Anel & Your Master

Anel & Your Master
Anel Chips Adolf I ma perma na google. Miszcz aka Diabelski Imperator THIS IS SPARTA ratuje sytuację.

poniedziałek, 23 czerwca 2014

Ofdupe ogląda: Mahouka - odcinek pierwszy

Kończący się sezon to najlepszy moment, na relację z pierwszego odcinka anime, które akurat się nie kończy. Czy to dobrze, czy źle... co kto lubi...

Anel
jak się czujesz z faktem, że Mahouka się nie kończy?

Miszczu
spoko
nie mam nic do Mahouki, mam coś do siostry



*dwanaście tygodni temu*

Miszczu
Mahouka wyszła, anime is saved

Anel
co jeśli to gówno

Miszczu
niby jest
ale imouto zapatrzona w tego braciszka

Anel
a braciszek ją zlew?

Miszczu
nie, dobry z niego braciszek
tylko podobno jakiś socjopata
lasia nie siadaj koło braciszka
jak ten kmiotek w ogóle ma
Shiba cośtam

Anel
Shiba

Miszczu
Tatsuya
Shiba Inuko-san
masakra nigdy tego nie oglądaj

Anel
Tatsuya xddd

Miszczu
no zastanawiałam się czy nie Tetsu xd
ale stwierdziłam niemożliwe
Tatsu popularniejsze
ok to teraz kiedy gary stu wyskoczy z koszuli
pewnie w 25. odcinku
albo wcale

Anel
jezu haha nie pisz takich rzeczy jak ja chcę pisać, że muszę przemyśleć to anime xdd
ciągle to robisz haha
a potem wychodzi że to dlatego ;/

Miszczu
to była hipoteza a nie że to zrobi ;d
ale nie zrobi ;/

Anel
że niby to za mało xd

Miszczu
jest za fajny żeby ktoś go tak styrał
żadnej krwi i całe ubrania
ta siostrunia jest wszędzie, wypierdalaj

Anel
haha
a jak jakość?

Miszczu
pyta czy się umawia z kimś

Anel
brat?

Miszczu
no pinknie jest ogólnie
brata pyta
tam był podtekst to może ze mną ziom
znaczy... onii-sama

Anel
no tak
jezu xd
no tak, w sumie w opisie coś takiego było chyba

Miszczu
lubię Hanazawę Kanę, ale jak ją słyszę w każdym anime
to już też mam dość
czy on ma ochotę na tę siostrę czy nie bo już nie wiem

Anel
jezu xdddd

Miszczu
o jest już w samej koszuli
no i spodnie tez ma

Anel
hihi

Miszczu
chyba jednak coś teges są za blisko

Anel
bardzo niesmacznie?

Miszczu
siostra jedzie a on za nią biegnie
y no nie jakoś bardzo ale trochę mnie to rozwaliło

Anel
omg

Miszczu
o czym jest to anime w ogóle

Anel
o... o braciszku

Miszczu
ziomek bije randomów, ta tylko mu asystuje
i robi dobrą sławę braciszkowi
no tak była już oneechan ga kita
my brother came

Anel
boże xd
haha ej może
ofdupe skorzysta xd

Miszczu
xddd
może xd
lubię braciszka fajnie się z niego zalewa

Anel
najlepszy powód dlaczego coś zacząć

Miszczu
zastanawiałam się jak to możliwe że nie chcesz Mahouki
a jednocześnie starałam się nie xd

Anel
coś mi nie pasowało

Miszczu
może siostra w tej sukni maryjnej

Anel
wut xdd

Miszczu
sasuga, onii-sama używa tylko klawiatury
ziom się nawet podjarał
"robisz wszystko klawiaturą"

Anel
wtf xdd

Miszczu
rany wynieście tę nadgorliwą babę
nawet zjeść mu nie pozwoli
czekam na kolejnego onii-samę
czuje się oświecona przez to anime

Anel
xDD

Miszczu
onii-sama bogiem uniwersum

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zBLOGowani.pl