Anel & Your Master

Anel & Your Master
Anel Chips Adolf I ma perma na google. Miszcz aka Diabelski Imperator THIS IS SPARTA ratuje sytuację.

niedziela, 7 października 2012

Pisanie notek jest takie problematyczne

Tak. Zdecydowanie jest. Chociaż ten tytuł to tak trochę z dupy, ale coś trzeba tam wpisać, a nikt nie chce notki o tytule "deghewiog!!!!!!skdg!" czy coś. Tak.
Mamy godzinę 23:53 (w sumie zanim notka się opublikuje będzie po północy...) w sobotę. I... robimy zadania. Mistrz nakurwia angielski i zadania z matematyki, Anel stara się zrobić jakiś test z matematyki na więcej niż 68%. W sobotnią noc...
Świat się wali. Nauka nie boli i nie siada się do niej z takim bólem, jak kiedyś. To... starość. Nie, to nie starość, starzy ludzie nie myślą o takich rzeczach. To kryzys. Maturalny. I... nie tak miało być... Coś się dzieje.


Anel
czuję ze wyglądam jak jakiś dres

Miszczu
dobre xd masz krok spodni w kolanach?

Anel
haha nie, nie ubrałam jeszcze piżamki xDDDD

Miszczu
;> 
jasne

Anel
w piżamce mam

Miszczu
hihihi

Anel
jednej

Miszczu
xdddd

Anel
znaczy on nie jest w kolanach, ale jakby je założyć tak trochę niżej to jest za nisko o
rozumiesz prawda
ja też nie

Miszczu
mhm...
nie jest ale był

Anel
muszę kupić nowa piżamkę

Miszczu
mama sprzedaje
ciągle jakieś przynosi do domu

Anel
ale fajnie
ale takie
cieplutkie?
mam wysokie wymagania jeśli idzie o piżamki!

Miszczu
też chociaż takich nie mam (?)
wszystkie mam z krótkimi spodenkami
jedne są dłuższe parę cm i jakieś niewygodne albo ja jestem gruubas ;d
ale jak się już w nich chodzi któryś dzień z rzędu xddd
to są ok

Anel
mam tylko jedną z krótkimi tj takimi rybaczkowatymi...

Miszczu
no i tak, wszystkie są podobne
z żyrafa
z hipopotamem (?)

Anel
dziwnie się czuję, rozmawiamy o piżamkach

Miszczu
w krówki
tak...

Anel
mam z całującymi się krówkami
jest wygodna i ma kieszenie

Miszczu
hahah to faktycznie dziwna rozmowa

Anel
nie jest Ci zimno w zimę?

Miszczu
siedze w szlafroku, a jak śpię to nie

Anel
a jak rano wstajesz?

Miszczu
ostyatnio jak sie budzę to mi wgl gorąco
chyba ze wyjdę z łoża

Anel
bo to nie zima ;d
no właśnie, mówimy o wyjściu z łózka
bo jak ja się budzę w tych moich dwudziestu stopniach to też nie jest mi zimno
dopiero jak wyjdę
w sumie to tu nie ma w zimę 20 stopni..

Miszczu
no...

literówki zostały poprawione


Rozmowy o piżamkach naprawdę nie są normalne, nawet jak na nas. Na dodatek to też miało miejsce w sobotnią noc, po nakurwianiu... Chociaż nasze nakurwianie to nie nakurwianie w porównaniu z WiadomoCzyim.
Rozmawiamy też często o tym, jak to nie wychodzi mi wynik. Albo jaki jest wzór na iksa, gdy delta jest równa zero. Świat się kończy, proszę państwa, prawdziwe 2012.
Na szczęście w naszych życiach (żeby nie powiedzieć naszym życiu, bo to coś jak "moja rodzina jest rolnikiem") są nadal obecne zabawne momenty, jak np. wspomniany w nawiasie rolnik. Albo "Przyjadę do Ciebie w śpiworze". Że już nie wspomnę o nagłych literówkach. I "tu na razie jest gejowisko/growlisko".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zBLOGowani.pl