Anel & Your Master

Anel & Your Master
Anel Chips Adolf I ma perma na google. Miszcz aka Diabelski Imperator THIS IS SPARTA ratuje sytuację.

wtorek, 28 kwietnia 2015

Mayuzumi se parece a Kaneki y no hubo dinero por Reo.

Czyli odcinek (prawdopodobnie) siódmy.
Jak widać, cotygodniowej przygody z Kuroko w tym sezonie nie będzie, za to będzie taka z przypadku. Nikt nie ma nic przeciwko.









Miszczu
muszę zobaczyć ile trwa ten wstęp bo nie wiem ile przewijać
40 sekund w dupę

Anel
opening też przewijasz?

Miszczu
przewijam się bo przecież wyjaśnienie super techniki Midorimy to kilka minut
tak widziałam go w całości tylko za pierwszym razem

Anel
jak możesz
taki hicior
aż se zapuszczę

Miszczu
powtórka z poprzedniego to też pewnie minuta
najlepsza scena z tego odcinka to jest
rzut do własnego kosza

Anel
wtf xdd

Miszczu
i to wyszło akurat bardziej zatrważająco
to wyglądało jak "no kurde nie przejdę to rzucę do swojego, jest bliżej"

Anel
rzut do własnego kosza to mi przypomina ten mecz w gimn

Miszczu
i wszyscy te ;o;o;o;o
Takao i jego jak poznałem Shin-chana

Anel
kto tam rzucił do własnego

Miszczu
nie pamiętasz Akashiego?
jak się Rakuzan od razu zleciał przerażony i "ej ale uspokój się"

Anel
aaaaa
masz rację
zapomniałam

Miszczu
to śmiesznie wyglada tutaj
Akashi wie jak zwrócić uwagę całej sali..

Anel
;>
dlatego go kochasz ;>

Miszczu
to za bycie final bossem ;>
ale to się wlicza do tej całej otoczki
to pamiętasz te małe rzeczy które tworzą całość
Takao jest taki fajny
mało jest bohaterów którzy mają poczucie humoru
takie określone

Anel
XD
mordercze xd
nie no bo wiesz ja lubię Twojego męża ostatnio go wymieniłam w ulubionych jak dostałam jakieś pytania na tumblrze ale no xdd

Miszczu
Hmurko dobry komentator

Anel
nie wiem co myśleć o głosie Reo xd
ni jest taki zjebany ale xdd

Miszczu
Himuro ma całkiem dobry teraz nie?

Anel
tak, brzmi lepiej

Miszczu
ale serio teraz dobrze brzmi
mam wrażenie że znowu Reo i reszta wychodzą trochę na ciuli, potem w meczu z Seirin jest tak samo xd

Anel
tak chyba jest

Miszczu
ależ ta podłoga tam śliska eheh

Anel
tyle potu
basen narodowy

Miszczu
xd
polski element
tak, głos Reo jest trochę
przynajmniej Hayama ma ok

Anel
Hayama to wgl jest
wywaliłam go z tophota?

Miszczu
to chyba przypadkiem
kolor mu służy
xd ta chwila refleksji "dobra, rzucam do swojego"
to komentowanie nie jest takie złe
tylko ta cisza na sali xd
zrobię ss "Rakuzan na dywaniku"
znowu trojeczka
mina Reo xd
Kagami jaki ekspert XD
"no, on może mówić poważnie, potwierdzam"

Anel
no on się zna wątpisz

Miszczu
nie wątpię, jakby ktoś się na mnie zamachnął nożyczkiem to też bym się znała

Anel
nożyczkiem
jednym

Miszczu
xd
Kagami super brwi dzisiaj mi się tak rzuciły
one wyrażają emocje

Anel
nooo

Miszczu
ale nie ogarniam tego człowieka tak sobie teraz myślę
tu im grozi a tu się do nich uśmiecha
dlaczego oni tak poważnie wzięli to "już nie dotkniesz piłki"
groźba jak każda inna

Anel
wręcz bym powiedziała spokojna taka

Miszczu
xd
no, nawet nie brzmi groźnie
każdy potrafi sobie gadać zwłaszcza jak się gra
ale podoba mi się że słychać to w każdym zakątku hali
ghuroko no ghasket
xd
brzmi dobrze
możesz tak nazwać jakąś lokację

Anel
ghost no basket

Miszczu
zgadza się
szach mat
XD
Midorima leci
to zwolnione tempo pogarsza sytuacje
latajacy Midorima

Anel
hahah

Miszczu
myślę że tak powstał gif z Midorimą wlatującym do kosza

Anel
Takao jaki raper

Miszczu
xd
dens
Mayuzumi jaki czynny debiut bez twarzy już któryś raz z rzędu

*

Anel
Akashi wyląda dobrze w op
znaczy no...

Miszczu
co znaczy to no?
chcesz coś powiedzieć?

Anel
za to Mayuzumi a chyba krzywe oczy
tzn jedno wyżej od drugiego

Miszczu
Mayzumi chyba chce się zabić

Anel
nawet się nie dziwię xd

Miszczu
ale murzyn nie jest taki przypakowany jak myślałam
dobrze im wyszedł
każdy ma jakiegoś murzyna w drużynie
Mayuzumi jest najstarszy tam a przy okazji najspokojniejszy widzę te wewnętrzne monologi

Anel
Mayuzumi tam facepalmy strzelał wewnętrzne
Treps wygląda jakoś nietrepowato

Miszczu
czy chodziło ci o: nieco lepiej?

Anel


Miszczu
Izuki wie że robisz mu fotę

Anel
nanodayo

Miszczu
Midorima najlepsza osoba w promieniu metra

Anel
top midorin nie byłoby takie złe

Miszczu
zawsze pozuje z itemem

Anel
każda fota byłaby inna
Takao jest uroczy

Miszczu
nie lubić Takao to tez jeden z gorszych wyborów-niewyborów

Anel
ej ale on też wygląda jakoś dziwnie w tym odc
jak można nie lubić Takao??

Miszczu
ok więc nie wiem sądzę że takie osoby mimo wszystko nie mogą istnieć
jeśli istnieją to powinny się naprawić i wybrać że lubią Takao

Anel
zróbmy top kuroko

Miszczu
słucham?

Anel
xdd
wybierzemy wszystkich wyglądających

Miszczu
wyglądających więc będziemy pisać co jest wspaniałe w tym wyglądzie?

Anel
a chcesz?
"czy widzicie te piękne rzęsy"

Miszczu
łatwiej mi pisać co jest fajne w charakterze ale chyba da się wymyślić jakiś oryginalny komentarz xd

Anel
ofocę ziomków

Miszczu
to znaczy że będzie tam pozujący Kise?

Anel
a nie wiem
zobaczę

Miszczu
Hmuro wygląda
tak dobrze
nawet jako cyklop

Anel
jaki Reo

Miszczu
ten fryz xd

Anel
jak się nazywa ten ładny ziomek z shutoku

Miszczu
miyagi?

Anel
jest taka możliwość

Miszczu
ji
tam jest ji xd
nie miyagi xd

Anel
mijaji
jijaji
jijiji
już skończyłam

Miszczu
jiaji

Anel
yay

Miszczu
dobra ale to i wtedy psizemy że
Mirodima i Reo maja fajne rzęsy?

Anel
tak myślę
Hayama ma pocieszną twarz np

Miszczu
albo że

Anel
ej haha

Miszczu
Himuro ma fajny pieprzyk

Anel
jak Midorin padł

Miszczu
i fajny ten kolor włosów

Anel
a Akashi obok przeszedł
no płacze gifa chcę

Miszczu
ale nie wiedziałam że on ma takie oczy ale ja nigdy nie wiedziałam jakie on ma oczy
koloru tego
no to było śmieszne

Anel
i jeszcze ten poślizg xd
i muzyka w tle

Miszczu
a mówili nie biegaj bo się przewrócisz
tam jest jeden fajny utwór
ale w ogóle ta muzyka wreszcie jest normalna

Anel
jasna dupa no jak w jakiejś poważnej przygodówce final battle

Miszczu
a nie jakieś herosy z 2

Anel
w drugim sezonie mi się nie podobała ale w pierwszym była fajna

Miszczu
drugi to ich serio poniosło xd

Anel
Reo co odcinek brzmi inaczej
najpierw brzmiał jak ciota, potem tak jakoś nie wiem
teraz brzmi jak
zapraszający do piwnicy z kotkami

Miszczu
ten koleś w ogóle on ja nie kojarzę żeby tak brzmiał xd

Anel
Akashi ma ładny nosek

Miszczu
????
tak masz rację

Anel
słodki xd

Miszczu
cały budżet poszedł w oczy, ale na nos też zostało
hahah
słodki nos

Anel
taki pociesznie zadarty xd
ej boże ale mogli trochę hajsu na Reo zostawić
bo czasem wygląda jak niedojeb
zwłaszcza jak patrzy z boku
o boże to ta groźba
moja ulubiona....
ej sry ale coś im z oczami nie wyszło w tym odc
Kuroko też ma jakieś krzywe

Miszczu
no Reo jest pokrzywdzony ale potem to naprawią może

Anel
taki niewinny

Miszczu
bardzo
nie wiem o czym on myślał wtedy
dopiero co wystosował perswazję

Anel
no właśnie o to chodzi
najstraszniejsze groźby to te które są z taką mina
to jak ktoś jest wkurwiony ale głosu nie podniesie tylko wyraża swoją pogardę takim spokojnym

Miszczu
ale ta mina lubi być wymuszona

Anel

Miszczu
o to dlatego nie lubiłam facetki od polskiego

Anel
ćwiczyli rysowanie bez oczu

Miszczu
z błotem cię zmieszam ale po cichu
tak to było dziwne

Anel
on jest taki narwany xd

Miszczu
Takao miał tam fajną minę jak mówił że ej spokojnie to tylko kurwa zajęcia dodatkowe

Anel
murzyn xdd
znaczy nie murzyn
ale ten ciemny xdd
ej sry ale ten Mayuzumi
przesadzili xd
ten cień

Miszczu
znowu ich poniosło
ich zawsze ponosi
generalnie jak są jakieś twarzowe niespodzianki to je zawsze zwalą

Anel
ja nie wiem jakim cudem oni przegrali z Seirinem
klątwa głównego bohatera

Miszczu
oprócz plot shielda to nikt tego nie wie
hahah no ale się będę wkurwiać na koniec sezonu

Anel
on ma ładne oczy ale

Miszczu
fanek to mu to anime nie przysporzy w tej fazie ekranizacji

Anel
no
ej ja nie mogę z tej gleby przed Akashim
każdej
każda jest tak samo lolowa

Miszczu
jakby je policzyć to wychodzi ładna sumka
jedna gleba na głowę

Anel
karty w tym sezonie są urocze
i mają śliczne kolorki xd









BONUS


Master
non habia dinero por Reo i teraz ja naprawię tę gramatykę

Anel
non habia dinero por Reo pięknie to brzmi
por podkreśla jaki Reo jest biedny przez to że zabrakło na niego pieniądza

Master
xd
tak i wygląda teraz jak por

Anel
Reo ma pora

Master
rozszerzone pory

Anel
xd
biedny Reo
to dlatego wygląda jak wygląda

Master
oszit fakt

*

Anel
ale twarz na plakacie angel densetsu

Miszczu
fazan tu i tam
fazan tu fazan tam fazan nigdy nie jest sam

Anel
xdd
zawsze ma przy sobie jakiegoś innego fazana

Miszczu
paszczury poruszają się w grubach
grupach

Anel
z grubasami?
gruby-san

Miszczu
tak to jeden z przymiotów fazana
posłuchałem fazana
fazana
i zostałem grubasem
grubasem
z basem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zBLOGowani.pl