Anel & Your Master

Anel & Your Master
Anel Chips Adolf I ma perma na google. Miszcz aka Diabelski Imperator THIS IS SPARTA ratuje sytuację.

niedziela, 23 marca 2014

Atsushi y la animación son espantosos y Treppei está haciendo el drama.

Po kolejnej przerwie mamy zaszczyt zaprosić na kolejny (niestety już przedostatni) odcinek Kuroko no na Ofdupe. Z mini spoilerami z mangi, ale za to jaki długi!

















Anel
włączyłam Kuroko, zobaczyłam Atsushiego i pomyślałam że do Ciebie napiszę xdd

Miszczu
przypomniał ci o mnie?
czy cię tak rozśmieszył?

Anel
tak mnie rozśmieszył xdd
no jak on wygląda hahah

Miszczu
animacja ;/

Anel
wgl jego koszulka tak się nadyma że japierdole xdd
jest przerażający
Japonia, miejsce gdzie faceci emują bo są wysocy

Miszczu
ta ich kultura
czasem moglibyśmy coś od nich przejąć

Anel
jak się robi taki wiatr przy podskoku

Miszczu
musisz

Anel
skok z piruetem on robi nie

Miszczu
wymyślić technikę
i wtedy on się zrobi
tak

Anel
ale się rozpycha, gdzie jest sędzia

Miszczu
ale myślałam że to lepiej zekranizują
jakoś tak bez szału
sędzia zaraz się zjawi
bardzo fajny odcinek był a potem Kuroko się zjawił

Anel
dlaczego aż tak nie lubisz Kurosia :(

Miszczu
bo to koszykówkowy Hitler

Ane
xdddd
fakt, taki mały
taki agresywny

Miszczu
jakby się nie odzywał to by sobie mógł latać i znikać

Anel
ta różnica wzrostu xdd

Miszczu
ale to było głupie że np. go nie zauważył bo jest taki mały a on to wykorzystał no co za mały kmiotek
to było z premedytacją
tam było takie porażkowe ujęcie z gim
kto to rysował

Anel
właśnie tu jestem

Miszczu
no właśnie
studio trochę psuje

Anel
Aomine wygląda ładnie xdd

Miszczu
bo tego jak Atsushi się przepychał to też nie było

Anel
nie pamiętam tego
<nic nowego>
boże Kuroko ledwo wszedł na boisko i już się zmęczył?

w tym odcinku jest dużo zbliżeń na tyłki

Miszczu
muszę przyznać nie zwróciłam uwagi
byłam zajęta AKCJĄ

Anel
oglądasz dla fabuły

Miszczu
wciąż

Anel
ja też ale wiesz ja bym nie zauważyła tyłka

Miszczu
Anel nie wstydzi się być Anelem
dla niefabuły oglądam

Anel
boże haha nie mogę Atsushi przesuwający Kuroko to mistrzostwo jakieś

Miszczu
hmmm
a, to co jej nie ma

Anel
Trep jest taki odkrywczy że ja nie mogę
może chcesz coś powiedzieć

Miszczu
co ja mogę powiedzieć nie pamiętam za wiele miałam wrażenie że się spieszą z tym meczem bo się za bardzo rozleźli w poprzednim

Anel
"nie pamiętam za wiele" to było wczoraj haha nie zmieniaj się we mnie

Miszczu
tam się nie działo nic takiego, animacja nie działa
tylko tyle że fajny odcinek był
generalnie fajny ale w sumie to do czasu
za dużo trepowatych dram

Anel
Aomine wygląda ładnie xdd  - jak po którymś odcinku nie napisze nic o Aomine to chyba będzie koniec świata

Miszczu
tak coś w tym stylu
bo jego nieobecność nie pomoże
a już pamiętam
jak się ten kosz wyjebał
to też miało być lepiej zrobione xd
"trochę parodia" xd
jeszcze ten wgap
to chyba Hyubar był taki "mogłem tam stać!"

Anel
haha tak

Miszczu
a Kagami tutaj taki kurde a cóż to
ruiny na drodze

Anel
płaczę xd
a cóż to xdd

Miszczu
a tu macha łapami i tańcuje jak Sasuke na tej przeróbce jednej

Anel
disco sushi

*

Miszczu
perła z dzisiaj

Anel
DLACZEGO HIMURO ZMUTOWAŁ Z ATSUSHIM
CO TAM SIĘ STAŁO
póki jesteś na świeżo, co chciałabyś powiedzieć o odcinku??

Miszczu
było spoko, ale Kagami mógłby równie dobrze grać sam
bez sensu

Anel
Kagami vs reszta świata

Miszczu
właśnie tak jest
zniesmaczenie
ogólnie no zaczęło się jarać właśnie jak Kagami wlazł w zone i jak hahaha
"air walking!!"
ale serio on leciał po linii prostej z tej odległości już ;/

Anel
rotfl haha
Kuroko w pigułce?

Miszczu
Jezus Treppei xd
on jest taki ja wszystkich obronię
przed piłką

Anel
hahah
wgl Jezus Treppei

Miszczu
Treppei the mesjasz
o nie ale mesjasz to nardo
nienienie

Anel
każde anime ma własnego mesjasza!

Miszczu
jedno lepszego drugie gorszego
jak miał ten mesjasz z Gundama
Yamato

Anel
który jest lepszy w zestawieniu Treps i Naruto?

Miszczu
Treps daje się lubić
Naruto ma lepsze umiejętności mesjasza
ożył ostatnio nie wiem czy wiesz

Anel
nie mówiłaś
ale mówiłaś ze go respią

Miszczu
jedno ramię trochę nie na miejscu

Anel
nie wiem co masz na mysli.
czy on jest jakąś statuą
wolności

Miszczu
haha no ta prosta ręka
pro
tak i chodził w powietrzu

Anel
i to Treps jest Jezusem
życie takie niesprawiedliwe

Miszczu
xd
no ;/

*

Anel
to mogę pospamować o Kurysiu

Miszczu
nie chce mi się oglądać, jutro obejrzę
możesz
Kuryś
Anel kogo najbardziej lubisz z Seirin?
i dlaczego to nie jest Hyubar?

Anel
waham się miedzy królem sucharów a Junpeiem

Miszczu
nie lubisz głównych bohaterówww

Anel
hhah krzywe ryje od pierwszych sekund
lubię
ale pytałaś o ulubionych :(
Miscu

Miszczu
mhm

Anel
czy tam na początku
to ich zdmuchnęło od tego przewalonego kosza?

Miszczu
a wiesz nie pamiętam

Anel
czy się cofnęli
bo wygląda jakby ich zdmuchnęło haha

Miszczu
chyba się cofali

Anel
chyba się przyzwyczajam do głosu Hmury
ładne jest to słońce na początku openingu

Miszczu
tu już nie brzmial tak łęó

Anel
nie wiem, jestem na etapie wstępu xd
Treps wygląda młodziej jakoś
albo głupiej
to prawie to samo...

Miszczu
wytarł pot czy co się stało?

Anel
to te oczy chyba
cześć Aomine
Hmura na czitach
i wszyscy sie boją?

Miszczu
Himuro jest bardzo zdeterminowany

Anel
kurwa zamknęłam sobie odcinek hahah

Miszczu
a Murasakibara wiecznie wkurwiony

Anel

Miszczu
o jezu właśnie to

Anel
te twarze to dla mnie zbyt wiele

Miszczu
inni gracze maja w tym meczu tak duże znaczenie

Anel
ej czy taki podwójny podrzut to nie jest jakiś zakazany ruch

Miszczu
ale i tak Yosen powinno jeszcze kiedyś zagrać bo raz to proszę was
tak
i niewykonalny podczas jednego skoku chyba że
air walking haha

Anel
ile Hmurek leci
no serio Hmura na czitach jak nic

Miszczu
3 dni
ale Kagami 4
Kagami wygrał

Anel

Miszczu
Kaijou przyłazi kibicować Seirin, Kise to taki fanboj

Anel
Kise ma pokój wytapetowany swoimi kolegami

Miszczu
i wgl przyszedł, pogadał podczas meczy, poszedł se
masakra

Anel
plakat z Aomine
plakat z Lagami

Miszczu
odkupię go
Lagami xd

Anel
Aomine mógłby zapuścić włosa

Miszczu
wąsa może

Anel
wiedziałam haha
nie ale serio
grzyweczkę
fryzura na Kagamiego
kuro ball

Miszczu
pamiętasz jak Aomine wrzucił tę piłkę do kosza palcem hahaha

Anel
tak haha
Kise już ćwiczy by to powtórzyć

Miszczu
ale on jest stylowy

Anel
po swoim idolu
no pewnie
on by nie był
to przecież modelk-kun

Miszczu
xdd
na malu mam

Anel
modelka

Miszczu
kurok: 22/25

Anel
25?

Miszczu
ostatnio to już tak zapominam
też myślałaś

Anel
wcześniej było 26 to ja jestem wiesz
Junpei jest mistrzem biegania w stylu małpa

Miszczu
też nie byłam pewna czy 25 czy 6

Anel
ale Kagami też się stara
Aomine to tez taki krypto fan nie do końca taki krypto
fajnie wygląda skill Himuro haha

Miszczu
Aomine już przeszedł na jasną stronę ;/
fajnie to zanimowali

Anel
jezus maria hahah ten skok

Miszczu
wgl Kagami jaa siła przewrócił Atsushiego
to jest skok jego zycia

Anel
Hmurek ma taki ładny nos

Miszczu
kiedy postać z anime ma ładny nos xdd

Anel
xdd
dlaczego w wyobrażeniach Kise Atsushi i Kagami są czarni

Miszczu
Kise woli czarnych

Anel
xDD

Miszczu
gros

Anel
ale fajne włosy łaał
Kagami jest super hahah
jak to jest że bardziej się martwią czterema punktami trzy min przed końcem niż ile to oni tam mają teraz z Rakuzanem, 15? 20?

Miszczu
żyją chwilą
obecnie są na etapie yyy
nooo
Seirin ożywia i oni już to wiedzą
że jak każdy po kolei przedstawi swój geniusz teraz to to nadrobią

Anel
cieszę się że Himuro nie ma tak krzywej japy jak w mandze kiedy płacze

Miszczu
xd
prawda

Anel
nie mogłam na nią patrzeć a ciągle ktoś się podniecał na tumblrze

Miszczu
ale teraz mają 16 pktów różnicy mi się wydaje
więc zobacz już prawie 0
a nawet -1

Anel
echh
nie widziałam karty, co mamy na karcie w tym tyg

Miszczu
czujesz znowu 1, 2 pkty przewagi ahahah
można się załamać

Anel
może remisik

Miszczu
jakieś gówno niezwiązane z tematem

Anel
jakieś urozmaicenie xd

Miszczu
Kagami i Kise
remisik też się można zabić

Anel
haha ale to byłoby przedłużaniiiiee

Miszczu
to będzie trwało cały mój rok akademicki?

Anel
haha

Miszczu
tzn. zakładając ze zaliczę sesyje

Anel
z Kuroko przez studia
zaliczyyysz

Miszczu
i nie musimy we wrześniu

Anel
w sumie z Akashim

Miszczu
zabiłabym się tam jakbym miała potem we wrześniu
to powinien być w takim razie udany rok

Anel
krzywe ryje i to łapsko xd

Miszczu
ziomek na prawo

Anel
Himuro jet taki "siema"

Miszczu
włos mu się trochę niech go ktoś uczesze
Anel na ochotnika
tak haha
Himuro taki siema
taki pięć piw
taki all heil Yosen

Anel
haha
ten po prawej to się urwał z innego anime z tym włosem

Miszczu
taki basketball Hitler

Anel
Kagami wygląda jakby nie ogarniał

Miszczu
czyli jak zawsze widz...

Anel
xdd

Miszczu
ta łapa na pierwszym planie
to chyba z Anels pervy hands
nie wiem jak to się nazywało

Anel
jakoś tak

Miszczu
Anel podobało ci się ale poza Himuro?

Anel
w miarę
było śmiesznie
















BONUS





 Anel
"taki basketball hitler"  - ale się mnożą ;/

Miszczu
;/
najgorszy rodzaj Hitlera

Anel
ej ale wiesz
to potwierdza moją teorię znowu hahah

Miszczu
o nie

Anel
jeśli Kuroko jest Hitlerem i Hmura jest Hitlerem

Miszczu
to nadal brakuje Stalina

Anel
a Kagami

Miszczu
man of steel
ok to możemy wojować
Kagami wielki jak Rosja

Anel
xdddd
czym jest Atsushi?

Miszczu
globem chyba
kurde
państwa miasta
on chyba jednak powinien być

Anel
hahah

Miszczu
ZSRR

Anel
hahha

Miszczu
ok gramy w państwa miasta
Aomine jest Afryką
 no chyba rpa
Anel leży obok Hmurka możesz być Kanadą
ewentualnie jak wolisz to Meksykiem
wolny kraj
USA to wolny kraj
no cóż
pasi

Anel
a mąż

Miszczu
nie wiem kto teraz rządzi
czerwonym to się Rosję ogólnie oznacza po komunistycznemu
ale Rosja jest za duża

Anel
xDDD

Miszczu
pośmiewisko znowu robię

Anel
ale mu dojeżdżasz

Miszczu
haha
to z miłości

Anel
^^
;>

Miszczu
a tak serio to by się nie skończyło dobrze
e dobra miałam z niego nie zalewać od kiedy sięga do kosza
to nie takie proste
to był skok na miarę Kagamiego?
taki na połowę swojego wzrostu?
zapętlam się

Anel
MISTRZU xddd

Miszczu
miałam się nie śmiać
no co xdd
a mnie strasznie rozśmieszyła kolorowa strona w tym rozdziale tam był skan i oni wszyscy całe Kiseki tak stoi

jak takie goryle i on tam haha

*

Miszczu
juropa
kurde co ja miałam
a śmiałam się z Jałty

Anel
jako nazwy?

Miszczu
tak
będę brał cię w Jałcie

Anel
xddd

Miszczu
boże
bez komentarza

Anel
DLACZEGO POMYŚLAŁAM O AOMINE

Miszczu
no dlaczego xdddd
wiesz gdzie jest Jałta?
myślisz że to tereny czarnych?

Anel
nie wiem
i nie wiem xd

Miszczu
ciekawostka
to na Krymie

Anel
xdddd

Miszczu
jesteśmy bardzo na czasie

Anel
to nie są tereny Aomine
Aominów

Miszczu
Aomine jest w Jałcie pertraktuje o prawach murzynów
murzyni mają króla?
plemię łubudubu
plemienie Aominów

Anel
plemnik

Miszczu
jak się słucham to nie chce mi się ze sobą gadać
boże Anel ;/
musisz tak
dosadnie sie wyrażać

Anel
no co ;/
jestę biologię ;/

Miszczu
i badasz plemniki Aomine Anel nie rób tak

Anel
hahah
nie badam
jego plemniki to... jego sprawa

Miszczu
ej masakra...

Anel
i jego hmm haremu

Miszczu
to ten moment
zamilknijmy na wieki
minuta na refleksje

*

Anel
jezu chyba skończyłam

Miszczu
aaaleluja
napiszę dla ciebie hymn pochwalny
Anel zawsze ciężko pracuje dla Ofdupe chwały
taki jest tytuł
i refren
i pierwsza zwrotka...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zBLOGowani.pl