Anel & Your Master

Anel & Your Master
Anel Chips Adolf I ma perma na google. Miszcz aka Diabelski Imperator THIS IS SPARTA ratuje sytuację.

niedziela, 5 stycznia 2014

Reo è carino e Akashi ha i piccoli piedi.

Po dłuższej przerwie, głównie nie z naszej winy, powracamy z nową mocą~ Jak widzicie, przez ten czas nie próżnowałyśmy. Mamy nadzieję, że nowe tło przypadło Wam do gustu, a Aomine w tle nie odciąga zbytnio Waszej uwagi od tekstu. Co by się nie rozpisywać - zapraszamy na kolejny odcinek Kuroko no na Ofdupe!








Zapowiedź:


Miszczu
w tym odcinku
miragen przybywa

Anel
mąż-san

Miszczu
i zaczynajcie

Anel
moje Dziecko xddd

Miszczu
Kagami ekspresje głupoty
twoje Dziecko apogeum przerażenia
a reszta yoluje i się nie przejmuje
siła przyzwyczajenia



Shin-cian znów ostrzega~












Miszczu
ok dzisiejszy Kuroko ma trochę momentów
to faktycznie może powstać

Anel
ja to wiesz
mogę się produkować bez powodu xddd
ale to dobrze

Miszczu
dobra to nie będzie spoiler
Riko yaoi hands

Anel
haha

Miszczu
podobno konkurs na najbardziej homokartę rozstrzygnięty w tym tygodniu

Anel
znowu jej nie zobaczę

Miszczu
niestety internet je ma

Anel
a kto na niej jest?

Miszczu
chyba tylko hs nie dodaje

Anel
o kurwa
znaczy nie powiem, jest nawet całkiem ładna ale xd

Miszczu
nożyczki takie tam chyba wyszły ok
e dobra tak po 5 minutach oglądania to nie było na co czekać
rol dat i.g.
Aomine palcem tę piłkę wrzucił do tego kosza
nie no spoko co to dla niego

Anel
taki boss miałby nie dać rady

Miszczu
magic ball

Anel
nikt nie szanuje swoich rodziców w takich anime

Miszczu
zmienili Akashiego o rodzicach wypowiedź

Anel
o Hmurek

Miszczu
jak ci się podoba głos Hmurka?

Anel
no nie wiem
tak jakoś
może być
ale bez podniety

Miszczu
może ja to powiem jest chujowy

Anel
xdd

Miszczu
jakiś taki no bez przesady

Anel
ogólnie liczyłam na coś lepszego
ale jak go usłyszałam pierwszy raz było gorzej xd

Miszczu
Akashiemu tez Kamiya nie pasuje

Anel
lol Aomine
no
dziecko przygniecione zajebistością przeciwników

Miszczu
to że nie mógł się ruszyć to jest przesada magia wyszła z boiska
ale nożyczki i takie tam mi się podobały, trochę się nawet strachłam jak mu zdzielił
Aomine wygrywa reakcją
"chciałem tylko powiedzieć cześć"
"no bez KURWY"

Anel
boże haha Furihata tak bardzo mnie śmieszy
Akashi ma małe stopy jakoś tak....

Miszczu
no
37 czy co

Anel
hahah

Miszczu
japierdole
budżet się skończył

Anel
odcinek mi się przywiesił
jezu co z tym głosem

Miszczu
ostatnio coś przeglądałam i akurat patrzyłam wszystkim na buty i niektórzy maja takie kajaki i to się rzuca w oczy
ale to chyba nie było knb

Anel
nie brzmi poważnie

Miszczu
jedyna dobra część tego odcinka to Reo

Anel
miło go zobaczyć
wgl wychodzi na to że Kuroko nie może wychodzić sam

Miszczu
niańka

Anel
uderzyło mnie to już wtedy
haha ta animacja xddd

Miszczu
Seirin zdaje sobie sprawę że znaleźli się tam fartem
ale mogli nie wspominać o tym że Touou podwoiło ich wynik bo to ich ośmieszy za kilka odcinków
cieszę się że skończyło się na db technice Kuroko bo już nie miałam siły
szkoda że za tydzień się tym zacznie

Anel
jak na obcinanie bez lustra to całkiem nieźle mu poszło

Miszczu
wyszło mu lepiej niż w mandze
wgl ten odcinek się tak wlecze -.-

Anel
i tak wole go z dłuższą grzywką
boże Kagami xd
jego głowa jest pełna myśli o Akashim tak xd
co się stało z jakością znowu

Miszczu
coś bardzo złego
skończyły się pieniądze
wrócą na bd

Anel
Aomine coś zbrzydł

Miszczu
czy oni to przedłużają bo się za dobrze sprzedaje

Anel
pewnie tak

Miszczu
Aomine wygląda jak zawsze
nie powiem że wolę jak coś się źle sprzedaje bo wtedy trudniej o kolejny sezon

Anel
Kuroko przestań wspominać

Miszczu
to wspomnienie było głupie
ale akurat zaczęłam się śmiać

Anel
zaraz wyjdę xd

Miszczu

Anel
xdd

Miszczu
tak patrze, uważam że Aomine bardzo grzecznie siedzi z piłką

Anel
hahaha
faktycznie xd

Miszczu
Atsushi jest lolem
a Kise wygląda jak Kise
to ja czy to się naprawdę zrobiło dramatyczne
koszykówka to poważna sprawa.
za poważna

Anel
jak to sporty

Miszczu
inni sobie radzą

Anel
jak się wczujesz to jest śmiertelnie poważne i hmm powiedziałabym że lecą groźby jak Akashiego ale xd

Miszczu
no, pot sobie nie radzi z tym teraz
ale on jest skrajny i nienormalny wiec..
wszędzie się taki znajdzie

Anel
chociaż w sumie może i takie tylko nikt nie bierze ich na poważnie
a u Akashiego... no wiesz
Junpei jak Ty biegasz
Riko znowu zmutował nos

Miszczu
no

Anel
znowu ten wiatr wokół Kuroko...

Miszczu
a Teppei po pierwszym koszu stoi z piłką jak niedojeb i "aleosochoci"

Anel
nooo xd

Miszczu
kul

Anel
miałam napisać ze dobry z niego yy
mafiozo
tak wygląda.

Miszczu
tak xd
ktokolwiek powiedział że Reo ma głos Namikawy to go chyba nie słyszał to nie był on prawda????
dobra cieszę się że się ze mną zgadzasz
ale była Garcia
"była"
mój wewnętrzny spaniard mówi mi że tam brakuje akcentu

Anel
tak, masz racje, mimo że ja przecież nie poznaję głosów

Miszczu
masz ziomali
madafaka
lol Imayoshi chwila jego zycia
sry ale ten firmowy uśmiech
nie

Anel
nie podoba mi się ten kolor oka

Miszczu
to nie jest nawet żółty

Anel
pomarańczowy wpadający w jakieś gówno
Anela próby z kolorami

Miszczu
myślę że tak bardzo skupili się na budowaniu śmiesznego napięcia że zawalili resztę na całej linii
robią to już od początku sezonu

Anel
Aomine xdd

Miszczu
kurna nie mogę
Aomine "nie odchodź"
Midorima "moje nożyczki"
Atsushi "chce mi się spać"
Kise xdddd
nie jestem w stanie wyrazić jego uczuć

Anel
"ojej :("

Miszczu
Seirin "jajebe"
Kise "notto disu shitto agen"
Akashi ma 1,2m










BONUS



Miszczu
Reo to po włosku Reo
tzn. taka jest nadzieja
nie jestem ekspertem

*


Miszczu
raz dwa trzy cztery Anel
raz dwa czu cztery anel
raz dwa tzr ycztery Anel
raz dwa ztrcy tery anel
wnioski:
1. nie umiem zapisac poprawnie 3
2. Stosunek do Anel zmienia się z minuty na minute

Anel
3. "raz" i "dwa" to proste słowa

Miszczu
3.1. umiem liczyć do 2

*

Miszczu
czarny służy
omg

Anel
xddddd
piękne xdd

Miszczu
to był potrójny żart
o murzynach-służących

rozmowa miała miejsce podczas tworzenia tła;
dotyczy wyboru idealnego Aomine

*

Anel
ok jemu ujebałam tylko włosa
co to dla niego

Miszczu
pewnie
zmiany są ważne

Anel
nie wiem w sumie co musiałabym mu uciąć żeby to było brutalne przy tym co mówi xd

Miszczu
to było tylko dwa razy, to aż tak bardzo nie ogranicza ^^

Anel
o dwa razy za dużo xd

Miszczu
też tak sądzę, jeszcze jedna zabawa nożyczkami i wychodzę

Anel
co ty, teraz przejdzie do noża
albo do łyżeczki, bo te oczy...

Miszczu
masz rację, zbyt precyzyjnie się wyrażam
ANEL
to się robi łyżeczka???

Anel
hahahah
nie wiem, nigdy tego nie robiłam wyobraź sobie

Miszczu
noł
koniec

Anel
ale tak myślę
bo czym innym wyjmiesz
chyba nie palcem

Miszczu
z tego co się nauczyłam w Naruto to grabie wystarczą
tzn. łapy
nie rozmawiajmy o narzędziach

Anel
no tak ale nie możemy powiedzieć że jeszcze jedna zabawa palcami i wychodzisz bo xd

Miszczu
o jezu ahahah
tak własnie jest

Anel
płakłam

Miszczu
to może jeszcze jeden głupi wyczyn


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zBLOGowani.pl