Anel & Your Master

Anel & Your Master
Anel Chips Adolf I ma perma na google. Miszcz aka Diabelski Imperator THIS IS SPARTA ratuje sytuację.

sobota, 24 sierpnia 2013

Top Płeć Piękniejsza

Binbougami ga!

Momiji Binboda
M: Na początku nie lubiłam Sakury, a ona lubiła się z nią kłócić i robić jej na złość. To mi pasowało. Ale była fajna, zabawna... I jak przez dwa odcinki nie była sobą, to była TAKA MIŁA. I miała całkiem dobre pomysły. I fajne włosy. Takie ładne.





Dantalian no Shoka

Dalian
A: Pierwsza i prawdopodobnie jedyna dziewczyna z anime, która zdobyła moją sympatię dużo szybciej niż męski main. W zasadzie męski main to nadal jej nie zdobył, ale to nieistotne. Lubi książki, to też działa na jej korzyść. Rządzi się i w pewnym sensie chce, by traktowano ją jak księżniczkę. Prawidłowo, kurczę.



Hataraku Maou-sama!

Chiho Sasaki
M: Tak właściwie to nie wiem. Nie była irytująca, ale to za mało... To chyba jedna z tych, które wspieram, bo nie mają szans u swoich ukochanych, bo zawsze jest ktoś jeszcze. Lubiłam jej włosy.



Kaichou wa Maid-sama!

Misaki Ayuzawa
A: Nie daje sobą pomiatać i broni słabsze koleżanki, jednocześnie pozwalając Usui'owi na hmm... opiekę? To chyba nie jest dobre słowo. Ale tak, polubiłam ją, mimo że chyba normalnie postaci z takim charakterem mnie trochę irytują.



Little Busters!

Rin Natsume
M: Ona jest taka słodka i w ogóle... Lubię jej seiyuu i jej nieśmiałość. Jest taka mała i ma koty to takie fajne.
A: Taka nieirytująca... Z zaskakującą siłą objawiającą się, kiedy koty były zagrożone. Poza tym jej nieśmiałość była urocza.

Yuiko Kurugaya
M: Lubię ją, bo jest trochę poważniejsza i pewna siebie, i jest starszą siostrą, i jest mądra. Miło się słucha jej głosu, chociaż czasem mówi jakieś niezrozumiałe rzeczy. Myślę, że jest najbardziej odpowiedzialna z koleżanek.



Natsume Yuujinchou

Reiko Natsume
M: Była fajną babcią, taką inną od Takashiego. Była odważna i demony się jej nie bały, więc je sobie podporządkowała. Ogólnie dała się lubić. Takashi nadal ma przez nią problemy... Szkoda, że było jej tak mało.



Neon Genesis Evangelion

Asuka Langley Soryu
M: Była upierdliwa i tsunderowata, ale lubiłam ją, zwłaszcza bliżej końca. Dobrze sobie radziła, a przynajmniej próbowała/udawała. I nie była taka bezpłciowa jak Rei.



Steins;Gate

Mayuri Shiina
M: Była po prostu fajna. Nie lubiłam Kurisu, a Mayuri była taka spokojna. I była przyjaciółką z dzieciństwa Okarina.



Tamako Market

Tamako Kitashirakawa
M: Lubię Tamako, ponieważ jest słodka i lepi mochi. No, może nie do końca... ale tak wyszło. Bo była moe i oderwana od rzeczywistości. Nie wiedziała, że chłopak się w niej zakochał... I miała słodki głosik. Była taka dobra. Ta pani, co podkładała jej głos śpiewała ending i mi się podobał.



Usagi Drop

Rin Kaga
M: Była bardzo słodka i to najlepsze dziecko, jakie widziałam w anime. Już nie powiem, że poza... Była bardzo pocieszna i aż chciało się ją przytulić.



Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui!

Tomoko Kuroki
M: Tomoko... jest spoko. I prawie dobrze jej idzie. Trochę z niej kretyn, ale prawie ją rozumiem... Lubię ją, ponieważ ma życiowe problemy i to nie jest śmieszne. Lubię jej sposób myślenia o innych, głównie tych, którzy sobie lepiej radzą w towarzystwie.
A: Z każdym odcinkiem jest mi jej coraz bardziej szkoda. Mimo że jej pomysły na zdobycie popularności są skazane na niepowodzenie i wszyscy to wiedzą poza nią, za każdym razem jest mi przykro jak jej nie wychodzi. Utożsamiam się prawie, mimo że nie mam ani takich problemów w komunikacji z ludźmi, ani takiego doświadczenia w grach randkowych (soon, kurde!). Lubię ją i liczę, że będzie szczęśliwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zBLOGowani.pl