Anel & Your Master

Anel & Your Master
Anel Chips Adolf I ma perma na google. Miszcz aka Diabelski Imperator THIS IS SPARTA ratuje sytuację.

czwartek, 23 lutego 2012

Master znowu się uczy


Wszyscy rozumiemy. 



Miszczu
ciekawe co dostane za prezwentejszyn
była taka pro

Anel
przeczytałam...

Miszczu
i ten pamietny screen
.................
hah xd
ok, wiem
wiem co przecyztałaś

Anel
ciuesze sie ze nie musze tego pisac

(...)


Anel
ej ojezu kiedy mój kuzyn wstawił se znicz dla Ryśka do opisu
zaraz
ON OGLĄDA KLAN?

Miszczu
!?

Anel
może dlatego ine może znaleźć sobie żony
a nie z powodu tego, że studiował xD
szukasz meza?
sprzedam kuzyna

Miszczu
mogę szukać

Anel
teeeeraaaasbeeeetąąąąą

Miszczu
a fajny?

Anel
ma duży nos

Miszczu
fajny gajny
omg

Anel
nie jest gajny ;/
ale
ma duże dłopnie
i jest taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaki wysoki

Miszczu
do chyba dobrze
to b. dbrze

Anel
i blond

Miszczu
a na nosy....
istnieja operacje
i moze jakies ziółka
zabobony

Anel
ziółko na nos
wyobraziłam sobie taki listek zasłaniający

Miszczu
no ale lepiej wielki nos niż Voldemort



Dzieci, nie słuchajcie Rammsteina, to niebezpieczne.

Miszczu
weźźźź
zaczytałam sie w twoim ramsztajnie
prawie nalam Coli do myszki



Pora też stworzyć nową listę słów-kluczy, tym razem iście mistrzowską.


Miszczu
haha "Ty ejsteś panem tej wioski"
Wojciech lat 45, plinuje abymieszkanscy wsi przestrzegali prozadku

Anel
Wojciech

Miszczu
xD

Anel
w sumie jedzie trochę wsią
bez pojazdu Wojciechom
Wojtusiom

Miszczu
od 5 min.nie wiedizałam o o cho w dlaczego ja, a usłyszłąma ze ejst bossem wioski i prosze



Piosenka na dziś~

Miszczu
Adolfie Adole
osolemijpo
nie,t o nie pasje do brutalneo wydźwieku germanskeigo imienia
rałs

Anel
hhah

Miszczu
achtung

Anel
czemu najpierw rałs

Miszczu
faktcyznie
rajn ejst popularniejsze
;/
to jeszczr raz
Adolf
rałs dwa trzy

Anel
zrobić rajna bez rałsa to też haha xd
rałs dwa trzy xDDD

Miszczu
no jak w wojsku
rałs dwa czy cztery
rałs dwa czy cztery
rajn dwa czy cztery
rałs dwa czy cztery
rajn dwa czy cztery
ok, cZas na Karola XLII

Anel
powinnas pisac piosenki
i byc generałem

Miszczu
Karol XL XDD
chciałabym byc generałem

(...)

Miszczu
czy oni miesieli miec takie durne nazwiska
Loenwenwold

Anel
lolenworld



Pamiętajcie - Lepszy duży nos niż Voldemort.
I w następnej notce będzie mniej cytatów z gg, srsly.
A Adolf skończy opowiadanie.
Miłego wieczoru/nocy/dnia/japierdole~

1 komentarz:

  1. Wiecie co... jak tak czytam, to nie wiem czy się śmiać, czy płakać xD
    Dobra, jednak śmiech ^^

    I rly, nie macie co robić :P


    P.S. Fhidhisiu! Ćwiczę ukłon foh you ;DDDD

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl