Anel & Your Master

Anel & Your Master
Anel Chips Adolf I ma perma na google. Miszcz aka Diabelski Imperator THIS IS SPARTA ratuje sytuację.

poniedziałek, 3 września 2012

najnnajnnajnnajnnajn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11urwa

Wiecie jaki mamy dziś dzień...
Tak.
Dokładnie.
To TRZECI DZIEŃ WRZEŚNIA.



A ta notka powinna się pojawić pierwszego !%@$!*@!3r4 (ale mam dobre wytłumaczenie~)
Nikt nie zauważy, a problem nadal pozostał. A więc...
Miszcz i Anel, Anel i Miszcz oficjalnie ogłaszają...


KONIEC WAKACJI ROKU 2012




To jest smutne tym bardziej, że jak to Kot powiedział - "zostało tylko osiem miesięcy normalnej szkoły. OSIEM MIESIĘCY!". Wszyscy wiemy, że to ma BARDZO niepozytywny wydźwięk.



Nołlajfy cierpią.


Pewnie inni też, ale nie znamy się na innych ludziach.


ALE. 
Te wakacje były dobre. 
Zaczęły się od:
"-sukienka mi stoi... 
-a moja leży jak jakieś uke. 
-no to mamy sukienkowe seme i uke, co teraz? 
-..."
Poprzez tonę sucharów (zostałam suchym człowiekiem, a Mistrz musiał czytać... znaczy nie musiał, ale czasami udawał, ze to robi), dużo ładnych klat (realnych!), jeszcze więcej ładnych klat animowanych i dużo, dużo opierdalingu. I spania. Na palcach mogę policzyć ile razy wyszłyśmy z domu... Chociaż ok, na nas dwie to może będą potrzebne obie pary rąk.
Zakończone... eventem z podwójnym expem (<nołlajf style>), nocą z Władcą Pierścieni (...minęły dwa dni, a ja znowu mam ochotę obejrzeć) i oglądaniem anime. I siedzeniem na tumblrze, co zaowocowało tym:


I imphezą. Tak. Impheza na gg, jak przystało na nołlajfów. 




I szybka rada dla przyszłych twórców dubstepu - wystarczy powtarzać pierwszą sylabę i mamy dubstep. Ma-ma-ma-madness. Im-im-im-impheza. Du-du-du-dubstep.





Reporter Anela
krótki wywiad dla ofdupe.blogspot.com
co zrobiłaś przez te wakacje?
czy zrobiłaś to, co chciałaś zrobić?

Miszczu
czynny opierdaling
tak
obejrzałam anime!!!!!!!
i zjadłam
i wyspałam się

Reporter Anela
czy wakacje uznajesz za udane?

Miszczu
TAK

Reporter Anela
a co myślisz o ich końcu?

Miszczu
to dla mnie zbyt wiele
mam ochotę zaśpiewać smutną balladę o końcu życia
ale nie potrafię

Reporter Anela
jak się czujesz z myślą, że to "tylko" osiem miesięcy?

Miszczu
omg ile pytań xd


Reporter Anela
chcesz kogoś pozdrowić?

Miszczu
NIE

Reporter Anela
komuś życzyć miłej szkoły?

Miszczu
chyba sobie...
i Tobie...



Dziękuję za uwagę. I... miłej nauki hahahahahahsjfgajdghsjgsdkgr. Nie, to nie było śmieszne.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zBLOGowani.pl