Anel & Your Master

Anel & Your Master
Anel Chips Adolf I ma perma na google. Miszcz aka Diabelski Imperator THIS IS SPARTA ratuje sytuację.

czwartek, 6 sierpnia 2015

Wtf, Japonio, moe horror? - Gakkou Gurashi!

Moe? Tak. Horror? Nie. Za to nudne.




Miszczu
anime time
wyszedł moe horror
fajny piesek

Anel
moe moe
tylko gdzie horror

Miszczu
idealny
ciekawe czy będą zombie
fajny op
jak będzie kiedyś top op sezonu to mogę głosować, bo ed już mamy
teoretyczny chociaż
photofiltre zrobił z pliku 150kb 500kb
brawo
a zmniejszyłam rozdzielczość

Anel
MOE
mieści się

Miszczu
szit przez napisy nie widać do końca
tam jest steppen king

Anel
dobre rzeczy czyta
steppen no kurde
stepujemy

Miszczu
stepuj dla króla

Anel
że tak zapytam
jaki tytuł ma moe horror

Miszczu
hahah o ku ej głosuje też
gakkou
jezu

Anel
o mam to w planach

Miszczu
ten sezon był w miarę, a tu nagle moeshit
to mój moeshit sezonu

Anel
każdy sezon potrzebuje moeshitu

Miszczu

Anel
TEN PIES
TOP PET

Miszczu
kocham go
mam więcej ssów psa niż ssów niektórych osób
Taromaru się nazywa

Anel
tak
było w tej fotce

Miszczu
o super
nie wyłączam napisów, bo mi się nie chce klikać
oł je to nie jest od funi

Anel
mnie to nie robi
szok

Miszczu
uff bałam się że temu psu coś się stanie
chory odcinek

Anel
ja to się spodziewałam że ten pies zje jej twarz czy coś

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zBLOGowani.pl