Anel & Your Master

Anel & Your Master
Anel Chips Adolf I ma perma na google. Miszcz aka Diabelski Imperator THIS IS SPARTA ratuje sytuację.

środa, 2 kwietnia 2014

Lady Miszcz i Jej Mąż

Dawno, dawno temu, bo aż w grudniu prawie dwa lata temu podczas wybierania sukienki na jakże nieciekawy wieczór (serio...) miała miejsce pewna rozmowa. Nikt nie spodziewał się, że Mistrzowskie wypowiedzi z tamtego momentu już cztery miesiące później znajdą swoje odzwierciedlenie w rzeczywistości, a dzisiaj... dzisiaj świętujemy pierwszą rocznicę!




12.12.'12 (myślę, że ta data to nie przypadek!)

Anel
sukienka mojego życia kosztuje 4k

Miszczu
to musi być całkiem zacna

Anel
no, jak suknia ślubna prawie, tylko fioletowa

Miszczu
będą oświadczyny

Anel
komputerowi chyba

Miszczu
hahahaha

Anel
nie śmiej się, to smutne xd

Miszczu
wiem, sry, ja oświadczę się pikselom

Anel
wybierzesz jeden czy poligamia?

Miszczu
xddd jak na to wpadłaś :D ja tak nie mogę jednego to zależy od dnia/tygodnia rol

Anel
hahah xddd

Miszczu
poważna sprawa, trudno tak wybrać xddd lajk en arab
lol, dobrze że piksele mnie nie mogą opuścić




Pewnej pięknej, kwietniowej nocy miała miejsce kolejna rozmowa. Zupełnym przypadkiem nie był to jednak Prima Aprilis, a chyba Mistrzowi bardzo by pasowało, gdyby to jednak był pierwszy kwietnia, a nie drugi... Mistrz stanął przed trudnym wyborem - który kandydat najlepiej nadaje się na męża? 
To było nocą, ale księżyc nie świecił jasno.



2.04.2013 (ta data to też nie może być przypadek...)

Anel
dobra kurwa rozmnażanie a nie

Miszczu
kouhai-kun idzie praktykować

Anel
z opowiadaniem czy obrazkiem?

Miszczu
gwałciciel pikseli

Anel
co złego to nie ja

Miszczu
tylko wara od moich pikseli

Anel
jestem kobietą.

Miszczu
ostrzegam

Anel
wzięłaś ślub?

Miszczu
xDDDDDDDDD

Anel
kiedy wesele, zaproś mnie

Miszczu
hahah, jeszcze nie, czekam aż skończę szkołę
xDDDDDDDD
przynajmniej jestem już pełnoletnia <haha>
muszę się wyrobić zanim potencjalni mężowie poumierają

Anel
przedstawiłaś chłopak..ów rodzicom?

Miszczu
CHŁOPAKÓW XD
chciałam nalać coli na talerz
rodzice byliby trochę zmieszani
wylądowaliby w jakimś talk show

Anel
"moja córka chodzi z pikselem"

Miszczu
"moje dziecko ma fikcyjnego ukochanego"
jak możesz nazywać ich jednym pikselem
ok czas pomyśleć poważnie o mojej przyszłości

Anel
no, wybrać kościół, miejsce na wesele, sukienkę

Miszczu
za kogo wyjść nie można żyć w takiej poligamii

Anel
pójdziemy razem kupić sukienkę? pomogę Ci wybrać, lubię suknie ślubne

Miszczu
to świetnie

Anel
wybrałaś już jednego mężczyznę?

Miszczu
hahaha, tak, weszłam na mala i patrzę na favy
jedyne stałe msca to chyba Light, Sebastian i Saske

Anel
dobra to kto żyje i nie ma chłopaka

Miszczu
HAHA
a no tak, Light nie żyje... 
Sasuke nie ma chłopaka chociaż nie wiem czy Naruto nie planuje oświadczyn albo umrzeć razem z nim, bo coś wspominał
Lulu jest trupem
tu jest nawet Mikoto, ale on jest trupem
Akashi żyje, ale on jest niski

Anel
Ty też

Miszczu
ale on jest dobry, nie odrzucam
173 to nie tak źle
nie pytaj ile waży bo NIE WIEM
Aomine to prawie murzyn więc xDDD
nie jestem rasi

Anel
ale nie chcesz mieć dzieci w kratkę, rozumiem

Miszczu
Sebastian żyje ale on tylko Ciel i Ciel
HAHA
ma 192 cm tak swoja drogą, to ładny wynik
Mads to zombie, więc może lepiej nie, no i on ma 100 lat i chłopaka który ma dziewczynę
to zostaje Akashi i Madara
to nie rozwiązuje problemu <hahaha>
mistrzowie podrywu

Anel
który jest atrakcyjniejszy? który jest realniejszy? który nie ma fanów którzy by Cię zabili?

Miszczu
Mads jest bardziej w moim typie, ale trudno powiedzieć że jest przystojny, Akashi jest realniejszy, ale chyba fanki KnB są straszniejsze
nie wiem, oni oboje są straszni swoja drogą

Anel
pytałam o fanów w anime xdd albo mandze

Miszczu
haha, Akashiego wszyscy się boją oprócz jednej osoby, ale to nie jest chyba jego chłopak

Anel
uczłowieczysz go

Miszczu
a Madary wszyscy się boją bo to final villain, no i Tobi jego nazwiskiem podbił świat
ok, "wychowam"

Anel
on pewnie zginie?

Miszczu
no, myślę ze jeszcze z ~rok

Anel
chcesz zostać wdową

Miszczu
xDDDDDDDDDDD
i tak będę się czuła jak wdowa po tylu latach
ok, jednak knb jest bezpieczniejsze, piłka mi chyba męża nie trzaśnie
no i on jest bardziej stabilny emocjonalnie i nie ma fochów

Anel
uwaga włączam painta

Miszczu
co robisz w paincie?

Anel
nic ;>

Miszczu
xDDDDDDDD
Kouhai-kun kombinuje
to smutne, że Akashi ma dopiero 16 lat, ale przynajmniej nie jestem pedofilem
Sasuke też tyle ma omg, to dziecko w ogóle nie rośnie
a nie, 17...





Miszczu
mam łzy w oczach, to ze szczęścia



Jestem pewna, że podjęta decyzja była jedyną słuszną, dzięki niej możemy się cieszyć tym jakże świetnym towarzystwem na każdym Ofdupe Party. Jak pomyślę, że Mistrz mógłby teraz nie mieć Męża, to jakoś tak... dziwnie. Mimo że teoretycznie to się nie różni tak wiele od innych związków z grupą pikseli. Wszyscy wiemy jak ciężko jest być wiernym w otoczeniu tylu przystojnych panów... Wierzę, że mimo cichych buntów Mistrza będą żyć długo i szczęśliwie wspólnie. Jak wydawnictwo, które świętuje razem z nimi tego samego dnia.
A jak mi ktoś teraz powie, że nie wie kim jest Mąż Mistrza...















BONUS, czyli ciemna strona Mistrza


Anel
ale zombie to jak wampiry
Kaname ma 10k a i tak chętnie bym z nim poszła xd

Miszczu
poszła do łóżka
kouhai-kun wygrał

Anel
na spacer

Miszczu
po co iść na spacer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zBLOGowani.pl