Anel & Your Master

Anel & Your Master
Anel Chips Adolf I ma perma na google. Miszcz aka Diabelski Imperator THIS IS SPARTA ratuje sytuację.

poniedziałek, 28 października 2013

Aomine tiene un bonito trasero.

Witamy w Spoilerlandzie.








Anel
uryko!!

Miszczu
urko urko
mogliby przestać przypominać ciągle kim jest gom
wszyscy tylko tak ;o;o;o;o a potem i tak Seirin swoje pokazuje
po tym uryko zapomniałam się uczyć więc się uczę!!
ale ale
anime robi postęp względem mangi
pokazali ze pozostali CG są z Rakuzan

Anel
myślę że gom nie wypada tak epicko przy Seirin które
jest jakie jest

Miszczu
nie czuję superowości Shin-chana

Anel
bo jego supermoc jest nudna
Shin-chan xd
jesteście ze sobą blisko
widzę Kuroko na miniaturce

Miszczu
haha
też miałam uryko na miniaturce!!
i dzisiaj tak stwierdziłam że Midorima brzmi tak poważnie.
kropka dodaje powagi
no to z imienia walę
dzienne przemyślenia
anime się skończyły dziś to czas na pozyskanie wiedzy,
loro vanno, venire, vadere brakuje

Anel
Midorima-san.
loro vanno
lord wanna

Miszczu
to już w ogóle stan najwyższej powagi
xDDDD
lord wanan
hahahahha
lord wanna

Anel
lord waran xd

Miszczu
xddd
noooo

Anel
wanan to jeszcze mógłby być banan

Miszczu
el vadero

Anel
ale lord banan to już nie to samo co lord wanna

Miszczu
tak pomyślałam
lord wanna xddd
buttare to rzucać zamiast wtrącać się, rozumiesz coś z tego ja też nie

Anel
masło?

Miszczu
margaryna
maśłoMARYGARYNAA IUHH

Anel
iuhh to nowy lvl śmiechu

Miszczu
wiesz ze Makoto ma głos Lulu?
i to capsem
ten śmiech

Anel
to dlatego był znajomy!

Miszczu
noo
ihhihhoh

Anel
cała ja
kojarzyć głos nie kojarzyć osoby

Miszczu
no ale przynajmniej
ładny ten głos był i skojarzyłaś.

Anel
xddd
tak to już coś

Miszczu
XDD
się podśmiwa
ale te brwi to mu mogli odchudzić
to ten moment w którym powinni nagiąć pierwowzór
a nie jak oni sobie dodają przechodzenie przez bramy piekielne
ja tu peirdu peirdu o kuryko

Anel
w zasadzie to
pewnie gdybym posłuchała więcej niż dwóch słów to bym skojarzyła

Miszczu
Anel a co z reszta?????

Anel
nie oglądałam jeszcze
nie chciałam go słuchać bez odcinka XD

Miszczu
a no to dobrze
to się nie czepiam

Anel
to była... zapowiedź, o.
tak to nazwijmy.
boże no dlaczego ten odc zaczyna się od tej bramy
Atsushi w mundurku wygląda całkiem fajnie.
w openingu jak ten tłum wstaje kiedy Kuroko podniesie łapę xdd

Miszczu
haha
gwiazda

Anel
dobrze ze chociaż tutaj mogę popaczeć na Hmurko
tak
gwiazda wieczoru
której nikt nie zauważa xd
nadal w openingu - Kuroko ma grzywkę na Hmurka
pod koniec

Miszczu
na Hmurka rotlf

Anel
xdd
jestem taka zabawna

Miszczu
ej ale
myślałam że tej sceny z ta brama nie było w mandze
nie pamiętam jej wcale

Anel
a była?

Miszczu
no właśnie jest

Anel
xd

Miszczu

Anel
pominęłaś nieinteresujący moment

Miszczu
Atsushi w mundurku dla ciebie
Shin-chan jaki zmuł hgahaha

Anel
ej ale nie mów nikomu ze powiedziałam, ze dobrze wygląda w mundurku.

Miszczu
hahahahahahaaha
dlaczego nie?
masz racje

Anel
Lusia mi zrobi wjazd na chatę

Miszczu
jest łał
hahah
ok xd
ale widziałaś jacy oni są wielcy w tych swoich strojach hahaha
i takie małe głowy

Anel
haha no

Miszczu
stroje dla koszykarzy nigdy nie były wyjściowe ale jak na to patrze

Anel
no xd
podoba mi się ten czarny Seirin
jezu Kagami xd
co za skapa
ok dobra nie jajuje
pooglądam w powadze
dobrze ze zawsze oglądasz przede mną

Miszczu
no ten czarny jest ok

Anel
cześć łapo Aomine

Miszczu
i ten Touou tez
ale Yosen ma taki meh

Anel
co to za zbliżenie na dupę

Miszczu
czyją? Kagamiego?

Anel
nie, Momoi

Miszczu
czy tylko mnie rozwala w tym odcinku, te niektóre slajdy był super
łe

Anel
Aomine lata
aż przewinę

Miszczu
na zad Aomine nigdy nie ma zbliżeń
no to było super

Anel
ej no hahah
supermoce
na zad Aomine nigdy nie ma zbliżeń  - żałujesz?

Miszczu
XDD
tak.

Anel
powiem mężowi xDD

Miszczu
ups
zapomniałam

Anel
hhahaa

Miszczu
ale to Aomine to jest inna sprawa

Anel
hahahah te miny
jakie małpy
mówisz mąż nie będzie zazdrosny o Aomine

Miszczu
ych no nie wiem
w sumie to myślisz że Akashi > Aomine??
RS tajm

Anel
Makoto uśmiecha się bardziej falą niż inni
zależy o co chodzi ;>

Miszczu
ghahah noo
jepłam
o grę
o skille

Anel
myślisz ze się o Ciebie pobija na boisku?

Miszczu
podobało mi się jak się Kagami ostatnio wyjepał przed Akashim
niee

Anel
padł mu do stop

Miszczu
zastanawiam się kto jest #1
no dokładnie

Anel
Kagami pewnie

Miszczu
to za tę przesadną pewność siebie
ha
no Anel xd
nie Kagami xd

Anel
xdd
nie wiem kto jest lepszy

Miszczu
wgl widziałaś Shin-chan ma globus hahah

Anel
pomijając fakt że pewnie gdybym ich nie znała to stawiałabym na Kise bo kopiowanie wydaje się takie pro i wgl
ale on jest wiecznym przegranym

Miszczu
gdybym ich nie znała XD
osom
no nie dane jest mu wygrać
ej ale serio chociaż ten raz to by mogli

Anel
no xd
nie mogę z tego uśmiechu

Miszczu
mnie tez rozjebał
ale skupiłam się na włosach i oczach i próbowałam nie widzieć brwi

Anel
fajne są, masz coś do nich XD

Miszczu
nie oczywiście że nie wszystko jest ślicznie

Anel
męskie brwi

Miszczu
XD
TEŻ PRAWDA

Anel
ciągle pada

Miszczu
ale gdzie?

Anel
w Kuroko
o faktycznie globus

Miszczu
a dobra

Anel
co to za zbliżenie xddd
Kuroko jest taki niski

Miszczu
w tej perspektywie jednej to wyglądało jakby Kagami był wyższy od Shin-chana chociaż w sumie to tylko 2cm skupiłam się na pierdole

Anel
Midorima wygląda jak naćpany

Miszczu
no on nie wygląda zachęcająco
myślisz ze dlatego nie ma go na liście?

Anel
nie wiem, może
jakby był to na pewno od Ciebie

Miszczu
XD

Anel
Kuroko dlaczego urosłeś w ciągu dwóch minut

Miszczu
no tak, nawet Hanamiya jest
ale to się nie lubicie?
Kuroko zadziwia na każdym kroku

Anel
jestem wybredna

Miszczu
widziałaś jego nowego skilla?

Anel
którego

Miszczu
tego gdy upuścił piłkę

Anel
xd
Kuroko znowu się skurczył
Kise ma małą głowę

Miszczu
słusznie
rotfl

Anel
xdd

Miszczu
Kise to jak z Loreala
ci modele
mój kolega z lo tak robił, zawsze z niego lałam
bo nie był ładny
bo hmm to złe słowo
może bez bo
to nie dlatego

Anel
Hazama jest zdecydowanie bardziej hot niż Kise
Kuroko podwiew grzywencji

Miszczu
łooo
to będzie

Anel
jezu wygląda jakby patrzył w niebo a to tylko Kagami skoczył

Miszczu
XD
Kagami ;/

Anel
Lagami
leci
Lagami xddd

Miszczu
Lagami xdddd
Kagami ma lagi xdd
dlatego nie gra w mmo

Anel
hahah

Miszczu
i jak ma lagi
to leci i ma lagi
jak skacze w sensie?

Anel
o
to wszystko wyjaśnia
tajemnica rozwiązana

Miszczu
ma lagi jak skaczę i ma opóźnienia tak
tak się będzie tłumaczył
o znalazłam

Anel
haha no
co już koniec

Miszczu
ej wgl co to miało znaczyć parę minut temu????

Anel
ale co

Miszczu
że ty masz wymagania i dlatego Shin-chan nie będzie na liście????

Anel
ahhaha

Miszczu
bo jak będzie to ode mnie???
ale do mnie dotarło hashaha
nawet nie widzę jak ktoś mnie obraża
debil party
hahah
"obraża"

Anel
może to dlatego ze tutaj ciągle ktoś kogoś obraża :|
okienko hejta i miłości

Miszczu
a co to za tłumaczenie się???

Anel
lubisz po prostu więcej panów niż ja

Miszczu
tłumacz się ale nie z tego

Anel
lista jest Twoja
hjhaha

Miszczu
sugerujesz ze jestem łatwa?????
hahahah

Anel
hahaha
nie
to sie chyba nazywa
kochliwa?

Miszczu
to jest już obelga ojojoj

Anel
to nie tak jak myślisz
ej kurde
tego się nie da powiedzieć tak by nie zabrzmiało jak obraza XD
ale to nie jest wada

Miszczu
XDDDD
oczywiście że jest
nie mam szacunku do takich ludzi

Anel
biedny Mistrz bez szacunku do siebie xd

Miszczu
sugerujesz
że się nie szanuję

Anel
nie żyw do mnie hejta

Miszczu
a jednak sugeruje!

Anel
ok to inaczej
to nie Twoja wina że wszyscy są w Twoim typie XD
jeszcze gorzej prawda

Miszczu
hqhaha
dobre to
hej oni nie sa w moim typie
niektórzy
ale jednak muszą
to skomplikowane
jak nasz status na fb
dlatego go mamy

Anel
dokładnie
przewidziałam ze beda problemy w związk...ach?

Miszczu
XD
we wszystkich
wciąż jestem w aż jednym

Anel
oww

Miszczu
sucho
to oww czy wow
"kurwa nie widac"

Anel
wow xd

Miszczu
ja ci dam wow

Anel
haha jak odpowiadasz z tą kurwą
zawsze mi się przypomina kurwa no basket

Miszczu
XDDD
















BONUS
w pewnym sensie






Miszczu
ten kmiot sobie wydźga oczy do tego czasu

Anel
mówisz o swoim mężu?

Miszczu
tak

Anel
mówisz o swoim mężu kmiot?

Miszczu
haha
jakoś mnie to zaczęło śmieszyć jak zapytałaś

Anel
dlaczego się go nie boisz?

Miszczu
ale tak, zdarza mi sie
na przejawy jego ekscentryzmu
jak mogłabym się go bać, on nie jest straszny
tak jakby
dla mnie
wątpię w to co piszę


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zBLOGowani.pl