Anel & Your Master

Anel & Your Master
Anel Chips Adolf I ma perma na google. Miszcz aka Diabelski Imperator THIS IS SPARTA ratuje sytuację.

środa, 3 czerwca 2015

Di Master il filtro antikuroko.

De Kuroko. Jak twierdzi treść konwersacji - odcinek 68, czyli... 18? Jakoś tak. Może zanim sezon się skończy, uda nam się wyrównać...~
Zapraszamy na... monolog.





Anel
dobra skoro jesteś to odpalam Kuroko
odcinek 68
brzmi jak długa seria
ten op jest porywający
przewijasz ten też?
boże ten Kise
i Sakurai
:(:(:(
biedactwa
jaki model
i el creepo do kompletu
Reo, co się stao
powiedz mi że nie robisz herbaty
te, Kagam, ale murzyna to ty nie przeskakuj
trochę jakości
Aomin zawsze dobry
Kuroko zauważony przez tłum, część pierwsza
Master mi zaginął ;(
ale ost porywający
impreza
metr pięć
Kuroko tu wygląda jak podstawówkowicz

Miszczu
wow ja w łazience a ta 35 wiad napisała

Anel
no bo zaczęłam kurokować xd
Hmurs atrakcyjny jak nigdy
pięknie
nie wyszłaś znowu, prawda?

Miszczu
wróciłam z jedzeniem

Anel
boże xdd
a ja tu spamuję

Miszczu
to jest filtr antykurokowy

Anel
top hocik

Miszczu
rysownik był łaskawy

Anel
Dziecko takie mądre <3
zauważyło że wszyscy widzą Kuroka <3
wreszcie on też jakoś wygląda :3

Miszczu
to chyba jedyny raz

Anel
a każde zbliżenie na oczy jest dobre
i Hanamiya
ej wtf z tymi zmianami xdddd

Miszczu
powinien wyjść

Anel
milion zmian na minutę
ile jest dostępnych zmian mało

Miszczu
a oni nadal to wygrali

Anel
a ona je marnuje na Kurokosa

Miszczu
Kuroko a shit

Anel
żałosne
podane od niechcenia

Miszczu
czekałam krótko bo niecały rok na ekranizacje tego meczu a i tak straciłam zainteresowanie

Anel
chciałam tylko popatrzyć jak Reo gra
ale ost to naprawde fajny
statyści z tyłu xd
ej czy Akashi powiedział do Reo eo
eo eo eo

Miszczu
nie wydaje mi się
ale nie byłam zbyt uważna

Anel
Mayuzumi 182cm, dobry "wynik"
Kuroko to takie
znów się zepsułeś i wiem co zrobię, zamienię cieeeebie na lepszy model.
CZY TO JEST KISE

Miszczu
cieszę się że wyłączam przed ed

Anel
słit
nie oglądałam całego
przewijałam sobie na kartę haha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zBLOGowani.pl