Anel & Your Master

Anel & Your Master
Anel Chips Adolf I ma perma na google. Miszcz aka Diabelski Imperator THIS IS SPARTA ratuje sytuację.

niedziela, 12 stycznia 2014

Kuroko a dépression dans les belles couleurs.

Jak wszyscy widzimy, częstotliwość pojawiania się notek gwałtownie spadła i nawet nie mogę powiedzieć, że naprawimy to ich jakością. Myślę, że wszyscy musimy jakoś z tym żyć. Pozdrawiamy wiernych fanów, a znudzonych zapraszamy do rzucania pomysłami na notki/życie/Ofdupe/wszystko. Póki co możemy obiecać, że w środę pojawi się nieco spóźniona Notka Specjalna~ 
A żeby umilić oczekiwanie na nią, zapraszamy na kolejny (i krótki...) odcinek z serii Kuroko no na Ofdupe.





Shin-chan ostrzeeega~










Anel
wtf!!

Miszczu
"dropped"
to była tak duża przesada że ja nie mogę tak żyć
nieważne że czytałam to ponad rok temu

Anel
czy to jest nadal koszykówka xddd

Miszczu
ale pytanie
nie

Anel
w czerni i bieli nigdy nie będzie wyglądało tak...

Miszczu
ale to było śmieszne jak Kuroko się zdziwił i załamał

Anel
no tak jak wygląda...

Miszczu
coś jak gdy Slutsuna zobaczyła jak jej chłopak się całuje z jej koleżanką
to samo uczucie
śmiech i płacz

Anel
hahah
może jednak obejrzę...

Miszczu
to było chujowe nie mam nic do powiedzenia
nielubienie głównego bohatera to jednak jest dupa

Anel
no
nie polecam

Miszczu
a ostatnio i tak rzadko mi się zdarza

Anel
a jak jakość?

Miszczu
cala kasa wyszła na odparcie tego magicznego ataku
nawet na op nie starczyło
użyli scen z tego odcinka

Anel
no haha
to jak opening Samuraia
zabrakło im czasu to streścili pół serii

Miszczu
i jeszcze to tempo
nic się nie wydarzyło

Anel
mecz do końca sezonu xdd

Miszczu
ktoś tu nie potrafi sobie rozplanować grafiku i się nie wyrabia
niech sobie trwa tylko niech będzie ciekawy a nie jest

Anel
może to tez dlatego ze wiesz co się stanie i nic Cię nie może zaskoczyć
chociaż kwestia przewidywalności tego meczu to wgl...

Miszczu
to anime nadal mnie zaskakuje swoim
rozmachem
"drugi sezon jest lepszy"

Anel
włączyłam, nie ogarniam co się dzieje z piłką w przypomnieniu z poprzedniego odc, jak Izuki ją ma
ok nie podoba mi się ten op
i teraz mi źle

Miszczu
to tylko op
ale jest żalowy to prawda

Anel
boże haha rozumiem Kuroko ma taką moc, że wiatr jest wszędzie i porywa nawet włosy Aomine

Miszczu
"na szczęście" nie ma jeszcze translacji

Anel
a Kise ma jakąś krzwą twarz

Miszczu
chcieli ZROBIĆ BARDZIEJ MĘSKĄ
I ZWALILI

Anel
nie wyszło, przykro mi
za to mam wrażenie że Akashi ma bardziej żółte oko niż ostatnio
ale moje dziecko wygląda dobrze.
czy sędzia u nich wie co to jest przetrzymanie piłki
ale kolory ładne

Miszczu
kiedy ostatnio sędzia robił to co do niego należy?

Anel
fakt...

Miszczu
sędziowie gorsi niż w pocie

Anel
Hmurek brzmi jakby miał chrypę albo co

Miszczu
taki jakiś wykastrowany

Anel
nie mogę tak żyć
ale wytrzeszcz
rozumiem ze oni ćwiczyli teleportacje na tym miesięcznym treningu
pod okiem Kuroko
dramatyczna muzyka jak Kuroko próbował obejść Aomine mnie zabiła

Miszczu
obejść Aomine xd

Anel
Kuroko w depresji też jest zabawny
noo zabrakło mi słowa xddd

Miszczu
vocales débiles omg

Anel
co ja mam napisac w tytule

Miszczu
swoje przemyślenia bo moje złapie cenzura

Anel
nie mam pomysłu
jezu ten ost
podoba mi się pios w endingu

Miszczu
to duzy sukces

Anel
noo















BONUS



Miszczu
momenty to myślę że przechodzimy od słów do czynów ale w sumie po co komu słowa
kto by chodził na spacer
chociaż może momenty to myślała o jakiś wyznaniach
i innych słownych dramach
ale dogadały się xd

Anel
omg czyli
kochamy się ale sobie tego nie mówimy i nie trzymamy się za rączki
"kocham tego chłopaka z klatki obok"

Miszczu
"on... wie?"
"czy on... jest gejem?"

Anel
"a musi?"
"nie wiem, nie pytałem"

Miszczu
co za wciągająca historia
"ostatnio widziałem go z dziewczyną ale cóż poradzić to na pewno jego kuzynka"

Anel
"ale wygląda, widziałaś jego rurki"

Miszczu
"widziałem go też z chłopakiem co za lafirynda"
"tak masz rację to są rurki które chciałbyś zdjąć"

Anel
"ale skoro prowadza się ze wszystkimi to jestem pewny, że ze mną też się prześpi"

Miszczu
ahahah

Anel
"w następnym stuleciu"

Miszczu
"moja kolej też nadejdzie"

*

Miszczu
napisz takie opiswianie

Anel
opiswianie to jest opowiadanie składające się głównie z opisu

Miszczu
WTF
WIEJE OPISEM
twoje opowiadanie jest nudne wieje opisem łęó

1 komentarz:

zBLOGowani.pl