Anel & Your Master

Anel & Your Master
Anel Chips Adolf I ma perma na google. Miszcz aka Diabelski Imperator THIS IS SPARTA ratuje sytuację.

niedziela, 10 listopada 2013

Capelli di Kagami.

Zapraszamy na pełną spoilerów relację prosto z szóstego odcinka Kuroko~




Anel
nareszcie
rozpoczynam oglądanie

Miszczu
;d

Anel
Lagami
boże ta ich kondycja

Miszczu
Lagami
ktoś wreszcie zrobił gifa jak odfruwa w kosmos

Anel
haha, poka

Miszczu

Anel
lol
-nasza drużyna to więcej niż Midorima -co?!
kurwa ta lecąca piłka xd
kiedy będzie Hmurko

Miszczu
w nastepnym raczej nie

Anel
tak długo czekac

Miszczu
ale on przyjdzie na mecz z kirisaki daichi jeśli dobrze pamiętam?

Anel
w tym openingu zdecydowanie nie wyszło z kreska
ok to już niedługo
co to za proporcje, Kuroko, głowa ci się skurczyła

Miszczu
hahaha jak wracaja po przerwie na boisko

Anel
Takao's all over Kuroko SRY JA NIE MOGĘ

Miszczu
to Midorin ma taki wielki tułów xdd
to nie było znaczące

Anel
Kuroko lol ale on biega

Miszczu
no mnie też to rozjebało jeśli mówimy o tym momencie

Anel
co jest z tą kreską
ejzu jak on zniknął
manga dla zainteresowanych

Miszczu
bez komentarza

Anel
no wolniej z tym odwracaniem głowy
a ten ost to jak z piratów z karaibów
animacja siatki w koszu jest taka realistyczna
czy ten mecz się kończy w tym odc?

Miszczu
hmm, nie ;>

Anel
kurczę xd

Miszczu
Anel nie bądź taka

Anel
nie to nie tak
haha

Miszczu
zrekompensuj sobie resztą

Anel
haha, Lagami z tym zaczesem do góry

Miszczu
noo
hoho

Anel
i jeszcze to długie spojrzenie

Miszczu
moment odcinka

Anel
Kagami mała głowa

Miszczu
zapowiedź ma BLOND HYUUGĘ
wygląda jakby go pomalowali w paincie

Anel
hahaha

Miszczu
tak bardzo mu nie pasują

Anel
nie mogę się doczekać

Miszczu
ten moment jak walnął Kagamiego że ma szczęście że trafił mi się podobał xd

Anel
final form of seirin's basketball już nie będą ewoluować
no, to było fajne
właśnie przed chwila widziałam

Miszczu
a hmm
Garcia teraz się pojawi jakoś?
po tym meczu czy przed

Anel
Takao ma chude rączki
przed tym meczem? ;d

Miszczu
z kirisaki daichi

Anel
chyba przed

Miszczu
no to już  blisko

Anel
nadal nie mogę z pomalowanych oczek Kise
a minęło już tyle czasu

Miszczu
a ja się przyjrzałam dzisiaj oczom Shin-chana tym rzęsom też haha

Anel
o no xddd
właśnie było zbliżenie

Miszczu
Kise zawsze gotowy żeby pozować paparazzi

Anel
haha
Hyuuga co jest z twoja łapą xd

Anel
Kuroko skacze
czy on przez niego przeszedł
no skąd te skoki

Miszczu
widziałaś ten skok...
to już jest przesada

Anel
tak
po prostu

Miszczu
wgl Miyaji gdzieś tam zniknął czy ja oślepłam
chyba czasu antenowego nie dostał xd

Anel
"kto" xd
ok, sprawdziłam
nawet nie kojarzę twarzy

Miszczu
a kojarzysz Shutoku vs Rakuzan ze ~180, on tam dostał trochę czasu

Anel
boże xDDD
nie xDD

Miszczu
ale jak nie kojarzysz to nie kojarzysz
a Hayame to pamiętasz? XD

Anel
jezu jaka dramatyczna końcówka no japierdole xd

Miszczu
popisywal sie skillami przed nim

Anel
hahaha

Miszczu
i trochę mu na nerwach zagrał

Anel
no to nie to samo xd
boże te sparkle pod koniec nie ja nie mogę pot nie powinien się tak świecić xDD

Miszczu
a nie widziałam
byłam wkurwiona

Anel
śmiac mi się chce xd
ale serio co to za koniec
faktycznie jak pomalowany w paincie

Miszczu
widzisz tę rękę xDDDDD
jakas taka wychudzona
na dole

Anel
lol hahah

Miszczu
ej to
skąd to
to z teraz? XD
chyba nie

Anel
powiedziałabym z poprzedniego

Miszczu
za pusto
nie ma jeszcze jakiś fajnych hfot z tego

Anel
hfot to taki skrócik
od hot foty?

Miszczu
hahahaa xDDDD
hot foty xddd

Anel
jak Kagami wstawał z ławki
to wyglądał jakby miał zaraz glebnąć ponownie

Miszczu
biedne dziecko
idę spojrzeć
tylko wyjmę odcinek z kosza
ej Hyuuga jest moim idolem
senpaiowa przemoc

Anel
xddd

Miszczu

Anel
senpai zauważył Kagamiego

Miszczu
Izuki jaka mina xddd
getting real tired of your shit

Anel
xDDD

Miszczu
Junpei pls
im bringing sexy back

Anel
xdd
tophot na sto pro

Miszczu
XDDD
reo-nee go ostatnio podrywa

Anel
zapomniałam jeszcze powiedzieć ze jak Kagami popchnął Kuroko to wyglądało jakby Kuroko uczył się latać

Miszczu

Anel
o dzięki

Miszczu
pacz no znęcają się nad nim
Miyaji z boku
ten kredens po lewo dostał więcej czasu

Anel
kredens xd
ej to w takim razie mam wrażenie że było go całkiem sporo

Miszczu
a tu Lag
to gdzie ja byłam że myślałam że nie

Anel
Lag

Miszczu
XDDD

Anel
jak Izuki stracił piłkę
fajnie mu włosy odstawały xd

Miszczu
wyjmuję odc z kosza

Anel
znowu xDD

Miszczu
ale oni biegną razem to zlewa
pamiętasz to rozjebało mnie xdd

Anel
tak, mnie też xdd

Miszczu
 ale spojrzenie xd















BONUS



Anel
w sumie tak teraz myślę
to naprawdę fajne lubić coś z kimś

Miszczu
w sumie to no
można wymienić spostrzeżenia
i jest zabawniej
i jest dyskusja
i ktoś rozumie żarty

*

Anel
widzisz, lagi
mój komputer ma lagi

Miszczu
algi i lagi i wszystko
za dużo Kagamiego
jeszcze jak za dużo Hmurka to zrozumiem
ale Lagmana
mówiłam się pociesz
i skorzystała
Master Złota Rada

*

Miszczu
byłam w kiblu i miałam refleksję
po co robi się papier w pieski

Anel
XD
czytałam kiedyś taką rozmowę, to chyba było na bashu
"po co robić papier toaletowy we wzorki, potem człowiek używa, patrzy i myśli że krwawi z odbytu, a tu kurwa truskawka"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zBLOGowani.pl