Anel & Your Master

Anel & Your Master
Anel Chips Adolf I ma perma na google. Miszcz aka Diabelski Imperator THIS IS SPARTA ratuje sytuację.

niedziela, 24 listopada 2013

Takao on syntymäpäivä ja käyrä viiva.

Zapraszamy na kolejny odcinek z serii Kuroko no na Ofdupe! Świętujmy razem urodziny Takao-sana, prezenty przyjmujemy w każdej formie. Znaczy on przyjmuje. Tak. Przed państwem siódmy odcinek drugiej serii!




Shin-chan ostrzega~













Anel
obejrzałaś już uryko?

Miszczu
tak
kreska w oddali
zabija

Anel
ok
haha

Miszczu
krzywe twarze
scena z Teikou nie robi na mnie takiego wrażenia jak w mandze

Anel
mam Riko na miniaturce boże xd

Miszczu
coś tam czuć ale nie do końca
końcówka jest fajna

Anel
ten blond Junpei na początku xdd

Miszczu
mam ssa...

Anel
i wiejący wiaterek

Miszczu
a teraz zrobię resztę
Junpei jest spoko
ziomal z niego

Anel
no wiem to gwiazda

Miszczu
jak można nie lubić Hyuugi
dobra zrobię festiwal ssów

Anel
jej to wyglądało jakby płakał xd

Miszczu
jezu no jakie krzywe ryjce

Anel
zaraz minie połowa serii a ja nadal wolę opening bez słów xdd

Miszczu

Anel
haha
musisz dodać do kolekcji emocji
długie włosy Junpeia są spoko
w sumie to nawet nie wygląda jak on
jako blond
jakby go nie znać za długo to można by serio nie poznać
ale poruszająca muzyka
ale upierdolone buty

Miszczu
te niektóre kadry leże
nie tylko ja zresztą

Anel
ciekawe czy zauważę
boże Treppei xDD
te spodenki
jezu hahaha
dobra widziałam coś dziwnego

Miszczu
spodenki Treppeia są najlepsze

Anel
sparklący człowiek kot
ale nos
x2...

Miszczu
dobra wystarczy mi...

Anel
shorin haha
ale łapka
odrzucony Treppei

Miszczu
zrobię roboczy folder, przeniesiesz gdzie zechcesz

Anel
spoko
poukładam tam potem systko
zrobię zbiorczy Kuroko i ponumeruję tak mam na dysku własnym xddd
prześwietlona Riko wygląda fajnie
kurwa zapomniałam czytać

Miszczu
a ja się uczyć
nie bedzie white album

Anel
o najn
noc jest długa
boże ta wzruszająca muzyczka
gejem mi zajechało
czy on ma tu różowe włosy
fioletowe może...
Anelek daltonista
ta publiczność xd
ej odcinek mi się zacina co to ma być
pokaz slajdów oglądam czy anime
ok co się stało z kreska w tym odc naprawde

Miszczu
to się nazywa
zachęta do kupienia bd

Anel
te brwi

Miszczu
mistrzostwo

Anel
czy one się odwracają do góry nogami zależnie od humoru
ale uśmiech ma fajny

Miszczu
XD

Anel
płaczę xddd
ma ładne dłonie
i wygląda momentami jak baba

Miszczu
...xd

Anel
nogi po pachy widzę

Miszczu
widziałaś jak go skrzywdziła kreska
a może to nie kreska
nie można wszystkiego zwalać na kreskę
ale naprawdę w oddali to tak lamią
zbliżenia są dopracowane co do detala
Teppei na jednym tak zmulił

Anel
nie wiem wydawało mi się, że po prostu jest coś z jego twarzą
ale gleba
wszystko w porządku, ja tu tylko poleżę
czy on powiedział meganebu

Miszczu
megane-kun <3

Anel
ok brzmi podobnie
Treppei jest taki tęczowy
mam wrażenie że oni są cali tacy nieproporcjonalni, ale to nie tylko w tym odc
te ramiona wydają mi się za szerokie w stosunku do głowy
powtarzam to ciągle ale xd

Miszczu
to się często dzieje w tych seriach..

Anel
co już koniec
boże to głupie Kuroko tak szybko się kończy zawsze
ledwo człowiek zacznie to już koniec

Miszczu
zapraszam na Diamond no Ace, nieokreślona ilość odcinków, nie kończy się tak szybko, wychodzi w niedzielę rano
rano to kolo 5

Anel
Aomine w zapowiedzi wygląda atrakcyjnie

Miszczu
ale czuję że skończą na 25 jeśli nie będzie tasiemca, a nie wiem jak z mangą
bo to raz pierwszy

Anel
Ohahmine
lol jak grali z tymi w fioletowych strojach xd
ten co się powalił z depresji

Miszczu
XD
pamiętam
pomyślałam
znowu wygrali fartem
1 punkcior

Anel
Midorima to tu nosa chyba nie ma

Miszczu
a właśnie że ma

Anel
znaczy ma ale xddd

Miszczu
trochę mu się spłaszczył
może dostał piłką

Anel
notka bez Shin-chana notką straconą

Miszczu
otóż to

Anel
przy zbliżeniu na brwi jakoś mnie to rozpierdala

Miszczu
no, one są na pierwszym planie
przegli
odwracają uwagę od oczu czy je podkreślają?
jaka jest filozofia brwi?

Anel
tam powinno być them o brwiach

Miszczu
znasz się na urodzie?

Anel
to żart?

Miszczu
XD
tako i tako
pomyślę więc ja...

Anel
podoba mi się ten błysk w oku no super

Miszczu
czekam na animację bo mnie się nie chce
słuchałaś uważnie głosu Junpeia?

Anel
zależy o co chodzi...

Miszczu
xddddd
xddd
zależy o co chodzi xddd
to jest jednoznaczne pytanie

Anel
ale ma drugie dno ja wiem

Miszczu
niby jakie, nie ma tu miejsca na drugie dno ;>
ale ładny jest
pasuje.

Anel
haha
może






GALERIA MISTRZA
to nie jest twarz, którą pokazuje się światu
HAHAHAHA, jak on leży i gada a otoczenie się gapi,
to śmieszne
dobra fota jest jak shota
Imayoshi powinien pojawiać się częściej
nie chciałabym mieć takich brwi
przynajmniej znamy powód dla którego nie jest moim mężem
na takie brwi nie chciałabym patrzeć
klimatyczne

Anelowy bonus
ale to akurat nie ten odcinek















BONUS


Anel
wgl jak wracałam to pomyślałam "nie ma impresy, bo nie ma coli"
otwieram lodówkę a tu cola
ktoś pomyślał, stawiam na mamę

Miszczu
to już się nie wymigasz

Anel
masz prezent dla Takao-kuna?
sana
chana
Takao-san-chan-kun
wuybeirz sobie...

Miszczu
Takao-san

Anel
ok
masz prezent?

Miszczu
zazwyczaj wybieram jak brzmi
nie
jestem i imprezuję czy to nie wystarczy
bez przesady!!

Anel
a przyprowadziłaś Shin-chana chociaż? xd

Miszczu
haHA
zajepie sie jego lucky item
będzie prezencior

Anel
haha

Miszczu
jakaś prala czy spryskiwacz

Anel
może trafi na coś fajnego

Miszczu
prostownica

Anel
misia np

Miszczu
GLOBUS

Anel
hgahaha
no wiedziałam
Takao-san lubi globusy?

Miszczu
co lubi Takao
nie sądzę ze globusy
zjem ciastko
za zdrowie Takao-sana
wykosztowałam się na nie
3.33
napisałabym capsem ale się nie da
TO NAPISZĘ TERAZ

Anel
Takao lubi Shin-chana
tak czy inaczej

Miszczu
o to może slot focia

Anel
slot xd

Miszczu
xdd
słotka no co

*

Miszczu
Anel
;3
buły z biedronki czy buły z polo?
które są lepsze?
to ;3 to nie o tobie
sobie nie myśl
ale do ciebie

*


Miszczu
teraz zagadka, czyje brwi

Anel
o kurde faktycznie
przecież tam dwóch takich
z brwiami...

Miszczu
reszta se wygoliła
rysują sobie
Teppei sobie rysuje

Anel
idę zgumkować poczekaj chwile
ej a mogę Aomine bo nie widzę Teppeia tutaj xDDD

Miszczu
a Hanamiya podkreśla jak moja koleżanka
co chcesz zrobić Aomine?

Anel
o znalazłam Teppeia
już nic

Miszczu
to miał być Ohahmine a nie bezbrwimine

Anel
bezbrwimine xDDDD

Miszczu
jezusie święty przewracam się na krześle ono jest krzywe

Anel
PIŁAM
















BONUS SPECJALNY
czyli poradnik jak poznać, kiedy ktoś nie chce z Tobą rozmawiać
i jak się wtedy nie zachowywać
nie pozdrawiamy fbkmiotaP
pisownia oryginalna


fbkmiotP
pamietam w tamte wakacjie jak do mnie dzwonilas i pytalas czy wyjde a wtle słyszalem smiech :):):P   czemu tak bardzo kinga i kamila naciskaly zewbys to ty do mnie dzwonila  :):) ??
a kiedy do cb napisałem pierwszy raz w sobote to co sobie pomyslallas ??  :):)
ja sam niewiem jak zalapc z toba kontakt , nigdy o nic nie spytasz nie napiszesz :):):)   moze mnie po prostu nie lubisz ??  :):)

*

fbkmiotP
tak spytam bardzo jestes jutro zajęta ??  

Miszczu
tak

fbkmiotP
a tyle az nauki :):)  moze tak pomyslałem zeby odejsc od ksiazek i sie spotkac pogadac o starych czasach  :):)
bo ty najszybciej kiedy bedziesz to pewnie w grudniu na swieta   :):):)
milczenie tez jest odpowiedziom , szkoda tylko na malą godzinke sie spotkc :) pogadać :):):):)

*

fbkmiotP
tak pózno wchodzisz na fb :):)
hey jestes jeszcze??? :):):)

Miszczu
tylko przez chwilę

fbkmiotP
aha no widze własnie :):) a bardzo jestes zajeta ??? :):):)

Miszczu
tak

fbkmiotP
a co takiego robisz?? :):)

*

Miszczu
wgl dlaczego się przepisałeś i gdzie?

fbkmiotP
przepisałem sie do szkoly prywatnej do sto  żeromski maił za wyski poziom i to ztych przedmiotów które nie były mi wogóle potrzebne na maturze np. chemia , niemiecki  

Miszczu
w prywatnej był niższy?

fbkmiotP
he he no nie powiedzaibym ze jakos strasznie nizszy , to tez alezy z którego przedmiotu , ale było mi troche łatwiej niz w zeromie , moze gdbym bardziej sie postrał to przeniesienie nie bylo by koniczne 

Miszczu
ano

fbkmiotP
a ty z jakims przedmiotem miałas trudnosci ?? meczył cie któryś nauczyciel ??  

Miszczu
nie
wystarczy się uczyć

fbkmiotP
wiesz , ja sie uczyłem , z tego co wiem to w mojej klasie pod koniec nauczyciele troche im odpuscili

*

fbkmiotP
to znaczy , nic jej nie kupywac  :)aha  no tak , ale to trudne a mysle ze chyba kazda dziewczyna lubi jakis mily prezent niespodzanke  
a ty ?? nie lubisz takich prezntów:) ?? 

Miszczu
nie

fbkmiotP
aha  a on odpisał ze bardzo mi dziękuje , ale tak serio podziekowania naleza sie tobie  dziekuje 
pamietam ze ty miałas kiedys taki fajny wisorek z duza litera K  nadal go nosisz ??  

Miszczu
nie

fbkmiotP
szkoda  
a jak ci dzis minoł dzien ??  

Miszczu
ok

fbkmiotP
ok  a cos wiecej  cos poza odwiedzaniem grobów , spotkania rodzine  :0

Miszczu
nie mam nic więcej do powiedzenia

*

fbkmiotP
aha :):) ja o serialch które mnie intersuja to ci nie napisze bo mnie wysmiejesz  :):)

Miszczu
cóż, są rzeczy, którymi nie warto sie chwalić

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zBLOGowani.pl