Anel & Your Master

Anel & Your Master
Anel Chips Adolf I ma perma na google. Miszcz aka Diabelski Imperator THIS IS SPARTA ratuje sytuację.

wtorek, 26 lipca 2011

Katzen, Katzen über alles~ Pr0 Bonus

                               


























































































Długi kot jest dłuuuuuuuuuuuugi.
Doceńcie to, składałam go z 20 minut!
Stwierdziłam, że czas najwyższy coś, skoro Adolf całe życie spamuje z nudów.
...
Tak, coś w tym stylu...
Dajcie wenę Impkowi! Zapłacę ^^ [mam Laysy]


A dla spragnionych muzyki/fanów zespołu Loituma/namiętnych klikaczy - klik w link.
[Firma Melanż z Prawujkiem życzy udanej imprezy]
Linki z muzyką zaktualizowane. Odsłuchać marsz!

Chętni do subskrypcji [!] walić do Adolfa, bo to zawodowy spamer z mnóstwem czasu.


Specjalne niepozdrowienia dla "kReJzI nAsToOlATkuUuFf", którzy mylą konstrukcję Piję, ponieważ jestem pełnoletni z Jestem dorosły, ponieważ piję.


A teraz żegnam i

[będę takiego miała, serio]




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zBLOGowani.pl