Anel & Your Master

Anel & Your Master
Anel Chips Adolf I ma perma na google. Miszcz aka Diabelski Imperator THIS IS SPARTA ratuje sytuację.

niedziela, 12 lipca 2015

Kuroko: Gli occhi piccoli e le faccie brutte.

TO SIĘ KIEDYŚ KOŃCZY, SERIO.



Anel
ok oglądam kuroko, spamuje Ci o kuroko
a potem się uczę
nie mogę przywyknąć do tego op
everybody give me your attention było lepsze

Miszczu
jestem tak wciągnięta, nie zauważyłam żeby coś się zmieniło
ten wstęp do przewijania nadal jest, nie?

Anel
bo przewijasz xd
ale ten oglądałaś ;d
nie ma
jest tylko op

Miszczu
to też ok
przynajmniej więcej do oglądania

Anel
i pewnie jakieś mini streszczenie odc, ale to Ci powiem za pół minuty
widzę Twój entuzjazm ;d

Miszczu
ja go czuję

Anel
Dziecko na dziś

Miszczu
z siłki wrócił?

Anel
wypadł z boiska
buzi

Miszczu
ych

Anel
ahaha jak Akashi robi wsad i oni takie TO NIEMOŻLIWE
nadal bawi
co już trzecia kwarta

Miszczu
ta najdłuższa

Anel
a to nie czwarta była?

Miszczu
w szkole zaś:

Anel
znowu zabrakło golda na Reo

Miszczu
"zniszczę cię" "zniszczę to ja ciebie. ale jej nagadałam"

Anel
te oczy
widzę nie tylko na Reo zabrakło golda
to dopiero trzecia minuta a tu takie rzeczy
...
Aomine mówi, że seirin nawet nie ma procenta szansy na wygraną ;/
Junpei-chan
Takao na dziś

Miszczu
wszyscy wyglądają jak gówno, czy teraz będzie jeden odc. ok i drugi nieok

Anel
tak
o nie brama do zone ;/
nie wierzę że tak długo wierzyłam że jednak

Miszczu
wszyscy to czyniliśmy mniej więcej do połowy ;[

Anel
słuchaj ja wierzyłam do ostatniego gwizdka

Miszczu
a potem sobie przypominasz że to przecież tylko typowa manga

Anel
przynajmniej on wygląda dobrze
no i on
nie wiem dlaczego wierzyłam aż do ostatniego rozdziału, bo przecież, jak powiedziałaś, to typowa manga
ja wiem ze tego właściwie nie da się inaczej ale...
no proszę xdd
to nie wygląda jak z Kuroko xd
CO JEST Z TYM ODCINKIEM XD

Miszczu
co jest z tą fabułą ;[

Anel
tak to też masz rację

Miszczu
chociaż mam chwilowo wrażenie że tam się ciągle to samo dzieje

Anel
kto by się przejmował wyglądem jak fabuła ssie
no bo tak jest

Miszczu
ktoś coś potem kuroko ktoś coś ktoś inny

Anel
co może być wyjątkowego w meczu koszykówki który trwa ponad 50 rozdziałów

Miszczu
widać ze jest bardzo szczegółowy ^^
ten mecz
minuta po minucie
tymczasem tak naprawdę połowa została pominięta
a druga się wlecze

Anel
pamiętam jak ten mecz się zaczynał i rozmawiałyśmy o tym jak się wygodnie czyta mecze
że lubisz sobie przeczytać po tym jak się skończy
tak w całości i ciągiem

Miszczu
przy tym jednym tego nie powtórzyłam

Anel
podejrzewam że po finale tego nie zrobiłaś xd

Miszczu
no ;d
z całej mangi najczęściej czytałam
ten Shitoku vs Rakuzan

Anel
Shitoku :D

Miszczu
do tych początkowych nie wracałam ale ten z Aomine i Seirin czytałam chyba 2 razy

Anel
Akashi się boi gówniarzu to tylko Kagami
przepraszam nie nazywam go już gówniarzem nie powinnam

Miszczu
właśnie się zdziwiłam hahaha
ale to akurat ok
ja nic do tego nie mam

Anel
przynajmniej muzyka fajna...
niech on się już lepiej nie pokazuje xd

Miszczu
CO TAKIE MAŁE OCZY W TYM ODCINKU?

Anel
nie wiem kto to rysował xd

Miszczu
to faceci ale bez przesady

Anel
murzyn na dziś
widzisz te krzywe oczy xdd
ale wygląda młodziej tu

Miszczu
.

Anel
szkoda że Akashi bywa taki niemiły ale Ty chyba własnie to lubiłaś? xd

Miszczu
kiedy niby był niemiły?

Anel
tak właśnie myślałam xddd

Miszczu
hahah
chociaż raz był chyba niemiły wobec hmm
Mayuzumiego?
coś mu powiedział czy coś

Anel
no wykorzystuje gooo

Miszczu
ale nie pamiętam

Anel
to też jest bycie niemiłyyym
niebieska karta na dziś

Miszczu
to nie jest wykorzystywanie, to jest dawanie szansy na rozwój
niebieską kartę to zaraz ktoś będzie musiał założyć
Akashi nie zrobił nic złego przechodził tylko burzliwy okres dojrzewania

Anel
X nie zrobił nic złego, pamiętam jak o tym rozmawiałyśmy :D

Miszczu
no właśnie zawsze myślałam że to tak dla żartów, ale zawsze wychodzi mi na to, że nikt naprawdę nie zrobił nic złego

Anel
ale wiesz, to piękne

Miszczu
ok, Light zrobił coś złego

Anek
wtedy wiem kogo naprawdę lubisz ;>

Miszczu
ale reszty mogę bronić

Anel
ale chciał dobrze? ;d

Miszczu
no właśnie to było cel uświęca środki, kmiocie

Anel
ale cieszę się że lubisz Akashiego
lubiłaś
LUBISZ.
bo ja bym go nie lubiła za bardzo gdyby nie jego bycie mężem
wyobrażałam go sobie inaczej xDDD

Miszczu
haha no nie
jakoś milej?

Anel
TAK
pamiętam jak poznałam go i takie wtf ale jak to przecież mąż

Miszczu
idealizowanie jest niedobre i tak robić nie wolno, ale mam chwiejną "moralność" jak ktoś lubię ic hcę żeby im się po prostu dobrze wiodło~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zBLOGowani.pl