Anel & Your Master

Anel & Your Master
Anel Chips Adolf I ma perma na google. Miszcz aka Diabelski Imperator THIS IS SPARTA ratuje sytuację.

niedziela, 9 sierpnia 2015

Akashi castrato e l'inizio del bordello finale.

Zbliżamy się do końca~ Ostatnio Ofdupe miało przerwę z Kuroko, może pora to jednak dokończyć w końcu? Jakby nie było, może jakaś nowa seria wejdzie na jego miejsce...


Anel
Animek mówił że jest na bieżąco z Kuroko dzięki ofdupe

Miszczu
doprawdy

Anel
prawie mi przykro ze mamy zaległości i te odcinki są takie że nie mam siły komentować
prawie
AUTOROWI POWINNO BYĆ PRZYKRO

Miszczu
myślę że tak to może się nie przymuszaj
bo ten odcinek to jest trochę taka męczarnia
ja to nawet nie wiem za bardzo w którą stronę patrzeć, bo się zgubiłam w której części meczu jesteśmy

Anel
chyba wchodzą w czwartą
spojrzę, mam odc z ostatniego tyg
o kurwa
no
połowa odc, 8.30 do końca
zaczyna się
jezussss
zaczyna się jak się kończy
dobra, to o tym porozmawiamy
chociaż z żenady spadnę pod stół

Miszczu
hahaha

Anel
ale w sumie i tak bym spadła
tak to przynajmniej coś z tego będzie

Miszczu

Anel
DOKŁADNIE TAK

Miszczu
muszę to usunąć, bo wyraża jakąś dziwną emocję

Anel
ten Akashi tam wyżej to wygląda jak wykastrowany
nie, nie wiem jak wygląda wykastrowany człowiek

Miszczu
wygląda jak jaszczur

Anel
tzn WIEM ALE NIE O TO CHODZI
Kuroko no dupa
świetnie zaczynamy

Miszczu
cristo

Anel
your defeat is absolute Akashi morda bo potem będzie smutno

Miszczu
yhahaha Anel

Anel
przepraszam widział ktoś twarz

Miszczu
gdzieś ostatnio widziałam, niestety nie pamiętam gdzie, że ktoś powiedział że my will is absolute czy tam his will is absolute i "gdzieś już to słyszałam"

Anel
KTO TO RYSOWAŁ

Miszczu
QuasWater

Anel
stay there on your hands and knees ;d

Miszczu
TRT chyba NTR

Anel
Reo jaki wystraszony
joo Akashi jest ponad wszystko oczywiście możemy przejść dalej

Miszczu
niektórzy po prostu nie wiedza kiedy przestać hih

Anel
kurwa strażnik bramy

Miszczu
ahah

Anel
no ciekawe kto to jest
jak myślisz??

Miszczu
hmmm Aomine?
jest ciemny

Anel
xdd
dobre dobre
czy oni wygrali dlatego że
team ponad wszystko?

Miszczu
um
ja
team uber alles

Anel
wychodzisz xdd

Miszczu
dobry pomysł ale
nie mam po co ;/

Anel
nie zostawisz mnie :3

Miszczu
chyba że po herbatę

Anel
lubię Cię

Miszczu
nie zostawię dziś cięęę
nie dziś

Anel
jak trafi to będzie po nas, tak, jasne
i can see the future
czy ten emperor eye to nie powinien być w tym żółtym?

Miszczu
tak jest
czy nie?

Anel
no właśnie myślałam że jest a tu pokazali w czerwonym...

Miszczu
wiesz nigdy nie przykładałam wagi do tego które pokazywali w mandze, ale wydaje mi się...

Anel
no tak na logikę bo przecież to się pojawiło jak Akashi się zepsuł jak mu się oko przemalowało
jezus dobra kogo obchodzi to pierdolenie
nie podniecajcie się Kurokiem

Miszczu
te odcinki to porażka

Anel
a ty zamknij japę bo ci much naleci

Miszczu
.
omg
wchodzimy na poważne obelgi

Anel
boże
czy to jest jakiś battle shounen

Miszczu
jakbym nie lubiła Akashiego albo chociaż trochę lubiła Seirin, to bym wybuchła śmiechem na koniec meczu, bo ten się tyle nagadał o tej swojej fajności

Anel
dont mess with me i am absolute

Miszczu
no jest własnie
battle shonen best shonen

Anel
hahaha ale w szoku wszyscy nie mogę
Kise znowu pokrzywdzony xdd
dobra to już połowa
to wygląda jakby mu wpierdolili i udawali że jest im smutno
tzn takie "ojej on siedzi"

Miszczu
o boże ale leżę
tzn. nie ja leżę ale rotfl

Anel
hhahaha
xdd\

Miszczu
Kuroko jest w bojowej pozie
"fikasz mały"

Anel
ojezu jezu jezu dzięki Kurokowi Akashi pierwszy raz przegrał
japierdole
i nie trafił do kosza
dobra szybciej ;/
już mi się nie chce
ale dam radę razy dwa
Mayuzumi taki senpai
o nie ;/
kim ty jesteś no nie wiem boże

Miszczu
on nie jest latającą mrówką

Anel
CO TO MA BYĆ

Miszczu
...mnie nie pytaj ok

Anel
jak zapchać odcinek
no dobra już
czy to naprawdę jest tu potrzebne przecież znamy tę historię

Miszczu
poczekaj na retrospekcję sprzed 5 minut
a potem jeszcze i jeszcze bo mogłaś zapomnieć
widzę że jesteś w rozpaczy więc wyślę Ci koleżankę Karen

Anel
kjut

Miszczu
jakoś tak nie mam nowej Karen

Anel
dlaczego Akashi rozmawia z Akashim

Miszczu
Karen lubi Kirito
bo jest chory i nikt mu nie pomógł

Anel
CZY TO JEST SAO XD

Miszczu
tak

Anel
weź zabierz tego swojego męża do psychiatry

Miszczu
wiesz nigdy nie wychodź przedwcześnie za mąż

Anel
tak kurwa wszystko dzięki Kurokowi możemy już iść

Miszczu

Anel

no jak słodko

Miszczu
słabo mi hahaha

Anel
"a wyjebać ci?"

Miszczu
kto to rysował...
to jest wzorowe :-|

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zBLOGowani.pl