Anel & Your Master

Anel & Your Master
Anel Chips Adolf I ma perma na google. Miszcz aka Diabelski Imperator THIS IS SPARTA ratuje sytuację.

wtorek, 28 stycznia 2014

Die geschmackvolle Krawatte der Hanamiya und unsichtbar Seirin.

Dzisiejsze spotkanie z Kuroko pomijając fakt, że spóźnione (ale kto by tam na nie czekał), wygląda też trochę inaczej niż zwykle. I nadal jest niezbyt długie. Kiedyś w końcu znowu będzie długie. Może za dwa tygodnie... Tak czy inaczej, zapraszamy na kolejne spotkanie z Kuroko no na Ofdupe!
















Anel
znowu nie chce mi się oglądać uryko

Miszczu
się nie dziwie ^^

Anel
czy w tym odc jest coś fajnego?

Miszczu
nie
przedłużają za bardzo
"budują napięcie"
ale to jest śmieszne ;/

Anel
zdążymy wgl jeszcze z drugim meczem? xd

Miszczu
tak
chciałabym powiedzieć że oszczędzają na niego
ale nie wierzę im

Anel
ok to poczekam do jutra może

Miszczu
wg mnie teraz to i pierwowzór kuleje
znikanie całej drużyny

Anel
rozdziału tez jeszcze nie przeczytałam xdd ale przeglądałam

Miszczu
te nowe są ok

Anel
a, o to chodzi
ok
wszystko już ma sens

Miszczu
dzisiaj się przyjrzałam jak grają i ściana, ze oni są w finale

Anel
jezu jak oni to przenieśli

Miszczu
ale ubawiłam się dzisiaj

Anel
każdy czasem ma szczęście xdd
chyba że jest Kise.
dobra, powinnam skończyć z żartami z Kise

Miszczu
Kise dzisiaj był głupszy niż zwykle

Anel
nie są śmieszne
omg...

Miszczu
ale pewnie to tylko ja bo on tak naprawdę już wszystko przewidział
"to nieprawda że nie mają szansy wygrać no co ty mówsiz"
"nie mów tak :("
"mój Kuroko" japeirdole

Anel
daj mu spokój, on wierzy :D
ej a co się stało z "nie wierzę że Aomine może przegrać"?

Miszczu
no on jest taki głupi jak Kuroko

Anel
Kuroko czuje się pojechany

Miszczu
może jednak jest mądrzejszy niż nam się wydaje
skoro zobaczył że przegrał z Seirin
Shuutoku przegrało
to oni tez muszą
zejść z drogi

Anel
xddd

Miszczu
Kuroko dzisiaj zasadził głupi tekst ale już nie pamiętam
coś w stylu my tu nie przegramy sratata

Anel
a ta
przed nami cały świat, nie możemy tu odpaść

Miszczu
ale serio, znikająca drużyna Seirin jest legendarna
czuje się jak debil jak to oglądam
wgl następny jest kanto tournament
faktycznie dzisiaj wspomnieli
nie ma tak prosto

Anel
nie będzie czasu na emowanie?

Miszczu
chociaż ja tego nie rozumiem bo Rakuzan jest gdzieś z Kyoto a Kyoto to już inny region
nie wiem jaki ale na pewno nie ten sam xd
chyba że jestem kretynem i nie znam się

Anel
Kaijou też
tzn Kise coś mówił że on jakoś daleko czy coś
ogólnie mają jakiś burdel w tych zawodach xd

Miszczu
nie wiem skąd to dokładnie w takim razie
jak to Kuroko niech będzie że ich nie obowiązują zasady
odcinek w pigule dzięki czyjejś uprzejmości

Anel
wtf xd

Miszczu
to tak było przez ponad 5 sekund -.-

Anel
1. ktoś tu w trakcie trwania meczu użył szamponu na objętość włosów
2. zaliczył operację plastyczną?

Miszczu
nieudaną

Anel
3. co z tą japą...

Miszczu
ale zobacz tak się zdziwił że aż spojrzał

Anel
4. lewa źrenica się poddała
jezu no to się prosi o "ale kto to jest"

Miszczu
oo jest jeszcze Takao

Anel
hahahah
Midorin wcale nie wyglada lepiej

Miszczu
jakby ktoś pytał to ja tego nie oglądam

Anel
nie wstydź się











GALERIA~ 



Podziękujmy Masterowi za tego gifa~
To nie tak, że masz się czego bać, Kuroko.
Kagami, wszystko ok...?
Może nie do końca...















BONUS



Anel
Fukyou mi się przypomniał

Miszczu
nosz fkaju
fkaju
fksju
faks ju
si
fax


Anel
xddd
Miszczu
what does the fax say
Anel
hahah
Miszczu
mój pika

*

Miszczu
tako
wczoraj czytałam o tej alizji i troncamento
i tam było że "tak" to skrót od staropolskiego "tako"

Anel
xdd
dla mnie to nadal sposób ukazania że jest się fanem Takao.

Miszczu
haha
też mi się z nim kojarzy przede wszystkim
ale nie wiem jak zrobiłam z tak tako
tak wyszło
aa

Anel
jak piszesz tako to rzadziej robisz literówki xd

Miszczu
bo tako rzecze
zaratustra
:D
tako przynosi szczęście
laki ajtemu

Anel
Midorin byłby dumny

Miszczu
je

*

Miszczu
ok już a teraz czas się poważnie wyjść
wyjść się wyjść kogoś
wyjść ciebie siebie niebie
czasem mój debilizm poraża sąsiednie narody
poprawie tapetę może spotkam swojego przyszłego męża może to będzie podróż życia
już schodzę na ziemię już nic nie robię


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zBLOGowani.pl