Anel & Your Master

Anel & Your Master
Anel Chips Adolf I ma perma na google. Miszcz aka Diabelski Imperator THIS IS SPARTA ratuje sytuację.

niedziela, 14 października 2012

Ktoś tu się starzeje

Tak. Niestety. Chuj.
Ale dzień pourodzinowy był iście epicki i naprawdę, cały tłum osób czytających (w liczbie trzy) może zazdrościć. Powinnam tylko pominąć fakt, że trzy godziny się zbierałam do przedstawienia się paru osobom... a żeby zapoznać się z zaje blondynem w zaje koszulce (chcę taką koszulkę... nawet nie muszę go poznawać... ale ta koszulka... kup mi ktoś) i z zaje zarostem w którym wyglądał zaje (to się nie zdarza często!!!!!!!!!!!!) zabrakło mi czasu... Nieważne.
W piątek odbyło się szybkie party na gg.


Było ciasto.

Tyłki.

Poważne wnioski...
Co mi przypomina, że niedawno marudziłam, że nie znam żadnego geja. Poznałam dwóch. I dwie lesbijki. I kilku krypto gejów tulących się do kolegów na widoku. Pewnie byli pijani, ale...




Jak imprezować w pięć sekund - poradnik Mistrza.

Hmmm, nie ma gifa na party? Świętujemy póki nie zaśniesz, a to już zaraz...


 Jak widać - party hard.





 Już nie spamuję... Tylko jeszcze...



Miszczu
chcesz wirtualnie kopnąć Nafa na ofdupe?

Anel
a mogę? <3

Miszczu
oczywiście ;3













if Anel was a doctor
hot guy: i sprained my wrist
Anel: okay take off your underwear

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zBLOGowani.pl