Anel & Your Master

Anel & Your Master
Anel Chips Adolf I ma perma na google. Miszcz aka Diabelski Imperator THIS IS SPARTA ratuje sytuację.

piątek, 19 lipca 2013

Mistrz sprząta w folderach

I wyciąga wnioski.



1. Najpierw trzeba scalić foldery, które nie różnią się treścią (w ten sposób dwa powtarzające się obrazki już wypadły).
2. Następnie należy sprawdzić pod kątem treści. Może coś jest w złym folderze? Może coś jest brzydkie? Może czegoś jest na tyle dużo, że zasługuje na własny folder?
3. Folder z szitami na każdą okazję wymaga specjalnej uwagi. Być może niektóre nie są na żadną okazję, bo np. są za wielkie na ten głupi komunikator.
4. Mam tu Hitlera (pacz tu) i Stalina (i tu) w wersji moe, trafią do folderu Inne, a tam to dopiero jest... Mam np. trzy wersje jednej tapety. Jest tu też klata Graya i wszelkie wycinki z tapet z telefonu, których już też nie powinno być. Śmieci w ciul.
5. Duże czystki w folderze z K. Wewnętrzny sezonowy fan.
6. Najbardziej w folderach lubię to, że przedstawiają historię moich ulubionych.
7. Pobieżnie skończyłam z K, pora na Zetsuen, z tego tez poleci, ale to mały folder. Zaczyna się Samonem.
8. Boję się wchodzić do Hetalii.
9. Może Inne... tu jedzie pedalstwem.
10. Widzę anime z czasów, kiedy ich nie odróżniałam.
11. Devil Survivor to praktycznie sam Yamato, ale zaprzeczam jakobym oglądała to dla niego.
12. Little Busters!!!!!!! Mam tu dziesięć kopii tapety, różnią się użytą akcją albo przesunięciem. Dobra, ten folder to w całości Natsume + jedna Kud i trzy wersje starego avatara.
13. Zrobił się mały folder z Free, ale on jest nieciekawy. Tu nie ma co wywalać, wreszcie coś czystego.
14. To może snk... Zaczyna się tyłkami, to źle o mnie świadczy.
15. Nowe foldery to jednak są czyste.
16. No to KnB...
17. Akashi ma własny folder z capami z mangi. Tego nie pamiętałam (A: wreszcie coś, co podkreśla fakt, że to mąż Mistrza). Autor lubi rysować jego plecy.
18. Pamiętam historię tych obrazków. To miłe.
19. Kuroko ma swoje momenty.
20. Mąż się skończył i jest duża przerwa, na Aomine m.in.
21. Usunęłam trochę.
22. Sasuke przypadkiem zawędrował do nieodpowiedniego folderu.
23. Niektórzy tak ładnie rysują.
24. To mamy jeszcze Naruto, tam są głupie rzeczy.
25. I trzecia ręka jest.
26. Uważam, iż wstydem jest, aby Naruto miało tak żenującą animację i kulawą kreskę.
27. Została mi Hetalia... ale tych plików jest mniej niż w Kuroko, więc powinnam dać radę.
28. W folderze z Hetalią jest wszystko. Izaya, Mukuro...
29. Skończyłam prawdopodobnie.
30. Usunęłam ze 150 obrazków.








BONUS



Miszczu

zostałaś nakryta
nie kurna kocykiem
przestań sucharzyć

1 komentarz:

  1. Szalejecie ostatnio. Ciągle nowe wpisy. Mnie to pasuje <3

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl