Anel & Your Master

Anel & Your Master
Anel Chips Adolf I ma perma na google. Miszcz aka Diabelski Imperator THIS IS SPARTA ratuje sytuację.

czwartek, 22 maja 2014

Master sprząta w folderach - sequel




  1. Nie mam galerii Onodery, dziwna jestem.
  2. Muszę zrobić porządek, scalić dwa foldery i oddzielić kobiety od mężczyzn. Nie ma koedukacji.
  3. Folder "Mashiro" zmienia nazwę na "Mikakuning".
  4. Ustawiam ikonę dla folderu z Chaiką, bo tylko ona nie miała.
  5. Zrobiłam minifolder dla Nisekoi, bo trochę się zebrało.
  6. W folderze SS miały być ssy, ale zrobiła się babska galeria i ssy... i jeden onii-sama. I ta co mówiłam że ładna, nie znam imienia.
  7. Mam loli od Erena.
  8. Syf masakryczny.
  9. To teraz folder z innymi. Tam są chłopy i jakiś trap. O, są i baby. A, bo to nie ssy... Czyli jest wszystko.
  10. Mam ładną Kuroneko.
  11. Zapisałam sobie też jedną babkę taką, a potem szukałam kto to. Okazało się, że z hentaia xd
  12. Wiesz ile mam powtórzeń w folderze z Kurokokiem haha boże. Sześć razy ostatnio znalazłam tego samego Akashiego na telefonie.
  13. Chciałabym tapetę z Chaiką.
  14. Ale tu śmieci łoo.
  15. Zaginiona Renge w innym folderze.
  16. Muszę ściągnąć ten program do wyszukiwania kopii plików...
  17. No więc ściągnęłam program, nazywa się alldup i on wyszukuje po nazwach, a nie po zawartości, co za debil.
  18. Odinstalowałam, idę robić porządek innym.
  19. Image deduplicator, zobaczymy.
  20. Gówno, zaśmiecam dysk, kto to potem ogarnie...
  21. Ej ale tych sześciu takich samych to nie znalazło...
  22. Boże co za debil, znajdę je SAMA.
  23. A ten Aomin to się chyba sam sklonował. Tylko on może się ze sobą przyjaźnić.
  24. Zwiększyłam próg podobieństwa żeby znalazło więcej i przegłam. Wg niego to i to to to samo. Ale parę znalazł dobrze...
  25. Zgadnij kto się najczęściej powtarza, brawo.
  26. Ja te pliki zapisuję w odstępach czasowych około dwóch miesięcy, czasem mniej, brawo.
  27. Ten program nienawidzi Dasduke. Teraz jakaś jego psychofota, nie pokażę ci bo za wielka, a obok "duplikat".
  28. Wg tego programu tańcząca Renge wygląda jak Norway.
  29. Mam animację z biegiem w miejscu Chitoge.
  30. Jezu nie mogę, ten program jest śmieszny, płaczę tu czasem. Mam psa który tańcuje na dwóch łapach i wg niego to to samo co wymijający Kagamiego Aomin.
  31. Ale znalazłam suchara na dysku. (x)
  32. Obok było to.
  33. Ten program jest super, jak generator żartów. Może to programtroll.
  34. Łał, mam ten sam plik, a jeden zajmuje 180kb a drugi 3,88mb. Oszczędność i rozpusta.
  35. 50 shades of gay. 
  36. Lubię jak obrazki się nazywają...
  37. Jedyny folder który nie wymaga poprawek to Devil Survivor, bo jest mały i jednoosobowy.
  38. Ojoj Nisekoi.
  39. Miałam scalić te foldery, ale boję się że się zrobi burdel, chociaż... to niemożliwe. Yolo.
  40. Przeglądasz czasem folder i się zastanawiasz co tobą kierowało, gdy to tu zapisywałaś? Rzadko się zdarza, ale się zdarza.
  41. Znalazłam ziomka z HSOTD i mi przypomniał, że tam była ta zdzira co jej nie lubię.
  42. Najbardziej to mi się podoba, że mam skany moe Stalina i Hitlera.
  43. Kiedyś tak nie zawalałam dysku obrazkami, teraz mam w dupę ssów.
  44. Koleś z Pokemonów ftw.
  45. Tradycyjnie do Hetalii boję się wchodzić, może po prostu całą ją wywalić... ale tam pewnie leży jeszcze coś, ok to może nie.
  46. W Noragami się fajnie sprząta, nie ma co sprzątać, bo prawie nic tu nie ma. Jakieś skany.
  47. Yato wrapping his sweaty body aroud Yukine, fajny tytuł, ale wyrzucam to.
  48. Kazuma plays Elder Tales xd gif jak poprawia okulary.
  49. Kto zapisał tego ssa, on nic nie przedstawia, to nawet nie jest gif.
  50. They smell like sweaty jerseys.
  51. Ktoś kiedyś liczył na ile metrów skoczył Akashi i jak to się ma do skoków Kagamiego, ale nie mam ssa, żałuję.
  52. To może snk, bo tam... ale to jest chyba najładniejszy folder.
  53. Dobra, to teraz folder z największym syfem, czyli ten z którego dostajesz jpg.
  54. Wyrzucam gify z party hard, niektóre są głupie.
  55. To jest mój hit.
  56. Trzeba usunąć jednego z Renge.
  57. Ale one ważą... po 2/4.
  58. O kurwa xd
  59. Jak widzę tego Breivika to nie mogę, co ja sobie myślałam...
  60. Ooo jest i Putin.
  61. ...Putin wiedział, że wrzucam gifa do neta i przeciążył stronę.
  62. W Yowamushi też nie ma co sprzątać.
  63. ...ale tego się nie spodziewałam.





No więc cóż, coś tam się udało, to było bardzo leniwe sprzątanie... za wiele nie usunęłam, tylko paszczury i takie zbędne obrazki i trochę duplikatów... Folderów jest teraz 14, w środku jednego są podfoldery z seriami, tam gdzie jest Renge, Chaika, Karen itd. A razem zajmują 2,88gb. Ale zdjęcia z aparatu to 1,58... więc się nie liczy. Bez zajmują 1,3gb. Może ze 100mb wypadło? O, ale jest 3379 plików. Ktoś mógłby to potagować... Foldery się za długo wczytują, to przez te molochy. Heta to 395 i to jest akurat mało, ale Kurokok to 831. I Haikyuu to 566. Reszta jest mała, PoT ma jeszcze 437. Folder z Little Busters jest fajny, ładne takie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zBLOGowani.pl