Anel & Your Master

Anel & Your Master
Anel Chips Adolf I ma perma na google. Miszcz aka Diabelski Imperator THIS IS SPARTA ratuje sytuację.

czwartek, 23 lipca 2015

A miałam być drugą Yoną... - Akagami no Shirayuki-hime

Dlaczego Shirayuki miała być drugą Yoną? Teraz to już nie mam pojęcia. Pierwsze skojarzenie to pewnie włosy, ale sądzę, że w trailerze jeszcze coś kazało mi tak myśleć. Może iluzja reverse haremu...
Ostatecznie Akagami Yonką nie jest, ale będzie ok. Romansowo. Wnioski po drugim odcinku.
Yona była ładniejsza.



Anel
z tą yonką to się skończy jak z fejtem
będę czekała na odpowiednia chwile by zacząć
i potem ona się skończy
a ja nie zacznę

Miszczu
prawda jest taka ze wrócisz ale.. za kilka lat
o ile do tego czasu nie stwierdzisz że anime są głupie i widziałaś już wszystko

Anel
nie dokończyłam fejta bo
nie chciałam go oglądać grając

Miszczu
hajhaha
nie no hahah
wiem że trudno jest oglądać dobre anime

Anel
nie chciałam się zmuszać i wgl xd

Miszczu
musisz sobie grę zbanować to może wtedy

Anel
lustereczko powiedz przecie któż jest najpiękniejszy w świecie hahaha tego to się nie spodziewałam
na pierwszy rzut oka Yonka była ładniejsza

Miszczu
nie była wariatką obcinającą sobie włosy

Anel
ale ona też obcięła xdd

Miszczu
chociaż ogólnie to nie wiem
ona miała takie krótkie?
dlaczego ja ją kojarzę z dłuższymi
ona gdzieś miała?

Anel
Yonka?
Yona sobie ścięła
bo rzucały się w oczy
albo może przez tego zjeba

Miszczu
aha ja je kojarzę, bo każdy plakat je ma

Anel
Suwon

Miszczu
to mocno implikuje ze skończyłam oglądać anime na plakatach

Anel
gdzie są faceci
haha noo xd
zwłaszcza ze ciachnęła sobie te włosy dość szybko
może nie w pierwszym
na pewno nie w pierwszym
jest i biszu san ;d
i to jasne włosy
ale przypomina mi
boże
Slaine

Miszczu
...
powodzenia

Anel
tylko mam nadzieje, że sensowniejszy

Miszczu
wygląda
tzn. nie wygląda bo wygląda jak Slaine
chociaż mnie się nie rzuciło

Anel
nie wiem dlaczego to chyba ten mundurek
Zen to chujowe imię
Shirayuki zresztą wcale nie lepsze
w sumie nie do końca rozumiem czemu ona uciekła bo hmm

Miszczu
nic nie boli  bardziej niż głupie imię
chyba że kogoś nie lubisz
to tylko cię śmieszy
a tak to cię chwilę śmieszy a chwilę dobija

Anel
z jednej strony ok rozumiem nie chciała dawać dupy księciu ale przecież zostawiła swoich potrzebujących ziomków

Miszczu
a potem to już tylko śmieszkujesz
wg mnie powinna przestać się unosić bo jest tylko ziołozbieraczką i czerpać radochę z życia ponad plebsem i najwyżej dopiero potem odejść zabierając parę rzeczy ze skarbca
ale wtedy nie byłoby romansu tylko dramat

Anel
skoro jest tą no
zielarką
to mogłaby sobie te włosy przefarbować i tyle...
chyba umie

Miszczu
w średniowiecznej nibylandii nie było magicznych farb z gówien salamandry czy co

Anel
skoro robi potki hp

Miszczu
potki hp xd
hahha
ona jest handlarzem
ziół i mikstur

Anel
ale robi je
drama trochę z dupki

Miszczu
huru buru
nie wczułaś się
wczuj się
może się nawet popłaczesz
ale ja też się nie przejęłam
przejęcie się postaciami po 15 minutach znajomości
15, chyba 5
niby zaraz okres ale bez przesady
to nie śliczne zwierzątka

Anel
to zatrute jabłko było przewidywalne

Miszczu
jak się nazywała ta królewna
Śnieżka pewnie

Anel
tak
ej ten książę ma pieprzyk w stylu Hmursa
a jaki wystraszony bo laska go uderzyła

Miszczu
tzn. pod okiem?

Anel
tak

Miszczu
z tej perspektywy - Hmuro wynalazca

Anel
Zen ma za małe oczy
wgl ta kreska trochę taka niedojebana xd
meh liczyłam na więcej

Miszczu
widziałam tylko jedną minę derpa

Anel
książę jest derpem

Miszczu
Anel tu ze względów estetycznych przyszła

Anel
nii
ja tu dla fabuły na poziomie Yonki
meh ale będzie lepiej pewnie
Mitsuhide

Miszczu
to pewnie głownie romansidło
Yona miała jakieś elementy przygodówki

Anel
Yonka miała romans bardziej w tle czasem mi było przykro ale wolę tak
niż odwrotnie

Miszczu
pewnie dlatego przy yonie2 widziałam "najlepszy romans" a nie "najlepsza fabuła"

Anel
ale obrazek ładny
jakby nie było romanse tez lubię
ale
za szybko pozbyli się tego niby-złego
tego księcia
masakra liczyłam na więcej nawet op i ed yonka ma lepszy

Miszczu
cholera

Anel
idę posłuchać aż

Miszczu
Yona musiała być dobra
"to oglądałaś czy nie" ^^

Anel
BYŁA <3
chociaż no dobra na początku wydawała się też taką cipą trochę

Miszczu
no i miała łuka

Anel
o no właśnie
+100

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zBLOGowani.pl