Anel & Your Master

Anel & Your Master
Anel Chips Adolf I ma perma na google. Miszcz aka Diabelski Imperator THIS IS SPARTA ratuje sytuację.

czwartek, 16 lipca 2015

Chciałam zostać seiyuu, zostałam ofiarą - Sore ga Seiyuu!

Ten sezon Ofdupe opisze kilkoma notkami o niektórych seriach... mniej lub bardziej wartych uwagi. Właściwie to prawdopodobnie tych najbardziej wartych nikt nie wspomni, bo i po co. Sore ga Seiyuu! nie jest najlepszą serią sezonu :( ale najgorszą chyba też nie (?).



Anel
zaczęłaś to coś o seiyuu?

Miszczu
zaraz zacznę jeszcze kilka sekund
boję się że ścierwo

Anel
zaczyna się od takiego lolowego GONZO

Miszczu
widziałam tylko jedno anime o seiyuu bo tylko jedno powstało

Anel
i opening...
kto tak fałszuje...

Miszczu
wprowadziłam cię w błąd, wyszły ze 2 anime o seiyuu
ova i ova
albo ova i ona
gonzo
wtf
skąd to
nigdy nie widziałam i co to za jakość logo

Anel
gonzo mistrzostwo xdd

Miszczu
te mechy to z gundama?

Anel
też tak pomyślałam

Miszczu
fajna różowa?
xd
mam włączonego mala akurat op leci
ona się nazywa Moesaki Ichigo płacze
Kohana Rin
Ichinose Futaba
nie jestem pewna na czym się wzorowali
jeśli jest dużo nawiązań to oglądam nawet jak gówno
jeśli dobrze widzę to tam leży zeszyt z logo nge

Anel
przede wszystkim to kojarzy mi się z Shirobako
ale cóż
to znowu nie jest aż taki inny temat

Miszczu
budda fighter bodhisattvon

Anel
na ktorej minucie jesteś bo ja wyszłam i pewnie mnie przegoniłaś

Miszczu
1:58
2
2:58

Anel
ok to jednak nie
jestem 5:50

Miszczu
aaa
hahaha

Anel
dawno nie oglądałyśmy prawie synchronicznie

Miszczu
studio zongo
to anime robi studio gonzo, kocham to

Anel
no długo będziemy się witać
Ichigo xd
jest i Rin-chan
Kohana Rin ;d

Miszczu
no zajebiste
jestem fanką Moesaki
chociaż dopiero ją widzę od 5 sekund
ok ona chociaż ma truskawkowe spinki

Anel
trochę takie to
pierdolenie

Miszczu
jak będzie nudne to będzie mi przykro

Anel
budda fighter to musiało być gundam
wydaje mi się że ten pierwszy odcinek będzie taki średni, a potem będzie lepiej

Miszczu
chociaż podeszłam z nastawieniem że dobre nie będzie, to miło że chociaż można coś z tego rozpoznać i jest śmiesznie
twarze mężczyzn nie będą mocna storna tego anime

Anel
owszem
główna bohaterka taka zesrana
brzmij jakbyś miała większe cycki WTF XD
jak brzmią ludzie z dużymi cyckami

Miszczu
okaże się

Anel
wolałabym być kimś od dubbingu niż aktorem

Miszczu
podkładanie głosu jest super

Anel
ta laska za bardzo rozkłada na części pierwsze

Miszczu
główna bohaterka słaba właśnie ;/
przypomina mi Yuki z Haruhi jakoś może z wyglądu
i taka jedna z Lucky Stara

Anel
no, faktycznie, tą z Lucky Stara

Miszczu
pipo

Anel
RIN-CHAN-SAN
ale senpaika głównej jest ok
no i Rinchan jest ok

Miszczu
Futaba to porażka

Anel
W ED JEST OP NGE XD

Miszczu
nie mogę tego rzucić

Anel
beka
i w sumie
niezły bit.

Miszczu
hahahahaha

Anel
nie no jebłam

Miszczu
o więc Masako Nozawa to nie było zmyślone imię
to seiyuu Goku
dobra w tym ed to mam nadzieje ze będą przerabiać różne znane

Anel
fajnie będzie xd
nie mogę garnąć dlaczego ta laska myli ichigo z ringo
elem humorystyczny nie wyszedł

Miszczu
rozwaliło mnie że w napisach było Ringo (apple)
może lepsze niż notka

Anel
ten bit z ed mi się ogólnie kojarzy z kokkurim

Miszczu
nie trzeba szukać po ekranie jak tekst ucieka
nie znalazłam czego tam były jeszcze przeróbki
wielu endingów nie kojarzę po nazwie anime
ani opów

Anel
tak mi się wydawało znajome ogólnie

Miszczu
czasem większa szansa, że coś starego kojarzę, bo jest znane po prostu

Anel
noo



Wspomniany ending.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zBLOGowani.pl