Anel & Your Master

Anel & Your Master
Anel Chips Adolf I ma perma na google. Miszcz aka Diabelski Imperator THIS IS SPARTA ratuje sytuację.

wtorek, 11 listopada 2014

Debata o koszach

Tak właśnie. Poważna konwersacja, która zaowocowała powstaniem równie poważnej ankiety.
Kosz jest ważnym elementem życia każdego z nas. Gdyby nie kosz, tonęlibyśmy w śmieciach. Niepotrzebnych plikach. Starych odcinkach anime. Chusteczkach... Życie bez kosza mogłoby być trudne. Kosz is love, kosz is live. Jak OFDupe. Czy coś.




Miszczu
ja ej wreszcie usunęłam kosz z pulpitu, ale ze mnie haker
ale ze mnie pleb, jego można było mieć w kaflach

Anel
omg teraz nic nie masz na pulpecie!!

Miszczu
czasem to mi za siebie wstyd

Anel
ten kosz dawał iluzje normalnego komputera xd

Miszczu
xd
no właśnie taki samotny był zawsze w rogu
nie wiem gdzie się nauczyłam, żeby kosz był właśnie tam, ale gdzieś to widziałam za młodu
potem sczaiłam że dużo osób ma po lewo

Anel
;o
jakbym miała mieć sam kosz na pulpecie to byłby tam gdzie Twój

Miszczu
gdyby ofdupe miało forum założyłabym wątek "Gdzie trzymacie swój kosz"...
ale nie że pod zlewem

Anel
możemy zrobić ankietę xddd

Miszczu
tylko nie to
hahaha

Anel
tylko powiedz jakie chcesz odp xd

Miszczu
chcę m.in. w prawym dolnym rogu
w rzędzie ikon
i nie wiem gdzie jeszcze można mieć go wszędzie

Anel
"posrało cię mam tylko pod zlewem"

Miszczu
na początku albo na końcu tego rzędu
i pod zlewem to tez przydatna opcja

Anel
mój jest na trzeciej pozycji na górze od lewej

Miszczu
i nie mam kosza
a co go poprzedza?
dlaczego tam jest?
bo jest ważny?
bo pasuje?

Anel
skrót do programu do odtwarzania który mogłabym wywalić spokojnie, bo i tak nie otwieram go przez to
to zupełnie po lewej, między nim a koszem jest folder z anime

Miszczu
musi być? ;/

Anel
przyzwyczaiłam się xdd

Miszczu
ok ;d

Anel
jak przesunę wszystko o jedno w lewo to będę włazić do gry zamiast do kosza
albo do kosza zamiast do folderu z anime

Miszczu
nie podejrzewałam że mogłabyś coś zainstalować na pulpicie

Anel
czasem o tym myślę, ale nigdy tego nie zrobiłam haha

Miszczu
często wchodzisz do kosza?

Anel
w zasadzie to nie
opróżniam go przez ppm opróżnij

Miszczu
debata o koszach

Anel
tylko czasem jak coś wywalę przypadkiem to wejdę




Przykłady położenia kosza:

U Anelka


U Misca


OFDupe zachęca do przesyłania własnych ssów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zBLOGowani.pl