Anel & Your Master

Anel & Your Master
Anel Chips Adolf I ma perma na google. Miszcz aka Diabelski Imperator THIS IS SPARTA ratuje sytuację.

poniedziałek, 2 grudnia 2013

Zakon Aominów i tęczowi sponsorzy OFDupe.

Zaczynamy od ogłoszeń Ofdupiastych. 

Znacie Merry christmas everyone? Zresztą po co pytam, wszyscy to znają. All I wish that everyday was Christmas, what a nice way to spend a year - Ofdupe się ustosunkowało. Całorocznego Bożego Narodzenia zapewnić nie możemy, ale miesięczne? Co to dla nas~ wierzę, że się podoba.
Ankieta decydująca o tytule naszego programu dobiegła końca. Dziękujemy za wszystkie głosy! Mimo że wisiała cały miesiąc, nie spodziewałam się, że aż szesnaście osób zdecyduje się zagłosować. To duży sukces~ Większością głosów wygrały Pamiętniki z OFDupe. Pierwszy odcinek już wkrótce! <mam nadzieję>
Ofdupe wchodzi w nową erę sławy internetowej... dobra, zbliża się do ścieżki, którą wejdzie. Mam nadzieję, że już do świąt uda się ujawnić nieco więcej szczegółów na ten temat. Kto wie, może na święta projekt(y) już nawet dojdzie(ą) do skutku?



A tymczasem zapraszamy na kolejny odcinek Kuroko no na Ofdupe. Zachęcamy do wyznawania wiary w wielkiego Aomine.




Shin-chan ostrzega~







Miszczu
ok, zakończyłam.

Anel
jak wrażenia?

Miszczu
żadnych szczególnych
trochę pierdu pierdu
nie możesz ranić moich przyjaciół
rań mnie

Anel
jak zwykle

Miszczu
trochę przedramatyzowali, może to ten ost
było wzniośle
zanim zaczęło się coś dziać to połowa odc minęła
ref dostał w łapę

Anel
od kogo

Miszczu
nie można być takim ślepcem ani nie można mieć takich umiejętności xd

Anel
o ściągnęło się

Miszczu
krecha jak krecha
mniej zmasakrowanych twarzy

Anel
o to dobrze
chociaż i tak bym nie zauważyła

Miszczu
Aomine wygląda jak zawsze
Hanamiya ma fajny głos
Kagami wygląda jakoś spoko
Kuroko trochę pierdoli

Anel
dwa dni z Kagamim vol2

Miszczu
nie będzie powtórki w czasie najbliższym pewnie

Anel
co za dramatyczny początek

Miszczu
chociaż trochę sympatyczniejszy się zrobił
tak to odbieram

Anel
Kagami?

Miszczu
tako

Anel
już w następnej edycji tophot mówisz haha

Miszczu
haha no nie wiem

Anel
(może być jeszcze teraz ;>)

Miszczu
niee
jak teraz tam wejdę robić zmiany to nie wyjdę do publikacji

Anel
kruwa zapomniałam czytać
follow me słitt

Miszczu
ekhm

Anel
możemy też poczekać

Miszczu


Anel
uryko
co tam się
gdzie on ma nos...

Miszczu
jest przecież

Anel
zwalę na rozdzielczość
bo serio ja go nie widzę xdd
dobra Aomine w worku pro

Miszczu
czekam aż koleś z tyłu wstanie
nie pamiętam dlaczego
ale czekam

Anel
hotmine
co tam się
nie
dobra
żeby Kagami kogoś powstrzymywał od wpierdolu
a to kolano to nie powinno być w takim bandażu raczej
nie w taśmie

Miszczu
taśma haha

Anel
ten koleś z gumą na twarzy
czy on coś widzi

Miszczu
tacy zawsze widzą, nieważne jak
to je ziomal

Anel
Aomine xd

Miszczu
ref widzi wybiórczo co mu się podoba

Anel
lubię jego twarz

Miszczu
XD
spoko
Kise się podnieca jakby nie wiadomo jakimi przyjaciółmi byli

Anel
no a nie są haha
dla niego są^^

Miszczu
a Makoto i Teppei se gadają czasem jakby nic się nie stało

Anel
Izuki twoja twarz
ok, mina

Miszczu
jak patrzę na Furihatę i znam jego przyszłość to mi się śmiać chce

Anel
o, widzę ze nie tylko mnie xDD
bonusowy Furi
niech ma coś z życia, póki może

Miszczu
to się powtarza w każdym anime jak coś większego się wydarzy
"gdybyś wiedział co cię czeka.." xd

Anel
wgl jestem w szoku że go poznaję

Miszczu
teraz to ja też
nadal mi się nie podoba, że Kuroko po prostu znika
jest "niewidzialny" ale znika bardziej

Anel
boże płakłam to prawie jak bronienie swojego chłopaka
Hanamiya fajnie skacze
jak taki ziomal

Miszczu
niesamowicie mnie rozśmieszyło że go tak dotknęło że go Kiyoshi olał
tak chyba tak

Anel
dobra ja naprawdę nie jestem za randomowymi parami w kyrko, ale nie mogę patrząc na Junpeia z Treppeiem

Miszczu
Anel nie

Anel
Kagami twarz xddd

Miszczu
Treppei ich tak wszystkich po czerepach

Anel
Riko twoja twarz

Miszczu
ej dobra wyłapmy trochę jakości

Anel
czyja to długa łapa
dobra już nie obijajcie Trepa

Miszczu
ej no przegięli nie

Anel
Aomine jest naszą jakością

Miszczu
ten mecz to jest kurfa przesada
to nawet nie podchodzi pod battle mangę
Aomine jest naszą jakością haha
to ja rozumiem ze my od teraz aomine czcimy?
stąd ten zakon i wgl
sry Aomine
szacunek jakiś

Anel
ale romantycznie omgg

Miszczu
coś mnie ominęło

Anel
może troszkę
to ja rozumiem że my od teraz aomine czcimy?    - od teraz? :D
od początku drugiego sezonu prawie haha

Miszczu
to ja jestem jakaś opóźniona newsy do mnie nie dochodzą

Anel
xdd

Miszczu
Shun xd

Anel
haha
Teppei wygląda jak trup
długie te łapy
jak zwykle...
pierdolę, ta końcówka

Miszczu
weź nic nie mów

Anel
haha
that guy with the eyebrows xDD

Miszczu
ANEL CO Z TWOIMI WRAŻENIAMI??

Anel
nie wiem jakoś tak
nie mam nic do powiedzenia ;/

Miszczu
czekać tydzień na takie coś










Bonusowa Galeria Jakości
Poznajcie Seirin (bo przecież jeszcze nie znacie)
Piłka czy nie piłka, oto jest pytanie
Teppei, wszystko ok?
Chyba jednak niekoniecznie...
Paczcie jak Kuroko się stara.
Hotmine na pocieszenie










BONUS



Miszczu
ale tego [nagłówka] z knb to bez śnieżynek plz

Anel
może Ohahmine w czapce mikołaja
byłaś w tym roku niegrzeczna? ;>

Miszczu
OMG TAK, ZRÓBMY TO
oczywiście, że byłam grzeczna
a jak nie byłam, to po kryjomu

Anel
Ohahmine Cię ukarze ;>

Miszczu
myśl co piszesz tu się odbywa chrześcijański wykład hahaha

Anel
a potem mąż go ukarze za karanie Ciebie... oh well

Miszczu
będzie zabawa ^^

Anel
mówisz ;>

Miszczu
no, a ja wiem co mówię ;> tak bardzo zboczyć z kursu w ramach świątecznych zabaw/przygotowań

Anel
zabaw :D spoko, to w ramach yyy relaksu
jak chcesz to na nowym tle może być gom + Kagami + Hmurko i inni na tęczy...

Miszczu
Kagami xdd
nie, to nie jest śmieszne. może być
ale na tęczy xd symbol ofd
ej, a dostanę harem?

Anel
tak, poza tym tęcza do nich pasuje xd
nie, bo mąż, poza tym nie wiem kogo byś tam chciała
młody Echizen za młody

Miszczu
ahahaha co ty do niego masz zawsze się kończy tym, że jest za młody xdd
tak, szkoda, że Hmurko nie dał mu pierścienia z tęczą, to mogliby zostać sponsorami ofd
wgl ten moment, kiedy mąż niweczy twoje plany... to dlatego mówi się, że małżeństwo to koniec wolności, co ty mi zrobiłaś xd

Anel
tęczowy pierścionek hahah

Miszczu
taki tęczowy to by się wyróżniał

*

Miszczu
zakon
gdzie tam Aomine w zakonie
on w samej czapce biega

*

Miszczu
przez chwile znowu zapomniała czy slity idą od imienia czy nazwiska
slity co to są kurwa slity
foty

Anel
słity

Miszczu
sloty
slipy
ja jebię

Anel
słit foty
hahaha
slipy xddd
topslip

Miszczu
nie mogę tu
xDDDDDDD
kon kurencja dla klat których warto dotknąć
kurencja

Anel
slipy, które warto zdjąć?

Miszczu
ooo właśnie
OMFG

Anel
kurwa płaczę hahaha

Miszczu
ANEL
JAK Z TYM AOMIRNEM
AOMINE
ej psujesz poważną chwilę chciałam napisać że myślałam o życiu

Anel
Aomirn xDD

Miszczu
ale widzę ŻE TY TEŻ MYŚLAŁAŚ O ŻYCIU
Armin
Aormin
nie no boże
Armine?
o kra

Anel
jeden Aomin
dwaj Aomine

Miszczu
xDDDDDDD
dwaj Aomini
analfebtu
dwóch Aominów

Anel
mój brzuch haha

Miszczu
żal
kurfa

Anel
miałam się napić haha

Miszczu
już spokój

Anel
ok to jeszcze jedno

Miszczu
ja się napiłam właśnie i tak cały czas to było trudne
jAKA JESCZZ ERPZEROBKA AOMINE CI HCDOIZPO MAJTAHC?*

Anel
co do slipów które warto zdjąć

Miszczu
czy to jest jakiś rebus kurwa czy to jest moje pismo

Anel
to Twoja wina przez te klaty które warto dotknąć
hahaha\=]

Miszczu
=] xDDDD

Anel
kurwa napiłam się hahaha

Miszczu
znasz jakąś klatę którą warto dotknąć?

Anel
Gaia

Miszczu
można znać klatę?
rol
przypomina mi się zawsze moja prez na informatykę
mistrzostwo formy


*jaka jeszcze przeróbka Aomine ci chodzi po majtach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zBLOGowani.pl