Anel & Your Master

Anel & Your Master
Anel Chips Adolf I ma perma na google. Miszcz aka Diabelski Imperator THIS IS SPARTA ratuje sytuację.

piątek, 25 października 2013

TopHot part one v3.0

Corpse Party

Yoshiki Kishinuma
A: On był... blond. Zwróciłam na niego uwagę głównie dlatego że był blond. Ogólnie jego 'rycerskie' zachowanie było w pewnym sensie żałosne, ale ja lubię jak ktoś zachowuje się jak rycerz i ratuje swoją księżniczkę.



Death Note

Light Yagami (i jego Zeszyt)
M: Bo jest mądrzejszy ode mnie. I zabił Takade... w sumie to ją wykorzystał. A może to Mikami ją zabił?... Nieważne. I tak jego wina.

Mello
A: Bo wpierdalał czekoladę i był sadystą. Kiedyś chciałam być taka jak on~ tylko dłużej żyć.
M: Też nie lubiłam Neara! 



Devil Survivor 2

Yamato Hotsuin
M: Lubię jego stanowczość i miło się na niego patrzy. Kiedy inni biegają w popłochu, bo świat się kończy... stoi i po cichu wysyła ich na śmierć. Właściwie nie do końca, bo lubi głównego bohatera. Ostatnio powiedział dziewczynie, którą wysłał na śmierć, żeby się od niego odczepiła, bo on jest jego. To nie było normalne, ale wierzę, że ma głębszy sens którego jeszcze nie znam. Ma 17 lat, myślałam że jest starszy...



Dogs

Badou Nails & Haine Rammsteiner
M o Badou: Pali! Ma fajny charakter. Nie jest jakimś szaleńcem, ale też nie chamem. Ładnie strzela z pistoletu.
M o Haine: Też ładnie strzela, do tego celnie. On tak nie lubi kobiet... Kiedyś laska zemdlała, upadła na niego, trzymał ją za rękę. Popatrzył i puścił. Zdarzają mu się całkiem ładne kadry.



Free!

Haruka Nanase
A: Haru jest spoko. Taki spokojny, chyba że chodzi o jego basen albo o Rina. Przez niego mam ochotę iść popływać. Lubię go, bo... nie wiem właściwie. Po prostu wywołuje we mnie pozytywne uczucia i lubię na niego patrzeć. Jego oczy przypominają mi basen, nie tylko samym kolorem, ale też głębią. Uśmiechnięty wygląda ładnie, ale to dobrze że nie uśmiecha się za często. Jak powie coś miłego to jego przyjaciele prawie mdleją. Nie to żeby był chamski normalnie.

Rin Matsuoka
A: Na początku go nie polubiłam, bo był niemiły i wyglądał groźnie, ale potem... Tak... Jest taki niezrozumiany przez wszystkich, że aż mi go szkoda, chociaż jego problemy są żałośnie przyziemne. I sam je sobie tworzy. Potrzebuje osób trzecich, by siebie zrozumieć i... ech. Ma fajny kolor włosów i jego oczy też są głębokie, chociaż nawet nie w połowie tak bardzo jak Haru. Jak dla mnie wygląda najlepiej z całej tej armii ładnych chłopców. Nawet nie przeszkadza mi, że ciągle płacze. Nie rozumiem tego, bo normalnie ktoś taki by mnie tylko irytował. I lubię jego głos.



Guilty Crown

Gai Tsutsugami
A: Jest blond. Ma niesamowitą klatę. Jest mądry i zawsze daje radę. Chcę Gaia na urodziny...



Hataraku Maou-sama!

Sadao Maou
A: Nie wyglądał co prawda tak, jak powinien wyglądać pan i władca, ale dobrze się na niego patrzyło. Był dobrym demonem.

Shirou Ashiya/Alsiel
A: Taki przydupas, ale dziwnym trafem nie widziałam ich razem-razem. Wyglądał lepiej od swojego pana i zajmował się domem, to miłe z jego strony. Bez niego Maou by sobie nie poradził.



Hetalia
M: Mapa świata już nigdy nie będzie taka sama...

Dennmark
M: Lubię go, bo lubi sobie porządzić i jest radosny. Właściwie lubię go też "ze względów historycznych", podbijał sobie tu i tam...

France
M: Wzbudza sympatię kłótniami z Anglią i dobieraniem się do Włoch. Podobało mi się, że niektórzy widzieli w nim takiego starszego braciszka dobrą radę. W sumie to nie był taki straszny. Stwierdzenie, że dużo przeżył i jest mądry to za wiele.

Germany
M: Lubię jego powagę, która sprawia, że jest najśmieszniejszy. Bawi mnie obraz typowego Niemca, który przedstawia. Kupiłabym jego Symulator Niemca. Musi ogarniać wszystko, kiedy reszta rozwala świat.

Netherlands
M: Lubię go, bo jest pazerny, dosłownie mówiąc, a to jest zabawne. I ma fajną fryzurę.

Norway & Iceland
M: Norłej jest... złośliwy i ironiczny, to dobre cechy. Wierzę, że dobry z niego brat dla Islandii. Właściwie mało o nim wiadomo, DLACZEGO!?

Prussia
M: Jest starszy od Niemiec, ale jakoś tego nie widać. Lubię go w Bad Friends Trio.
A: Jak już się pojawi to padam. Jest zabawny i perwersyjny, a wszyscy wiemy że tyle mi wystarczy do szczęścia.

Spain & Romano
M: Lubię Romano i potem tak wyszło, że polubiłam Spaina, bo oni tak w komplecie są jakby. Spain wzbudza we mnie pozytywne odczucia. Romano to trochę tsundere, a ja czasem lubię... Ogólnie lubię jego charakter.
A: Romano jest uroczy sam w sobie, ale jak są razem to ja już po prostu nie mogę. Cuteness overload.

United Kingdom
M: To trochę jak z Francją, ja nie wiem... Był zabawny, bo teoretycznie wiecznie był sam. Trochę zrzędliwy, ale właściwie nie mam powodu by go nie lubić.

Veneziano
M: Trochę taka sierota, ale go lubię, bo polega na Ludwigu. Jest bratem Romano, to mnie trochę zobowiązuje. Jakby pomyśleć, to jest całkiem uroczy. Myślę, że radzę sobie w życiu lepiej od niego, umiem robić kanapki.



K

Tatara Totsuka
A: Chyba jedyna postać w K, o której nie zapominam i której imię mi coś mówi. I jest mi przykro, kiedy o nim myślę.



Kaichou wa Maid-sama

Takumi Usui
A: Jest... wyjątkowy. Taki facet z marzeń. Dobrze wygląda, ma fajny charakter, umie gotować, czego chcieć więcej.
















cdn~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zBLOGowani.pl