Anel & Your Master

Anel & Your Master
Anel Chips Adolf I ma perma na google. Miszcz aka Diabelski Imperator THIS IS SPARTA ratuje sytuację.

wtorek, 30 czerwca 2015

Dziecko la stella dell'episodio - Dzieckostern, ach, scheine!

Miszczu
w dzisiejszym odc

Anel
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DZIECKO POWRÓT
muszę nadrobić będziemy o tym rozmawiać musimy rozmawiać o Dziecku

Miszczu
haha ;d

Anel
Dziecko nie zrobiło nikomu nic złego

Miszczu
myślałam że to jeszcze trochę dłużej

Anel
czy ktoś się zawiódł na Dziecku
nie zawiodłaś się na Dziecku, prawda

Miszczu
nie, ponieważ nic od niego nie oczekiwałam

Anel
"nie zwracałam na niego uwagi"

Miszczu
Dziecko nigdy nie zawodzi

Anel
widzisz jaka idealna postać

Miszczu
;d

Anel
najlepsze Dziecko na świecie polecam

Miszczu
"zachęcam do adopcji" mogłabyś być opiekunką sierocińca
Dziecko to gwiazda odcinka

Anel
plan na życie kolejny
OCZYWIŚCIE ŻE TAK

Miszczu

Anel
<3 <3 <3
Akashi nie ogarnia

*

Anel
kuroko mogę?

Miszczu
tak

Anel
no to odpalam
ale mi rykło
zapomniałam przyciszyć
zacznę chyba przewijać op bo jak widzę Kise to chce mi się płakać xd

Miszczu
najwyższa pora nananan

Anel
albo po prostu wrócę do minimalizowania
lubię słuchać op
w sumie rzadko oglądam tak na serio
ale ziomalska muzyka no kurde znowu pobiorę osta
Izuki pls
tymczasem Akashi
Akashi psychol straszy senpaiów
Kuroko pls, nie zazdrość
WEJŚCIE DZIECKA <3 <3 <3

min jeden Aomin na notkę
jezus te nieogary hahahah
piękne miny

Akashi nie rozumie
Dziecko trafiło <3
nie mogę z tego jak no on rzucił, Akashi potem dostał piłę
i glebnął
a Akashi się nie przejął, nawet nie spojrzał i zwolnił do rzutu xd
szkoda że Dziecko to gwiazda pięciu minut
:(
biszu trener
byłby mniejszy spam obrazkami ale że to trochę monolog... xd

Miszczu
hahah oni tam przegięli trochę z tym jak on się zmęczył

Anel
to prawda
w mandze to też tak wyglądało?

Miszczu
tak, knb to dramatyczna manga

Anel
Reo spoko
rzęsy marzeń

Miszczu
to jedyna osoba która mogłaby mi doradzić jaki tusz jest dobry

Anel
ubrać by Ci się pomógł też
fryzurę ułożył
to jest taki trochę przyjaciel marzeń też hah

Miszczu
żółty Maybelline nie jest dla mnie tak dobry jak mówią opinie
Loreal czeka w kolejce

Anel

Miszczu
nie lubię animowanego Reo

Anel
pamiętasz kiedyś napisałaś ze w tej fazie ekranizacji rysowanie nie przysporzy mu fanek
teraz jest lepiej
lubię Reo w kolorze, nie lubię Reo w anime xd

Miszczu
nie wiem czy komukolwiek ekranizacja wyszła na dobre

Anel
Dziecku
w mandze był randomem na początku ;>
w anime od początku wygląda jak Dziecko
sry ale naprawdę xd

Miszczu
może to kwestia tego że coś się już zna, ale gdy w mangach są jakieś "epickie" sceny, to często im czegoś w tym anime brakuje
najlepsze jest jak niedbała kreska wszystko psuje
czarno-biały najlepszy zestaw kolorów

Anel
tak, widząc to w mandze inaczej to... widzisz
ale np ja nie lubię tapet na tel w czerni i bieli ;/

Miszczu
pamiętam jak w androdzie przed 5.0 tło się nie przyciemniało w menu
to było słabe
polecam androida 5.0

Anel
szkoda że nie umiem kolorować, to by rozwiązało problem

Miszczu
po co go polecać jak to przez producentów go nie ma

Anel

Miszczu
śmieszne

Anel
macanki

Miszczu
jego ręka jest dziwna

Anel
CZY ON SIĘ PRZEFARBOWAŁ XD
xddd
MURZYN PLS

Miszczu
najbardziej interesująca postać w tym anime to Mayuzumi, bo dopiero co się pojawił

Anel
wgl wygląda tu jak Kagami
Treps
jak oni kurwa mogli to przegrać
słodziak

Miszczu
deus ex machina bulwo
słodziak hahah
nie wiem czy widziałam kiedykolwiek w tym oknie takie sformułowanie

Anel
nie xd
przepraszam xd
kiedyś musiał być pierwszy raz

Miszczu
przynajmniej to nie było
"ciacho"

Anel
e daj spokój ;>

Miszczu
to mnie akurat osłabia

Anel
słodziak to jak Dziecko
el creepo na dziś

Miszczu
szkoda że Naruto nadal w fillerach bo bym obejrzała coś śmiesznie śmiesznego
szkoda ze tylko dwie osoby w Japonii oglądały Blicza i musieli go skończyć
może jednak ten on piec

Anel
wkurwia mnie ta drama nie mamy szans
nie mamy szans, jesteśmy bezsilni
rozwalili nas
#&^!#%*&!^@$

Miszczu
to jeden z powodów dla których nie mogę przeżyć tej mangi

Anel
jajebie xdd

Miszczu
roczny mecz naprawdę mnie nie obchodzi

Anel
śliczna dłoń
jak ten mecz wychodził to
było fajnie
momentami
tzn no żyłam w napięciu
bo jednak niby kuroki musiały wygrać
ALE
nadzieja do ostatniego rozdziału >_>

Miszczu
jezu nienawidzę tego tak jest zawsze

Anel

Miszczu
za dużo hypeu i power upów dla przeciwników

Anel
pacz co jest w endingu xdd

Miszczu
bo potem giną marnie
przegrywają marnie
ten ending powinien zostać zakazany

Anel
tamten z Aominem półnago był lepszy?
xd

Miszczu
pieniądze z niego powinny iść na naprawienie pewnych min

Anel
no tych

Miszczu
nie, tamten był subiektywnie najgorszy
ale nigdy nie byłam fanką opów i edów knb

Anel
uwielbiam pierwszy drugiego sezonu
TA KARTA
PIĘKNO




BONUS

Miszczu
o przypomniało mi się xd
myślę że twórcy po prostu też nie lubią Kise

Anel
wiesz co
szkoda mi go xd
mimo wszystko xd

Miszczu
nigdy nie myślałam, że można tak przeginać
a tu Kagami tuli jedzenie

Anel
większego rozkroku to się juz nei dało
spodnie mu pójdą w kroku
a tego to mu Aomin nie pożyczy

*

Anel
chciałabym gdzieś wpakować to dzieckostern

Miszczu
sprytnie w naszą rozmowę o odcinku
jak chcesz to się zaśmieję

Anel
xd dzięki
doceniam

Miszczu
xd

Anel
będzie w bonusie

Miszczu
aż się teraz zaśmiałam

*

 Anel
ostatecznie
Dziecko to chyba najlepsza postać kuroko, nie zrobił nic złego, nie zepsuł się w trakcie

Miszczu
no właśnie utrzymał swój y
rozwój
w dobrym kierunku
nieinwazyjnym
kiedy postać szóstego planu jest najlepsza to coś poszło nie tak w procesie tworzenia

Anel
kurde, szóstego, ja myślałam o piątym xdd
no właśnie, autorowi powinno być przykro

Miszczu
gorsza od mangi ze złą fabułą jest manga ze złymi postaciami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zBLOGowani.pl