Anel & Your Master

Anel & Your Master
Anel Chips Adolf I ma perma na google. Miszcz aka Diabelski Imperator THIS IS SPARTA ratuje sytuację.

piątek, 29 listopada 2013

A kiedy listy się tworzą...

...czyli notka bonusowa~





Anel
nie pamiętam jak zginęła, wiem że zabił ją ten mały
ten mały ech

Miszczu
rolo
hahah

Anel
właśnie

Miszczu
to imię

Anel
rolada

Miszczu
rololololololololo

Anel
trolololo

Miszczu
ty i te twoje rolady
obejrzałabym mecz realu

*

Miszczu
chizuzur była pojebana i nie powinno jej być ona zepsuła całe anime

Anel
chizozaur

Miszczu
xDD

*

Miszczu
i nie potrafię się wysoliwc

Anel
przeczytałam wyzwolić
i zastanawiałam się czy hinata cię związała

Miszczu
nie potrafię wyzwolić swoich wasali
to krzesło robi pyr pyr jak szybko ruszam rytmicznie nogą
to nie pyr pyr
to uderzANIE TEGO CO PODNOSI I OPADA
opuszcza

Anel
pyr pyr xDD
jak gotujące się ziemniaki

Miszczu
myślałam ze jak traktor

Anel
też

Miszczu
dzisiejszy odcinek starry sraj sponsoruje gotujący się ziemniak

Anel
twoje krzesło gotuje ziemniaki jadąc traktorem

Miszczu
Anel i inwencja ukierunkowana w złą stronę
oddam to krzesło na złom jak nie przestanie
ale wtedy będę siedzieć na jakimś trupie

*

03:04:27 Anel
oni wszyscy wyglądają na <15
tak czy inaczej

03:04:33 Anel
akaya kirihara

03:04:43 Miszczu
noo

03:04:46 Miszczu
y

03:04:55 Miszczu
xd

03:04:56 Anel
xd

03:04:59 Miszczu

to nie jest śmieszne

03:05:00 Anel

płaczę

03:05:10 Miszczu

ja jeszcze nie xd

03:05:28 Miszczu

ej powaga

03:05:35 Miszczu

lubię go ponieważ...

*

Miszczu
to dziwne kiedy mnóstwo pojedynczych rzeczy składa się na to że kogoś lubię
chociaż w sumie one tworzą całokształt

*

Miszczu
i ma fajnego wrednego bratanka

Anel
przeczytałam braciszka i już miałam znowu pisać ze jesteś pedo

Miszczu
xDDDD
on i tak ma 6 lat czy ileś

Anel
peeeedoooo~

Miszczu
ale nie tak xd
chociaż śmieszny był

Anel
jasne jasne

Miszczu
przestań ;(

Anel
Atobe

Miszczu
ej ja nie skończyłam

Anel
no to proszę się tu nie skupiać

Miszczu
ten jeden raz xd

Anel
na moim pedo

Miszczu
teraz to już nie wiem

Anel
ech xd

Miszczu
ok nie

Anel
Mistrzu xddd

Miszczu
przez ciebie myślałam że na tym pedo się skończyło xd

*

Miszczu
Sanada jest generalnie idealnym japońskim mężczyzną xd

Anel
czemu nie wzięłaś go na męża?

Miszczu
nie wiem
bo poznał kogoś innego xd

Anel
to piękne

Miszczu
właśnie
dlaczego...

Anel
naprawdę starasz się by Twój mąż nie miał chłopaka

Miszczu
ahaha, staram się celować w hetero xd
bez zbędnych niespodzianek

Anel
haha, tak w męskich mangach ;d

Miszczu
niepotrzebnie zapytałaś bo teraz mi źle xd

Anel
możesz się jeszcze rozwieść z tym nowszym, nikt o tym nie wie

Miszczu
teraz to już nie wiem ;(
haha, ok

Anel
przemyśl to dobrze zanim opublikujemy notkę bo potem już nie ma wyjścia ;>

Miszczu
ale jakbym wzięła ślub parę dni wcześniej to wiem ze by padło na niego xd
3 to przesada więc muszę myśleć, nie xd

*

Miszczu
co xDDDD
ja napisałam ze on poznał kogoś innego xd
ni to chciałam napisać
nie wiem co jest z moją odmianą i jak to się stało

*

Anel
no i sanada ma szacun 
i się go trochę boją     - lubisz takich, prawda

Miszczu
noo
tzn nie wiem xd

Anel
i jest taki oddany yukimurze   - mhm ;>

Miszczu
no przestańńń
to wcale nie tak ^^
[jasne]

Anel
niestety nie możesz wziąć go na nazwisko

Miszczu
no ale Anel no

Miszczu
to na pewno nie tak xdd
ale tam się w sumie nic takiego nie dzieje, po prostu się trochę za długo znają
możemy z tego wyjść xd
i proszę mi nie mówić co ja mogę, bo zmienię księdza

Anel
kto Ci udzieli tylu ślubów ;>
no kto ;>

Miszczu
haha
myślisz że nie znajdę księdza który by mi potrójnego ślubu udzielił? XD
rotfl

Anel
nope ;>
skazana na Anela

Miszczu
proszę to przemyśleć
zapłacę
darowizna na kościół będzie
[i w łapę]

*

Miszczu
a to nie jestem rasi brzmi poważnie
jakbym nie była

*

Anel
guji
fuji xd

Miszczu
haha
xd
poczekaj muszę się wyśmiać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zBLOGowani.pl