Anel & Your Master

Anel & Your Master
Anel Chips Adolf I ma perma na google. Miszcz aka Diabelski Imperator THIS IS SPARTA ratuje sytuację.

niedziela, 30 marca 2014

Il pallacanestro magico non è affatto divertente.

Po raz ostatni (w tym sezonie) zapraszamy na Kuroko no na Ofdupe, na relację dłuższą i bardziej zaobrazkowaną niż zwykle. Czy Ofdupe pociągnie komentowanie jakiejś serii? Moooże~
pewnie nie.















Miszczu
jezu to Kuroko -.-
wkurza mnie to co się dzieje
i wkurza mnie że się kończy

Anel
magia?

Miszczu
bo Kagami jest znowu w dwóch miejscach jednocześnie

Anel
mahou shoujo Kuroko

Miszczu
i niby Murasakibara w zonie a to mu gówno dało
ten skill psuje knb

Anel
ten koleś leci na czitach

Miszczu
jak wszystkie aury i inne szity
że niby nie może skoczyć no jasne
jeszcze ten Kuroko na końcu

Anel
to ja włączę
Kagami by skakał nawet jakby mu odciąć nóżki :(

Miszczu
boże xddd
siedziałam przed tv i rodzice przyszli
kreska taka że aż wstyd pokazywać co się ogląda
jeszcze ten minutowy lot

Anel
właśnie pomyślałam, że zdrobnienia sprawiają że coś brzmi brutalniej
haha, galeria jakościii

Miszczu
ale ostatnia scena wyszła fajnie
tzn. to rzucam koszykówkę blabla

Anel
cześć Hmurek

Miszczu
Yosen oficjalnie w loży randomów
Himuro trzyma fason tylko on wygląda dobrze
ale to przedłużanie z pokazywaniem zszokowanych ryjów
no jak mnie to wkurwia

Anel
jak Himuro zbrzydnie to już nie będzie nadziei xD

Miszczu
drop z prędkoscią światła

Anel
Atsushi jest szerszy w barach niż w tyłku faceci tak działają?

Miszczu
pierwsze co obczaiłaś to tył xd
siii

Anel
Kuroko znowu wygląda jak gówniarz
haha noooo

Miszczu
no i dlatego mnie wkurwia

Anel
stanął dupą do widza to sry xd

Miszczu
Seirin niszczy mi życie

Anel
jezu haha a Izuki to co robił, sapał jak pies na początku, bo tak to brzmiało
matko boska co z początek

Miszczu
dobrze że następny mecz [rotfl] jest bez Seirin

Anel
haha
łał Kise wreszcie nie ma krzywej japy
to jest... postęp jakiś
nawet jeśli kosztem całej reszty

Miszczu
no tylko Kise i Himuro trzymają fason tu

Anel
kiedy Kagami przeskoczy kosz

Miszczu
jutro
tzn. ich jutro

Anel
jezu to mi przypomina tego kolesia z Slam Dunka

Miszczu
z radości że wygrał jednym punktem ja JEBIE

Anel
co wyrżnął łbem w obręcz

Miszczu
haha jedyne nazwisko jakie kojarzę teraz ze Slam Dunka to Rukawa

Anel
nie znam żadnego innego xd

Miszczu
e dobra Kuroko no Śmieciarz się skończyło idę oglądać Slam Dunka

Anel
jezus maria Junpei kto cię skrzywdził
poczekaj na mnie

Miszczu
Junpei tam ma taka chwile co tak się gapi jak psycho

Anel
no chyba to właśnie to było

Miszczu
dobra dzisiaj nie tego
nie mam już nic do obejrzenia

Anel
a na przeciwko Treps z łapą w gaciach

Miszczu
no...

Anel
xdd
zabrakło Ci słów

Miszczu
dlaczego jego imię jest w tytule może bo jest głównym bohaterem dlaczego on jest głównym bohaterem w sumie wolałabym the basketball which Kagami plays
albo jumps
no właśnie mi zabrakło

Anel
haha the basketball which Kagami jumps xd
dobra nie fapcie nad Kagamim
łał Hmura ma cień oka!!

Miszczu
a to o nich xd
le mała głowa

Anel
haha

Miszczu
nie no co ty to nie to

Anel
co to za kąt

Miszczu
ech
ale to mnie rozjebało
shaft wali fajne ujęcia dzisiaj w Nisekoi było ujęcie jak koleś siada z perspektywy krzesła

Anel
Himuro pilnie się uczył latania od Kagamiego
aż cofnę, skoczył ok 9:00...
ale ładne dłonie och

Miszczu
haha

Anel
opadł w 10:30?

Miszczu
dobra bo mnie to osłabia

Anel
ale dłonie były ładne!
wszyscy chcemy mieć dłonie Hmury.

Miszczu
a i tak będę za dwa tygodnie narzekać "s3 never"

Anel
płaczę bo to jest ostatnia minuta meczu...  na cały odcinek

Miszczu
no

Anel
a ja narzekałam na minutę/rozdział

Miszczu
tam jest jak Atsushi biegnie już na końcu i ta anacja omg

Anel
animacja to było? xdd

Miszczu
zapisałam se tylko Akashiego bo się na końcu pojawił
tak nie widać
o kurde, nie widać rzeczywiście

Anel
zjadłaś sylabę
och właśnie miałam marudzić gdzie jest pierwszy op xd
I'm on my last legs, resztę zostawiłem w domu
w innych spodniach
Atsushi ma zdecydowanie za dużą koszulkę

Miszczu
w innych spodnie xd
boże moja deklinacja xdd

Anel
płaczę xdd

Miszczu
nie rozumiem jak to robię
ograniczone myślenie

Anel
ten trójkąt pod koszem hahah no nie mogę

Miszczu
to tak durnie wyglądało

Anel
widzę Junpei też udziela lekcji
z biegu w stylu małpa
Aomine wygląda gorzej niż zwykle >_>
nos jakiś taki w złym miejscu

Miszczu
Kiyoshi bez nosa na końcu odpadł mu z wrażenia chyba

Anel
sry
"muszę do kibla"
odpadł mu z wrażenia haha
holi szit ten skok
nie no kurwa xdd
jezu moja szczęka ał haha

Miszczu
mnie też to rozjebało...
i Chińczyk z Yosen miał to samo
rasi over 9000

Anel
Kagami leży i płacze
kto zbugował Atsushiego

Miszczu
ten mały szit

Anel
omg
wgl przeczytałam Chińczyk z nosem
Himuro, mogłeś się już nie odzywać
ok cieszę się że dalej brzmiał lepiej
i widzę że ładniej w kolorze to płacze tylko Hmura...
mąż ma zabawną twarz

Miszczu
hahahaha
wreszcie nie straszną

Anel
xdddd

Miszczu
gut

Anel

Miszczu
ten koleś jest super

Anel
cześć Reo widziałam cię
ok kiedy s3
chcesz coś dodać?

Miszczu
co ja tu mam
nic ciekawego
superhyuubar

Anel
u
i wanna take you to the hyuubar
super hyuubar

Miszczu
to był lol
ten dym
nic dziwnego ze ref nic nie widzi i wgl teraz to zniknął
w oczach mu się troi
myślałam o tym dłuższy czas i wreszcie ktoś to napisał
make Aomine more evil
make Captain Chuu2 less evil than he really is in the manga
co z nimi nie tak

Anel
"shaft wali fajne ujęcia dzisiaj w Nisekoi było ujęcie jak koleś siada z perspektywy krzesła"  - przegapiłam to haha
skupiłam sie na locie Hmury

Miszczu
na Himuro zawsze

Anel
no weź on leciał półtorej minuty

Miszczu
to było świetne

Anel
weź haha
ten skok jest taki
tego nawet nie można zwalić na perspektywę

Miszczu
wyżej niż kosz a debile patrzą

Anel
fani
FANI

Miszczu
a to podanie Kuroko pod sam kosz ;/

Anel
co oni mają z tą łapą w gaciach

Miszczu
bo trzeba poprawić żeby nie przeszkadzała koszulka

Anel
Izuki nie jest pewien.
tej teorii
haha a może chcesz coś powiedzieć o całym sezonie? xdd

Miszczu
7/10 nie polecam
ogólnie to fajna sprawa
ale się wkurwiam jak już przychodzi mecz

Anel
nie powiem jak wygląda ten nos

Miszczu
pan kapitan mnie popiera on też już nie może

Anel
sry że Ci tak w pół słowa xdd

Miszczu
mało się działo myślałam że będzie fajniej
czym dalej tym gorzej  takie miałam odczucie
a właściwie wypadło na 3 fajne i ciekawe mecze
i kreskę głupio że zwalili ;/
to czasem tak wyglądało że aż szkoda gadać
ale naprawia to
po części

Anel
ofdupe o tym wie~
chciałabym zobaczyć jak wyglądają te krzywe ryje po wyprostowaniu ale nie będę tego oglądać drugi raz

Miszczu
strasznie mi się przejadło po jakimś 10. odcinku

Anel
może chcesz rzucić mężem?
rzut mężem

Miszczu
rzucić mężem xd

Anel
dlaczego mam wrażenie że gdyby był wyższy to by nie brzmiało tak śmiesznie...

Miszczu
wierzę że dziewczyn nie bije i mi nie odda
HAAA
h uciekły ze śmiechu
takim?
takim.

Anel
pięknie

Miszczu
może oni niech nie robią kolejnego sezonu bo już w ogóle nie będzie się dało na niego patrzeć

Anel
oszit xd
boję się o jego twarz

Miszczu
nigdy nie był bardzo
no
wyjściowy
ale bez przesady

Anel
niewyjściowa twarz

Miszczu
w mandze to tak się waha mdzy nie a bardzo tak

Anel
oszit hah

Miszczu
hahah Himuro

Anel
jebłam i nie mogę wstać haha
a to przypadkiem haha

Miszczu
wgl co z kapitanem te nóżki
jakieś nie wiem co on
głowa karła

Anel
captain sexy legs

Miszczu
ale jak Kiyoshi wlazł to tez miał znowu taka małą głowę u niego to się tak rzuca w oczy
to samo było kiedyś na karcie













BONUS




Miszczu
mahou shoujo Kuroko & maji tenshi Kagami
możemy ratować świat
tzn. oni

*

Miszczu
nie bo to psychofan, Kuroko zmieniło jego życie teraz zmienił mu się cel życia
w przyszłości chce zostać wysokim murzynem i koszykówkować

Anel
W PRZYSZŁOŚCI CHCE ZOSTAĆ WYSOKIM MURZYNEM

Miszczu
chciałabyś być

Anel
nie
wysokim murzynem?

Miszczu
wysoką murzynką?

Anel
nie

Miszczu
znasz jakieś anime z rasistowskimi żartami?
a komedie?

Anel
szukasz nowego ulubionego anime?

Miszczu
szukam komedii

Anel
nie znam

Miszczu
mam już ulubione ANIME

*

Miszczu
spóźnia mi się Nourin

Anel
xdd

Miszczu
xdd

Miszczu
Nourin tak nazwałam swój okres mhm

Anel
ma imię
to słodkie
przyjaźń

Miszczu
no
to nazwa jakiejś wsi chyba
szkoła rolnicza w  Nourin

Anel
przyjaźń i różyczki

Miszczu
a może to nazwa tej szkoły

*

Miszczu
Nourin się zbliża
u drzwi twoich stoję panie

Anel
może to ze stresu

Miszczu
z kurwicy

Anel
też

Miszczu
ochujeję tutaj

Anel
jeje xd
fajnie to wygląda

Miszczu
no xd







Czekamy na S3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zBLOGowani.pl