Anel & Your Master

Anel & Your Master
Anel Chips Adolf I ma perma na google. Miszcz aka Diabelski Imperator THIS IS SPARTA ratuje sytuację.

środa, 8 lipca 2015

Wojna w kuchni - odcinek szósty

Z opóźnieniem, ale wojna na żarcie nigdy się nie kończy. Smacznego.



Anel
odpalam Soumę
ja ej
on ma złote oczy?

Miszczu
no powiedzmy
chyba tak

Anel
kurna no widzisz
czy ty to widzisz

Miszczu
da się

Anel
tu to się dało

Miszczu
jc staff potrafi

Anel
jak niewinnie

Miszczu
das qt

Anel
czy to jest el creepo historii?

Miszczu
nie nie
chyba

Anel
są inni? :D

Miszczu
jeszcze ich nie znam jeśli są
ale myślę że tam nie ma

Anel
no to w takim razie on jest
sparkląca sałata
czemu o chodzi półnagi

Miszczu
bo tam gorąco

Anel
fota poglądowa potrzebna niech on będzie w centrum

Miszczu
chciałabym już być na bieżąco

Anel
ej mam fotę ale ona się nie mieści
gruba dupa

Miszczu
taaaki wielki zad

Anel
no bo od tyłu
to musi byc na ofdupe

Miszczu
już myślałam że Erina

Anel
oznaczymy notkę 18+

Miszczu
nie powinno się pokazywać takich rzeczy o której to leci w tv
pewnie w nocy że się tak sprzedaje

Anel

Miszczu
mam nadzieję, że i tak zrobią więcej sezonów
manga ma się dobrze

Anel
festiwal golizny

Miszczu
no właśnie

Anel
ej przepraszam ale
to wyglądało podejrzanie na pierwszy rzut oka
dobrze ze na drugi przestało
CO TO KURWA

Miszczu
kurczę Anelq zainstaluj madVr i nie będziesz miała tych brzydkich przejść między kolorami
czekaj potem xd
on go sobie sklei
tę fryzurę jak mu się popsuje

Anel
ej ta laska jest jakaś nienormalna
chuje nie depcze się zeszytów
i książek
murzynce wystają obojczyki

Miszczu
dziwnie to narysowali

Anel
i brzmi jak facet
fuj i te cycki wydają taki chujowy dźwięk
????
meat master
10/10
ok szczerze mówiąc nie wiem co powiedzieć

Miszczu
ja też nie
to nie był najbardziej fascynujący odcinek

Anel
myślisz że z Soumą da się nauczyć gotować?

Miszczu
nie sądzę ale można udawać
że Souma inspiruje cię do chodzenia do kuchni i nie zaglądania do lodówki, ale przygotowywania własnych dań
i jesteś zafascynowana że gotowanie może być tak ciekawe

Anel

Miszczu
też bym zjadła coś dobrego...
tymczasem zrobiłam sobie popcorn
Isshiki-senpai jest dziwny

Anel
dlaczego tak sądzisz

Miszczu
nie mam pojęcia
nie potrafię się wytłumaczyć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zBLOGowani.pl