Anel & Your Master

Anel & Your Master
Anel Chips Adolf I ma perma na google. Miszcz aka Diabelski Imperator THIS IS SPARTA ratuje sytuację.

niedziela, 11 stycznia 2015

Kuroko: Powrót Kmiota.

Tak, to już ten moment. Wszyscy (nie) tęskniliśmy, co zupełnie nie przeszkadza w oglądaniu i kontynuowaniu Ofdupowej serii o Kuroko. Przynajmniej w zaczęciu kontynuacji...






Anel
oglądałaś Kuroko?

Miszczu
oglądałam
zapomniałam, że przecież Akashi będzie tak gdzieś w połowie więc nic ciekawego

Anel
rozśmieszyły mnie fajerwerki w op
i ich ilość...

Miszczu
ten op brzmi
ale w niektórych miejscach tez wygląda wiec..

Anel
tak, to też haha

Miszczu
a na pierwszy rzut oka się postarali

Anel
mam wrażenie że Kuroko jakoś ładniej wygląda

Miszczu
na razie wszyscy +10 do wyglądu

Anel
ale zdążyłam zapomnieć jak chujowy głos ma Hmurs
zrobiłam kilka ssów więc mogę zrobić i nocię

Miszczu
a to po to to było

Anel
nie, byłam ciekawa Twoich wrażeń tak czy siak xd

Miszczu
wrócę do tej nauki

Anel
pod koniec op Kagami trzyma się za tyłek nie wiem czy zwróciłaś uwagę
jak jakiś model

Miszczu
wrażenia są: nadal im idzie lepiej niż z potem, chociaż tam to się już nawet nie starają
nie przyglądałam się, rzygam pozującym w każdej sytuacji Kise

Anel
o i jeszcze Aomine w samych gaciach w ed

Miszczu
nie oglądałam endingu bo jest chujowy
więc najlepiej wiem ze jest chujowy

Anel
proszę
xd
i jest, ale Aomine w gaciach

Miszczu

Anel
i straszny Akashi też jest

Miszczu
ten ed jest z dupy

Anel
no jest
wgl jakoś tak... imprezowo
gdzie jest ta sportowa powaga

Miszczu
będzie konkurs dla widzów co jest gorsze piosenka z op czy wizualizacja z ed

Anel
dobre, dobre
mam nadzieje ze ten mecz Kise nie będzie się ciągnął pół sezonu

Miszczu
no ej ten sezon się zaczyna tak słabo xd
już drugi tak średnio ale ten
porozmawiamy po 15 odcinku czy coś koło tego

Anel
myślisz ze się wyrobią ze wszystkim w tym sezonie?

Miszczu
patrząc po tym co zrobili w 1 odcinku nie xd
patrząc po tym jak ślamazarnie zaczęło się Haikyuu - tak
znowu maja 100 rozdziałow

Anel
mecz na pół sezonu jak w s2

Miszczu
no
Midorin jest sensem tego sezonu chcę zobaczyć jego mecz i nara






BONUS



Miszczu
Życzę miłej zabawy. Bawcie się.- zakończył swój monolog Orochimaru. - nie no jebłam teraz totalnie
impreza u Oro

Anel
pthard

Miszczu
party hard

Anel
tak to właśnie wyglądało
widzisz, nawet jest hmm
Sakura

Miszczu
ahahahah
z tymi "Rubensowskimi kształtami"
nie myslalamz e nzjade teog gifa teraz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zBLOGowani.pl