Anel & Your Master

Anel & Your Master
Anel Chips Adolf I ma perma na google. Miszcz aka Diabelski Imperator THIS IS SPARTA ratuje sytuację.

wtorek, 24 grudnia 2013

Święta, święta~


Drodzy zebrani!
Fani i przypadkowi goście, i Anelu. Każdy dzień z wami jest niczym dzień z Anel - pełen niespodzianek i absurdów. Zebraliśmy się tutaj (to brzzi jak wstęp do złej przemowy), w tym gronie pogan i niewiernych, żeby obdarować się prezentami i przytyć. Mistrz życzy wszystkim wesołych świąt, zacnych prezentów, mniej lub bardziej wymarzonych, ale wciąż prezentów, takich od serca i dobrej atmosfery podczas jedzenia karpisza. Minuta ciszy dla każdego karpia, który zagości na naszych stołach w tym roku.




Miszczu
na naszym wigilijnym stole
stoi karp
symbol ryby
no chyba nie

Anel
stoi xd

Miszczu
co jest nie tak, że stoi talerz i stoi na nim ryba

Anel
na ogonie
i tańczy
karp tańczy dla nas



Specjalny prezent dla wyznawców.



Przy ofdupiastym stole dziś tłok - rodzina Ofdupe z dnia na dzień się powiększa (serio... pozdrawiam Renge-chan). Oczywiście samo doborowe towarzystwo, jest Mistrz i jest Mąż, jest Anelek i jest Hmurko, i przestraszony Furi-chan. Nie mogło też zabraknąć jedynej osoby, bez której absolutnie nic nie miałoby sensu - powitajmy naszego gospodarza, Ofdupe-cian!








Wiadomo, przed wigilią trzeba było zastanowić się dobrze, kogo spotka ten zaszczyt i zostanie zaproszony... Nie każdy może zajadać się z nami karpiem (ale zbłąkanych wędrowców przyjmiemy~)


Anel
kogo zaprosimy
albo zaprosiłyśmy

Miszczu
to ja

Anel
koniec listy? xd

Miszczu
XD
nie no co ty zaprosiłam tego chłopaka z okładki, ale nie mogłam wysłać zapro, bo nie wiem jak ma na imię
z okładki brzmi jak celebryta -.-

Anel
dlaczego nie konsultujesz się ze mną??
organizujesz sama wigilię??

Miszczu
niee

Anel
wgl haha
zaprosiła randoma z okładki ale mąż nie przyjdzie ;d

Miszczu
haa
nio bo byłby zazdrosny
"a tak to wcale nie będzie"

Anel
no właśnie
rozwód będzie, mówię Ci
i to nie na Twój wniosek

Miszczu
ja nie mam pieniędzy teraz daj mi człowieku spokój żadnego rozwodu chyba że mnie zdradzi

Anel
mąż jest kluczową postacią na wigilii został zaliczony przy rysowaniu

Miszczu
męża mi zaliczyła
teraz to wyszłam z siebie

Anel
hahah

Miszczu
i wgl kogo nazywasz randomem?!

Anel
Ładną Okładkę-kun

Miszczu
znowu ten zapłon

Anel
xd

Miszczu
były ważniejsze sprawy niż jakieś wyzywanie od randomów







Życzymy wszystkim wesołych świąt!
A teraz sio zajadać karpia.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zBLOGowani.pl