Anel & Your Master

Anel & Your Master
Anel Chips Adolf I ma perma na google. Miszcz aka Diabelski Imperator THIS IS SPARTA ratuje sytuację.

piątek, 21 grudnia 2012

Koniec świata~

On nadchodzi. Może nawet już nie przeczytacie tej notki, bo nadejdzie nim zdążycie to uczynić. Świat mógł się skończyć już chwilę temu, w końcu w jakimś miejscu na świecie od dawna jest 21.12.2012... A co jeśli koniec świata będzie polegał na zostaniu uwięzionym w tym dniu na zawsze? Jeśli będziemy każdy dzień przeżywać w ten sam sposób? Jeśli nigdy nie dowiemy się, w jaki sposób zginą nasi ulubieni bohaterowie (np D.)?! Jeśli nigdy nie dowiemy się, czy Anel byłaby w stanie skończyć opowiadanie... I dlaczego ludzie dodają do ulubionych paintowe rysunki...
Z okazji nadchodzącego końca świata "krótki" wywiad z Mistrzem:





Reporter Anela
czy jesteś gotowa na wywiad dla ofdupe?

Miszczu
o ku, tak
jestę gotowę
my body is ready, ale nie mam obrazka
gdzieś mi zniknął albo nigdy go nie miałam

Reporter Anela
co sądzisz o tym, że w każdej chwili nasze życie może się zakończyć przez pierdolnięcie meteorytu? albo nagłe obniżenie temp jak w Pojutrze?

Miszczu
Sądzę iż życie w takiej niepewności skłania powinno skłonić nas do szaleństw
ale niezbyt szalonych, więc zarwijmy noc, zatańczmy, przejdźmy grę, wbijmy lvl, obejrzyjmy coś nieodpowiedniego

Reporter Anela
co myślisz o tym, że jeśli świat jutro się skończy nigdy nie dowiemy się, jak skończyło się SAO? albo K?

Miszczu
sry, ale fanserwis

Reporter Anela
albo ile Magi będzie miało odc?

Miszczu
uważam, że
moje życie nie ma zenzu
NA CHUJ JA OGLĄDAŁAM TE 24 ODCINKI ŻEBY JAKIŚ SKURWIEL ZABRAŁ MI OSTATNI
i uważam, że magi będzie miało odcinki
O KURWA
IT'S THE FINAL COUNTDOWN

Reporter Anela
w jaki sposób zamierzasz się ochronić przed nagłym końcem?
masz schron?

Miszczu
mam nową szafę i nową kanapę, a w niej duże coś na kołdrę, więc udam kołdrę
sry, na POŚCIEL

Reportel Anela

Miszczu
tak
...o nie
zaraz mnie wciagnie tornado

Reportel Anela
Twoim zdaniem jak będzie wyglądał koniec? co jest najbardziej prawdopodobne? jak wolałabyś zginąć? sądzisz, że w piekle naprawdę jest wifi?

Miszczu
myślę, że jest aczkolwiek ze słabym zasięgiem, bo to jednak piekło
a koniec....
JUŻ SIĘ ZACZĄŁ, nie będę spoilerować, ale będzie się działo

Reportel Anela
czy uważasz, że po śmierci spotkasz swoich znajomych?

Miszczu
nie, bo to źli ludzie byli

Reportel Anela
a piekło to dla dobrych xd

Miszczu
JA SIĘ NIE WYBIERAM

tak jest bardziej pobożnie

Reportel Anela
chcesz coś dodać? jakieś ostatnie słowa? ostatnie pozdrowienia?
ostatni obrazek?

Miszczu
haha, na pożegnanie by się jakaś klata przydała, nie
 najwyżej takiej opieki medycznej mogę życzyć
~












end-of-the-world kiss


















To już jest koniec
nie ma już nic









Miszczu
tak z ciekawostek to Akashi miał urodziny jeszcze minutę temu hahah
tak przed końcem świata

















Z ostatniej chwili. Odnaleziono obrazek poszukiwany na początku wywiadu.






Miłego końca świata!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zBLOGowani.pl