Anel & Your Master

Anel & Your Master
Anel Chips Adolf I ma perma na google. Miszcz aka Diabelski Imperator THIS IS SPARTA ratuje sytuację.

środa, 30 lipca 2014

Ucz się z Masterem

Po dłuższej przerwie, ale w innym stylu niż wcześniej. Ot, trochę edukacji w zakresie literatury na wakacje.




Miszczu
niektórzy mają taki porządek w notatkach

Anel
podziwiam ludzi którzy mają ładne notatki bez przepisywania ich

Miszczu
właśnie takie skserowałam
słyszysz że ktoś kseruje czyjeś notatki i się rzucasz, bo zawsze dowiesz się czegoś nowego
Petrarka jest taki głupi

Anel
haha studencko znów ^^
wgl z rozpędu chciałam przeczytać Panzera

Miszczu
Panzera byłaby lepsza poetką
koleś wymyślił se Laurę i się rozpływał 21 lat
"wiersze ku czci Laury żywej", "wiersze ku czci Laury martwej"

Anel
hahah

Miszczu
zaraz sama napiszę wiersza
ku czci dni wolnych

Anel
tak zrób
poezja Mastera to najlepsza poezja

Miszczu
Boccacio xd
"studiował latami, niczego nie skończył"

Anel
przez takich jak on nie ma teraz darmowej edukacji na dłuższą metę!!

Miszczu
śmieć
"B. poznał na dworze kobietę w związku małżeńskim, miał z nią romans, ona poznała innego dworzanina i zostawiła go w traumie"

Anel
wtf xdd
przeczytałam w trumnie

Miszczu
"mężatka która popełniła zdradę"
w trumnie xd
hahaa
czyli że go zabiła?

Anel
haha xd
tak
bo nie chciał jej puścić

Miszczu
fascynujące to wszystko
hmm
gdzieś miałam słabą polszczyznę
raz napisałam "poodróże"
a także ludzie wtajemniczeni, zaproszeni przez monarchę, w wolnym czasie poezji pisaniem się zajmujący

Anel
super ;d

Miszczu
wnika w dworskie struktury brzmi jakby stał się budowlą
"zamieszkał z pasterzami, bawił się z nimfami"
ten Boccaccio taki genialny
wymyślił żeby przenieść nimfy z lasu nad rzekę
uderza mnie jego nowatorskość

Anel
ale nimfy leśne :(

Miszczu
nimfy zabawiały pasterzy i to było miejsce przyjemne
pasterz imieniem Africo?
zakochuje się w nimfie Mensoli?

Anel
xddd
pasterz Africo w Afryce mieszka

Miszczu
myślałam że Mansali
boże
haha
przebiera się za kobietę i dołącza do nimf

Anel
jezu
całkiem to... ciekawe

Miszczu
nimfa uległa miłości i została zamieniona w potok, a pasterz do niego skoczył i się zabił
czyli nimfa była zgubą pasterza

Anel
te nimfy

Miszczu
Labirynt miłości to jak tytuł jakiejś telenoweli
nieudana próba romansu z wdową
kobieta wspólniczka szatana
ziom się mścił na kobietach, bo tamta go rzuciła

Anel
labirynt miłości to prawie jak labirynt uczuć a taki tytuł ma jedno yaoi

Miszczu
przed dżumą uciekł na wieś.

Anel
haha

Miszczu
Boccaccio pisał yaoi ale nikt tego nie udokumentował
napisał też Dekamerona, to znasz

Anel
tak
...bardziej z nazwy niż z treści, ale zawsze coś

Miszczu
treści to chyba nikt nie zna

Anel
nawet nie wiem czy powinnam dlatego haha

Miszczu
Fazzio to przodek Fazana
a Giovanni Villani był czarnym charakterem

Anel
fazzio xd
fazi
nazi fazi

Miszczu
iii jesteśmy na fazie
wszyscy razem
fazan
fazan
my wspominamy fazana, fazan nie wspomina nas

Anel
zawsze jak to robisz to przypomina mi się beton wszyscy

Miszczu
hahah
kto to napisał xdd
beton wszyscy

Anel
Ty xD

Miszczu
beton wszydy nie
beton w żydy

Anel
xd

Miszczu
nie śmiej się
full trasi
trasi
rasi
full transi

Anel
transi xd

Miszczu
mroczny las przeczytałam uroczy
nie mogę się czasem doczytać

Anel
blisko xd

Miszczu
widziałaś kiedyś coś mrocznego ale uroczego?

Anel
nyanpirek?

Miszczu
:D
las symbol intelektualnego zbłądzenia
ciemny jak tabaka w rogu
powiedzenia są tak głupie

Anel
trochę...

Miszczu
uważaj co mówisz
babcia tak mówi
autorzy poezji erotycznej byli nieznani

Anel
wstydzili się

Miszczu
Jakub z Werony
motyw żydów z Babilonu
Lena flirtuje za zgodą męża
rajfurka to ładne określenie na burdel mamę
tu jest chyba zła interpunkcja bo wyszło
ulegając pokusie zmieniając obiekty westchnień kierował się czysta i szlachetna miłością

Anel
to ma sens.

Miszczu
mam strony porozwalane i kombinuje jaka jest ich kolejność
skoro Anel jest w stanie dostrzec sens to ten sens powinien być

Anel
znaczy tak przecinek by się przydał albo jakieś i czy coś

Miszczu
intelekt ćwicząc, zadaję pytanie też mi się podoba






BONUS

Miszczu
myślałam że wykłady o kuchni są nudniejsze, bo co mnie obchodzi co obrzydliwego oni jedzą

Anel
żarciiieee

Miszczu
a tu "ich chleb nie jest czarny jak murzyn"

Anel
ahahha

Miszczu
co to za porównanie wgl
wtf

Anel
czarny jak Aomine
było poprawić ;/

Miszczu
czarny jak murzyn to synonim
czarny jak murzyn jak AOMINE
w Hiszpanii jemy bagietki z majonezem
albo z czipsami
kanapki z czipsami i to nie jest kuchnia sutencka
a chleb naprawdę nie jest murzyńsko czarny

Anel
haha
kanapka z czipsem

Miszczu
przez to potem jak było na gramatyce że przed osobami w dopełnieniu bliższym stawiamy "a", a przed przedmiotami nie, to pomyślałam, że przed dmruzyami się nie stawia, wiem że zapętliłam udawaj że wcale niiee
dmurzyni wyglądają jak drużyna trochę?
a teraz nie zrobiłam byka...
byk na żądanie nie działa

Anel
hahhaha
tak
dmruzyn

Miszczu
fc murzyn

Anel
dmurzyn to drużyna murzynów

Miszczu
dr murzyn

Anel
dj murzyn

Miszczu
hhHh
AHA
aaaa*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zBLOGowani.pl