Anel & Your Master

Anel & Your Master
Anel Chips Adolf I ma perma na google. Miszcz aka Diabelski Imperator THIS IS SPARTA ratuje sytuację.

środa, 17 lipca 2013

Randomowa Notka Rozśmieszająca

...pełna sucharów. Zalecamy czytanie z piciem przy boku.








Miszczu
muszę colę
ale nie mam coli

Anel
dużo pijesz coli

Miszczu
cierpienia młodego mastera
udręki
chciałabym
kiedyś piłam...

*

Anel

Twój mąż rozwalił się jak modelka

Miszczu
haha
nieśmieszne.

*

Miszczu

kot siedzi jak model

*

Anel
Twój mąż jest geniuszem

Miszczu
co się stało

Anel
szybko dostał 6+

Miszczu
oczywiście że tak

*

Miszczu
pies goni sima no omg

*

Miszczu
idę poderwać emeryta

*

Anel
mężowi rośnie zabawa jak śpi...

Miszczu
udam, że tego nie było

Anel
on jest dziwny

Miszczu
ej dobra to śmieszne xdd
no

*

Miszczu
próbuje przekonać rodziców że nie mogę cię ugościć posiadając tak głośny komputer
jak wiesz, nie działa

*

Miszczu
ten jeden piksel nie jest ważny, ale dlaczego obrazek ma 1365 zamiast 1366

Anel
"ten jeden piksel nie jest ważny, ale pomarudzę" ;d

Miszczu
PRZEPRASZAM??????

*

Miszczu
myślę iż
jakoby
haha
ok.

*

Miszczu
yy placek
już gierzę

Anel
placek

Miszczu
tym razem bez spoilerów

Anel
placek?

*

Miszczu
ok, nie rozumiem swojego komputera, powiedz mi czy nasze komputery są aż takie bez sensu

Anel
one... się starają

Miszczu
własnie wcale się nie starają
robią co im się podoba

Anel
starają się, bo się włączają i, cóż, działają xd

Miszczu
powiedziałabym, że łaski mi nie będzie robił, ale jednak będzie
chociaż MOŻE JAKBY PRZESTAŁ
pogrzebię i go naprawie lepiej..

Anel
jezu przeczytałam ze go pogrzebiesz
przepraszam.

*

Miszczu
potem znowu zasnę przypadkowiem
przypadkowo

Anel
no właśnie

Miszczu
lol

Anel
przypadkowiem xd
nie mogłaś się zdecydować czy napisać przypadkowo czy przypadkiem?

*

Anel
wieśniak

Miszczu
co cię tak niby bawi??

Anel
nic
wieśniak
snopek
pomidor

Miszczu
kabanos Zamfira

Anel
o kurczę.

*

Miszczu
Kropek

Anel
Kropek-san

Miszczu
Kropek-sama dla ciebie

Anel
:|

Miszczu
haha
Anel-sama

Anel
Ale senpai :|

Miszczu
kto tu jest senpaiem
a kto kouhaiem

Anel
Nie wiesz?

Miszczu
kouhai-kun był w sakurasou
senpaje
bakasi

Anel
bakasi xd
Co tam, senpai

Miszczu
to już jest buden kouhai-kun
dobrze

Anel
Buden

Miszczu
dziwnie być senpaiem w tym samym wieku a nawet młodszym kilka dni
kilkanaście
to było nudne xD
to słowo
buden
buden nuden
uden

Anel
Nudysta

Miszczu
jezu już wiem
bo ja coś wcisnęłam i mnie przeniosło na początek wyrazu

*

Miszczu
yaki kouhai to fajne imię i nazisko
yaki-san
jestem już nudna
ale tak jakoś pasuje

*

Anel
Snopek
Snopowiązałka

Miszczu
uspokój supę

Anel
Snop...

Miszczu
dupę

Anel
Supa dupa flah

Miszczu
flak

Anel
Flaj

Miszczu
flah jest super
siper xD
heheheh
koniec.

*

Miszczu
pimp

Anel
Pimp my snopek

Miszczu
w stodole
byłaś kiedyś na wsi?
"tak, byłam u ciebie"
tylko spróbuj

Anel
byłam na większej wsi niż Twoja xd
mój wujek mieszka na wsi
ma krowę za domem
i kury u sąsiada

Miszczu
większej wsi :(

Anel
i w Zakopanem tam na górze też krowa
tam na gorze nie znaczy ze w górach

Miszczu
na piętrze?

Anel
to nie tak jak myślisz

*

Anel
wysłałam Ci wczoraj pierwszą wersję Twojego męża?

Miszczu
nie...

Anel
<fota>

Miszczu
a, to...
tak, było coś takiego

Anel
"to mój mąż?"

Miszczu
"co?!"
czy to bylo zaaranżowane małżeństwo, bo po focie wygląda

Anel
przecież się kochacie

Miszczu
właśnie
czytałam z nowych tomów wywiady
"What is your favourite type of girls? I like girls with dignity." - NO CZY TO NIE JEST MÓJ OPIS

Anel
oh yes

Miszczu
HHAH





literówki zostały poprawione








Oficjalne pozdrowienia dla naszych jedynych tru fanek i wyznawców Mistrza, czyli dla Animka & Kulki.
Mistrz również pozdrawia wszystkich swoich uczniów i ludzi z całego świata czerpiących inspiracje z naszej heroicznej działalności.

1 komentarz:

  1. Dziękuję za pozdrowienia! <3
    Master mój sensei!

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl