to było uderzać

Anel
baloncesto

Miszczu
bo kuroko dawno nie dostał w twarz łopatą
o, to trzy
a drugie to jak lagami krzyczał "stój" i to było "alto" alto to wysoki

Anel
widzisz jest powód by to kontynuować xd

Miszczu
tak, to ma sens, mogę to zrobić

Anel
haaha pamiętam jak to było zabawne
alto
wysoki mężu

Miszczu
cytaty małych ludzi
tak powinno to się nazywać na wiki
bo tam są zawsze cytaty pod koniec

Anel
proponuję zrobić notkę na ofdupe
cytaty małych ludzi

Miszczu
XD

Anel
myślisz, że kurokosa też trzeba będzie?

Miszczu
główne postacie: Karen, Chiyo, Akashi

Anel
a zresztą, co on mówi

Miszczu
i Chino
"jestem cieniem"
albo
"jesteś światłem"

Anel
power of friendship

Miszczu
jak rein raus
ty jesteś światłem
ja jestem cieniem
cośtam dalej

Anel
klucz i zamek...
no w sumie

Miszczu
xd

Anel
Kuroko jest kluczem do tego
bramy
nie?
powiedzmy...

Miszczu
nie pamiętam jakie jeszcze były porównania ty jesteś na czasie
omg
zwała

Anel
dawno nie słuchałam

Miszczu
tak bo Kuroko to archetyp przyjaciela

Anel
poczekaj włączę se

Miszczu
ja te
co my robimy xd

Anel
to co zwykle xd
wejść wyjść przez bramę
do zone
rein raus zone
wycieczka za bramę była krótka, sorry
wcześnie wstałem nie mam czasu
inni też chca wejść

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zBLOGowani.pl