Anel & Your Master

Anel & Your Master
Anel Chips Adolf I ma perma na google. Miszcz aka Diabelski Imperator THIS IS SPARTA ratuje sytuację.

czwartek, 6 stycznia 2011

Impek x Impek

Omójporzeee, wydarzyło się tyle co i nic... 
1. Adolf nie lubi Suzi. W sumie mamy już dwóch hejterów, więc zakłądamy antyFC z płatnym członkostwem.
2. Jesteśmy chore. ZNOWU. I tak przez całe życie. 
3. Książki spadają z nieba. Na łeb. Prosto na Ejnela. Może dzięki temu będzie more intelligent. [i zdąży na autobus...]
4. Mam problemu z pamięcią. Dziś znów zapomniałam wstać z łóżka. I spałam do 16. 
5. Happy Hour wcale nie jest happy. 
6. Czips pisze opowiadanie. O miłości, gwałtach, odmiennej orientacji, niespełnionych fantazjach i samej sobie. 
7. Chyba będę musiała iść na ugodę i mianować ją kimś w stylu Mrocznego Imperatora. [to lepsze niż gdyby miała być fanką Suzaku...]
8. MAL nas wystawił. I nas olewa. 
9. Anel zrobi mi sygnaturę z klatą Graya! Której, swoją droga, nadal nie wydrukowałam...
10. Ale wydrukowałam G.! I przez to dziś znów zapomnę iść spać...
11. Yamf sadzi, że udało mu się przeprowadzić kampanię reklamową swojego ulubionego sfit komunikatora. 
12. <marzenia dziecka> Adolf II, żona III kupi mi doujinshi! </marzenia dziecka>
13. Od dwóch dni jest tak upierdolony stół tutaj...




Pozdrawiam Ejnela, który mnie również pozdrawia, a jeśli mnie nie pozdrawia to PK. 
<Miszcz w trybie PvP, godny SSa>

PS Kto ze mną zagra...
PS2 Anel ma zgon mózgu.





<spam dobrego (?!) Adolfa>
Ad.6. Skąd wiedziałaś, że o samej sobie... Yyy, znaczy: to nie będzie o odmiennej orientacji. Chyba.
Ad.7. Będę Impkiem, będę Impkiem!~ <skanduje>
Ad.9. Już wiem, o czym zapomniałam... <Mistrzuń tego nie widziiiii~>

Czy ktoś nas czyta? Straciłyśmy naszego głównego fana. To ten moment, w którym reklamujemy się na forum. <hihihi>
</spam dobrego (?!) Adolfa>


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111oneoneonejedenjedenaście
Nie, nie będziesz Impkiem. Będziesz... ech... Zapomniałaś o mojej sygnaturze. Nie nie nie nie nie nie wybaczę Ciiiiiiiiiiii. 
Wejdź na LC, załóż gildie OFDupe i nas reklamuj. Za karę w Twoim opowiadaniu będziesz przydrożnym gejem. 

PS Ejnel właśnie wyrusza poderwać nam fanów <hahahaha>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zBLOGowani.pl