Anel & Your Master

Anel & Your Master
Anel Chips Adolf I ma perma na google. Miszcz aka Diabelski Imperator THIS IS SPARTA ratuje sytuację.

sobota, 17 maja 2014

Ofdupe ogląda Eurowizję 2014

Fanów Donatana & Cleo/naszej świetnej eurowizyjnej piosenki "kulturalnie" wypraszamy.




Pełne wyniki można zobaczyć tu.



Anel
włączyłam eurowizję
fajny wstęp
"już można wyłączyć"

Miszczu
czuję się dziwnie nie będąc podłączona do telewizji
poorfag

Anel
na co komu telewizjaaaa

Miszczu
powiedziała siedząc przed nią
ja też nie wiem
telewizja jest niepotrzebna ale TELEWIZOR

Anel
ja tu tylko dlatego ze nie ma nikogo w domu

Miszczu
a ja czekam aż się wyniosą i imphezuję
zrobię popcorn, naleję colę
tylko no tempo tempo

Anel
i włączysz muzykę z eurowizji
zaiste impreza
boże ci prezenterzy xd

Miszczu
ok jestem z tobą
stream jest lepszy niż cokolwiek
mekakushitty wypad z ekranu więc
ale fajnie po kopenhasku mam.
ok już nie
gut

Anel
nie wiem dla kogo jest kuszące wysłanie dwudziestu smsów na pl
znaczy wiem ale wiesz o co chodzi...

Miszczu
jezu 26 jedymy
9 jesteśmy
dobra..
kto jest fajny?

Anel
na pewno nie my

Miszczu
la mia città pośpiewam z ziomką

Anel
dobra, już nie hejtuję
podejrzewam ze nie ma nikogo super

Miszczu
nigdy mi się szczególnie nie podobały piosenki na eurowizji

Anel
wtf ten koleś na kołowrotku (Ukraina)

Miszczu
chomik?

Anel
podobały mi się te co były jak jeszcze oglądałam

Miszczu
ale on tam kombinuje

Anel
za czasów Lordi np

Miszczu
większość i tak jest taka sama...

Anel
no

Miszczu
kobita się wygina coś tam śpiewa o miłości moja
maja widowiskowe stroje
nie no ten chomik-san

Anel
xdd
sernik

Miszczu
ale fryzu (Białoruś)
i to wszyscy

Anel
akurat wyszłam

Miszczu
ja tak patrzę i co to za kabaret młodszych panów będzie

Anel
brzydki
haha

Miszczu
kto na to głosował chyba kobiety^^
"pusieron" to dziwna koniugacja
"quisieron"

Anel
pusieron xddd

Miszczu
kiedy Conchita idę spojrzeć
11
europa joł
wszyscy maja takie wstępy jaki my mamy?
jakiś stylowy pls

Anel
...boję się
a jak to białe to będzie mleko

Miszczu
.
logiczne

Anel
a czerwone spódnicą...

Miszczu
podobno w strojach jest dużo czerwieni, bo czerwień jest we fladze

Anel
horror

Miszczu
no hehe
no i znowu atak klonów
długa kieca, smutna piosenka
a tamta jak krąży
fui to "byłem"
Azerbejdżan

Anel
o kurwa to tak długo trwa
nie obejrzę do końca, straszne

Miszczu
a ja se myślę "już 4 piosenka"

Anel
fajne garniturki (Islandia)
impreza

Miszczu
nic mi nie mów
jak teletubisie
przynajmniej
albo może zostańmy przy nich a nie rengersach

Anel
ni lubisz :(

Miszczu
doceniam chwytliwość
są lepsi od tych z Białorusi

Anel
hahah xd
zostanę fanką

Miszczu
Islandia to ziomy
tak się robi piosenki "dla żartu"

Anel
TAK

Miszczu
o czymkolwiek tam śpiewano

Anel
to pianino brzmi znajomo (Norwegia)

Miszczu
o boże idziemy spać

Anel
ale ładne to nawet
...w sumie przecież to pianino, musiało mi się spodobać
aż bym coś napisała.
chciałam iść pokroić jabłko ale nie mogę wyjść

Miszczu
trzymasz telewizor?
a już wiem
zastawiłaś się ławą

Anel
haha nie jem bo trzymam tv
nie, ta pios za ładna by wyjść

Miszczu
xd
kuchnia na drugim biegunie

Anel
impreza

Miszczu
huyendo to jest przesada
Rumunia to zawsze jakąś imprezę robi, jakiej piosenki bym od nich nie kojarzyła
wgl jacyś pozytywni są

Anel
ktoś zadał pytanie które miejsce zajmie Polska
i odp są podzielone między ostatnie a 1-5
gdzie jakiś środek xd

Miszczu
ja bym powiedziała że do finału lubią wchodzić trolle i inne stworzenia
i tworu typu głosowałem dla cycków
ale w finale to już niee
wszystkim ładnie idzie ale mogliby przestać tak jęczeć
pokomentuję jak coś nie padnie np. prąd
ten koleś jaka żywa mimika

Anel
jezu xdd
to zbliżenie
pomyślałam o Midousujim

Miszczu
to jest płaszcz z matrixa? (Armenia)
czy nie bo nie przyjrzałam się
Anel no ;/

Anel
nie jest za krótki?

Miszczu
fanko nie rozmyślaj tyle
właśnie tak sądzę
dududubstep

Anel
sry wytrzeszcz zrobił
przez ten dubstep aż mi jabłko uciekło

Miszczu
Anel tuli jabłko

Anel
jem je
oo, to też nie jest złe
...jesteśmy następni?


Miszczu

tak
szybko ;o

Anel
noo

Miszczu
on śpiewa po polsku czasem (Czarnogóra)

Anel
xd
jezu
i to podwijanie kiecy

Miszczu
znowu ta dzifka na przodzie

Anel
wgl co z zasadą że piosenka na eurowizji nie może mieć premiery wcześniej niż na eliminacjach krajowych czy coś koło tego, może to jakiś czas był...
rzyg
mam wrażenie że Cleo ma zadyszkę po tej zwrotce po ang
to samo było jak słuchałam tego z półfinału
znowu jakaś impreza. (Grecja)

Miszczu
woki mit deim popo.

Anel
xdd to było coś

Miszczu
ale impra
wchodzę w to
ale tańce
jak na taką "imprezową" piosenkę polski występ był bardzo statyczny

Anel
przynajmniej ci nie są najbrzydsi xd

Miszczu
no haha ;d

Anel
bo za duże cycki przeszkadzają w imprezie

Miszczu
ej no ale tej od masła to nie wstyd było się tak wdzięczyć
ja nie mogę
już nie przeżywam
trzeba porapować z Grekami
poskakać
czy co oni tam jeszcze robią...
haha ;d
on jest taki kobiecy (Austria)

Anel
widziałaś go bez brody? xdd

Miszczu
nie ;o

Anel
wyślę Ci potem xdd

Miszczu
ale kiecucha boże xdd
on ma takie ładne włosy to naturalne? ;/

Anel
nie wiem, może

Miszczu
Austria to zawsze jebnie trollem
oni są najlepsi

Anel
wolałabym być kobietą z brodą niż świecić cyckami
haha xd

Miszczu
kurna ojczyzna Hitlera
Europa ich kocha
nie no on jest taki jakiś pocieszny haha

Anel
cukierki xd (Niemcy)

Miszczu
w tamtym roku coś Grecja miała fajnego nie?
bo było że Niemcy sponsorują eurowizję
czy nie
czy o czym to było

Anel
nie wiem, nie słuchałam piosenek z zeszłego roku nawet

Miszczu
kojarzę tylko tę duńską

Anel
może tą co wygrała i jak mi o czymś jeszcze wspomniałaś, ale Grecji nie kojarzę

Miszczu
hahahaha ten koleś z Rumunii przecież
czy to Mołdawia była bo nie spojrzałam

Anel
xd to ostatnie?

Miszczu
ten jakiś wampirocośtam co piał w tamtym roku

Anel
nie wiem ;/
wyszłam na moment ;/


Miszczu
no trudno trudno
znajdziemy ziomka
dlaczego nie jesteś w Kopenhagen?


Anel
tak zróbmy to
podejrzewam że bilety nie są ogólnodostępne ;>


Miszczu
ta sukienka jest nie (Szwecja)


Anel
słabo widzę
ok

Miszczu
a ja dopiero widzę całą
nie jest aż tak nie, myślałam że jest długaśnia

Anel
nie jest najgorsza

Miszczu
ok Justyna wychodzi no wreszcie ale tę szafę to muszę za nią zawsze zamykać
Szwedzi to mają taką tę muzykę tak jakoś się różni od tego typu podobnych jakaś taka przyjemna
może dlatego wygrywanie dobrze im idzie

Anel
wąsy (Francja)
ale fryz
wygląda trochę jak ten koleś od like a boss

Miszczu
haha

Anel
ok już nie
boże xdd

Miszczu
jezu
hahaha kurwa no ale ten refren

Anel
HIT

Miszczu
jakoś mi się przypomniał Fabio od ein zwei polizei przez tego murzyna

Anel
haha xd

Miszczu
dobra jestem sama

Anel
imprezy

Miszczu
te imprezowe są super

Anel
noo
(Rosja) bałabym się że się zsunę z tego czegoś xd
murzyn
o czym jest włosa piosenka? ;>

Miszcuz
o jej mieście
że jest hałas i to tyle słyszałam na początku
felicita jest
coś w środku
strasznie niewyraźna dziewczyna ^^
cud że nie próbuję wysyłać własnych reprezentantów z każdego regionu
krótszej nie było
zaraz jej coś wyjdzie

Anel
aż net padł
właśnie to pisałam jak padło

Miszczu
ta eurowizja to późno się odbywa

Anel
flecik

Miszczu
zanim się skończy to północ

Anel
o tym mówiłam :|
do dupy
myślałam że ta piosenka będzie lepsza (Słowenia)

Miszczu
ta i poprzednia jakieś słabe

Anel
ale flet fajny.

Miszczu
no fakt ;d

Anel
drażni go flet!!
inspirują się Coldplayem na szczęście są żywsi (Finlandia)

Miszczu
hahaha racja
Coldplay i śpimy
Funlandia

Anel
lol ten wokalista
szkoda że nie śpiewają po fińsku
ale ryk na koniec
lol ten komentator
że piosenka Finów to piosenka pożyczka bo z każdego zespołu po trochu
to muzyka teraz taka nie jest?

Miszczu
no właśnie ale się dosrał

Anel
wszystko takie podobne
on wgl ciągle się czepia

Miszczu
to polski koment?

Anel
tak

Miszczu
jaki ziom (Hiszpania)
spagna
no nie łaska po swojemu
ale zaczes moja koleżanka Hiszpanka też taki ma
na co dzień

Anel
haha xd

Miszczu
tzn ta z klasy hiszpańskiej
dobra przerwa bo chcę do rodziny zadzwonić a po północy mogą spać

Anel
dzwoń i im zaśpiewaj xddd
jeszcze siedem piosenek
siedem?

Miszczu
brawo Anel do 26

Anel
zdążyłam zapomnieć ile ich ma być xd

Miszczu
aaaAAAAAAaaaaAAAaaAAAaaaaaa

Anel
ale włosy tego kolesia na widowni xd
folk rock xd (Szwajcaria)
fajny akcent

Miszczu
przywidziało mi się miałam pytać co to za murzyn śpiewa (Węgry)

Anel
haha, taki Aomin

Miszczu
Aomin ma najlepszy odcień karnacji jaki można mieć 11/10

Anel
też byś taki chciała ^^

Miszczu
no, tylko co wtedy z włosami, jakieś by się ciemniejsze przydały

Anel
Aominowe xd

Miszczu
dobra coraz gorsze te piosenki
dawno mnie żadna nie porwała, ostatnio chyba Francuzi

Anel
ŁADNE DŁONIE WIDZĘ (Malta)

Miszczu
dobra kiedy jakaś fajna piosenka? (Dania)
oni są ustawieni w kolejności od najsuperowszych?

Anel
boże usypia mnie to (San Marino)

Miszczu
nudy już straszne

Anel
dobrze że to już ostatnia

Miszczu
Anel wysyłamy smsy
dobra Ukraina była nudna
chomik-san tylko ok
ale ta Białoruś...
Islandia trzyma fason
koleś z Norwegii śpiewa ładnie
i Romania ok

Anel
czemu mamy nie być wysoko w tegorocznym konkursie, no panie komentatorze
bo jesteśmy chujowi

Miszczu
Anel ;/

Anel
miałam nie hejtować już sry

Miszczu
nie lubię jak ona tak wyje na końcu zdania
w refrenie
boże jak ja tego nie lubię
taki skrzek
haha ta Francja no kurwa
i ten fryz
to mi za to przypomina austriackiego hiciora
jestem upośledzona ten italiański nie brzmi jak italiański

Anel
...do pl też podejdzie?

Miszczu
pls
ale oni chyba nie spikają to nie wiem o czym
mają tłumacza?

Anel
hahaha

Miszczu
to musi być przykre jak nie wiesz co wokół ciebie mówią xd

Anel
ej muszę to zobaczyć xdd

Miszczu
a jesteś jakby
uczestnikiem

Anel
tak to się kończy jak się wysyła półmózgów

Miszczu
i istotną personą tam jednak
no i będzie
słowianki mają cycki nie mózgi

Anel
wstyd

Miszczu
jakby ktoś pytał to jestem ze wschodu
ale trochę innego











Ostatnio oglądałam Eurowizję jak... nie robiliśmy sobie wstydu występami?
...
Nie, nie oglądałam Eurowizji w czasach Edyty Górniak. Ale pamiętam Ivan & Delfin w półfinale i że wysłaliśmy "murzyna i tę Rosjankę". I wygraną Lordi. A potem to już pustka i pojedyncze piosenki, z czego tą najlepszą nadrobiłam po pięciu latach. Ale jak zwykle odbiegłam od tematu.
W tym roku bardzo podobało mi się kilka piosenek. Więcej niż się spodziewałam nawet. Szwajcaria, Islandia, Norwegia (najlepsza ballada na sto procent), impreza z francuskimi wąsami i greckimi ziomami, Szwecja też nie była zła, no i po czasie Austria też mi się podoba. Ogólnie trochę za dużo ballad jak dla mnie, szczególnie pod koniec, prawie przysnęłam. Ale nawet ballady są lepsze od tego, co zaprezentowała Polska...
Jestem pewna, że nikogo nie dziwi, że ani ja, ani Mistrz nie jesteśmy fankami tego czegoś. Bez urazy dla fanów, ale nie do końca wiem, co wszystkim się podoba w tej piosence. Cycki? Ubijanie masła w stylu "stawiam laskę"? Prowokacyjne miny? Tekst o tym, jak to chyba jedyną zaletą Słowianek jest fakt, że są takie seksowne? Serio, jak widzę te wszystkie komentarze o tym, jak to jesteśmy dumni z tej piosenki, to aż mnie mdli. Szczerze to czternaste miejsce jest zdecydowanie zbyt wysokie dla tego czegoś. Wstyd. Cieszę się, że chociaż media zagranicą to zauważyły. I nie, nie można porównywać "kobiety z brodą" do "zdrowych Słowianek". Zero tolerancji dla postrzegania kobiet jako obiektów seksualnych. ZERO.
Wszyscy już na pewno słyszeli trochę o tegorocznym zwycięzcy. Conchita jest znana i chyba raczej mało lubiana. To był konkurs piosenki, a nie wyglądu, o czym chyba nie wszyscy pamiętają, a piosenka i wykonanie było dobre. Tyle, koniec tematu. Chociaż podoba mi się, że wygrał ktoś taki, to prawie jak tolerancja. Conchita jest naprawdę ładną kobietą swoją drogą.
A jak już przy tolerancji jesteśmy, to słów kilka o Islandii. Wiedziałam, że ich polubię w momencie, kiedy weszli na scenę, te kolorowe garnitury mnie urzekły, a potem też i sama piosenka. Lubię jak ktoś śpiewa o tym, że każdy jest ok, bez względu na to jak wygląda. 
Uważam za nieporozumienie ostatnie miejsce dla Francji. Były gorsze piosenki (np. polska.), więc jak można było wąsa umieścić na ostatnim! Najlepsza impreza, na dodatek we własnym języku, same plusy.
Nie wiem, co jeszcze mogę napisać. Irytuje mnie obecny w całym polskim internecie hejt na Conchitę i złych jurorów, przez których jesteśmy tak nisko. Może to jednak znaczy, że piosenka nie była dobra, skoro ktoś, kto się zna tak twierdzi? Wypowiedzi Donatana na ten temat też są poniżej wszelkiej krytyki i mógłby się już zamknąć. Nie, Europa nie zmierza w złą stronę "promując takie zboczenia". I nie, jakby Cleo zapuściła brodę to by nie wygrała. Tej piosence nic by nie pomogło.
Czekam na przyszłoroczną Eurowizję, może też uda mi się obejrzeć. 
Dziękuję, skończyłam.







BONUS




Anel
my słowoamoe all night long

Miszczu
słowamoe

Anel
słowianie ;/

Miszczu
sowiańskie króliki byłyby moe?
Chino w ludowej kiecy

Anel
sowa xd

Miszczu
sowiańaski
sowa empire
zakładam

Anel
my sowy

Miszczu
cesarstwo sowiańskie
my sowy omg
to zaszło za daleko
dobra coraz gorsze te piosenki
dawno mnie żadna nie porwała, ostatnio chyba Francuzi

Anel
dlatego my sowy xdd

Miszczu
oleoleoleoleole
za rok pojadę zaśpiewać my sowy
gdzie muszę się zgłosić?

Anel
dać w łapę

Miszczu
ok
to się załatwi

Anel
ale najpierw napisz tą piosenkę xd

Miszczu
my sowianie

Anel
tak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zBLOGowani.pl