Anel & Your Master

Anel & Your Master
Anel Chips Adolf I ma perma na google. Miszcz aka Diabelski Imperator THIS IS SPARTA ratuje sytuację.

czwartek, 16 stycznia 2014

Fanka Roku 2013!

Po raz pierwszy na Ofdupe ogłaszamy Fana Roku! W tym przypadku wypadło na fankę, ale nikogo to nie dziwi. Mimo że jest stosunkowo krótko z nami, już zdążyła sobie zapracować na ten wyjątkowy tytuł! Przed państwem... Kulka!




Reporter Anel
w tajnych wyborach Ofdupe zostałaś wybrana fanką roku!
jak się z tym czujesz?

Kulka
: o
łooooooooooooooooo
jakim cudem? <3

Reporter Anel
na wybór znaczny wpływ miało to, że nas czytasz regularnie, jesteś zainteresowana, nie trzeba Ci przypominać o blogu oraz fakt, że kojarzyłaś większość notek z podsumowania setki i się tym pochwaliłaś ;>

Kulka
haha xD
miło mi :D

Reporter Anel
więc jak się z tym czujesz?

Kulka
no cóż hmm
jestem zaskoczona trochę, nie spodziewałam się xd
ale ogólnie to się cieszę strasznie :D
i no hmm... chyba tyle xd

Reporter Anel
czy ten tytuł zmieni Twoje życie?

Kulka
hmm
raczej nie xd
znaczy może będę chodzić bardziej dumna
z uniesioną głową itp itd

Reporter Anel
w końcu jest się czym chwalić, nie codziennie zostaje się fanką roku w tak prestiżowym miejscu!

Kulka
no właśnie!

Reporter Anel
czy w związku z tym masz jakieś plany na nowy rok?

Kulka
chyba mam
przede wszystkim chciałabym udowonić, że naprawdę zasłużyłam na ten tytuł :D
i przez cały rok być przykładną fanką!

Reporter Anel
i to jest postawa godna pochwały ^^
masz jakąś ulubioną notkę?

Kulka
niech pomyślę
może ulubiona seria
seria tophot :D

Reporter Anel
^^
i jeszcze kilka specjalnych pytań od naszego Mastera
czy chciałabyś mieć zdjęcie Mistrza na ścianie lub pod poduszką?
albo i tu, i tu, jak szaleć, to szaleć

Kulka
hmm nie
ponieważ!
pod poduszką bym go nie widziała i by się marnowało
a na ścianie jest miejsce na śmiecie, dziwne plakaty itd. xd

Reporter Anel
to może tapeta na telefonie?

Kulka
więc najchętniej to bym chciała zdjęcie Miszcza na tapecie na laptopie : >

Anel
genialne ^^
co Ofdupe zmieniło w Twoim życiu?

Kulka
no cóż, jeśli mam zły humor to wiem gdzie się udać, żeby to naprawić xD
i jak mi się nudzi, to zawsze mam co poczytać
i dzięki Ofdupe obejrzałam moje pierwsze anime!

Reporter Anel
oo, a jaka to była seria i co Cię do tego skłoniło?
i czy planujesz kontynuować oglądanie innych wartych uwagi serii?

Kulka
watashi ga motenai no wa dou kangaetemo omaera ga warui
no więc skłonił mnie do tego opis głównej bohaterki
stwierdziłam, że jest pod pewnym względem podobna do mnie i chciałabym się dowiedzieć, jak potoczy się jej los xD

Reporter Anel
podobało Ci się?

Kulka
bardzo :D
i jeśli tylko coś mnie zaciekawi, to oczywiście bardzo chętnie obejrzę i inne anime

Reporter Anel
rozumiem, że zainteresowałaś się dzięki "recenzji" naszego Mastera?

Kulka
owszem, a także dzięki Twojej wypowiedzi na temat Tomoko

Reporter Anel
czy myślisz, że rekomendacje Ofdupe, wszelkie podsumowania sezonów i ich zapowiedzi pomogą Ci w wyborze kolejnego dobrego anime?

Kulka
zdecydowanie tak

Reporter Anel
czy korzystając z okazji chciałabyś coś powiedzieć, kogoś pozdrowić, coś ogłosić, rzucić obrazkiem?

Kulka
chcę pozdrowić przede wszystkim Animka
i powiedzieć, że jestem wielką fanką Miszcza (wybacz Anelu, ale jako iż Ciebie znam dużo lepiej niż Miszcza, to Twoją "fanką" być nie mogę xD )





Specjalny obrazek od Fanki dla fanów~


Gratulujemy zaszczytnego tytułu!

3 komentarze:

  1. Gratulacje Kulko! Na pewno załsużyłaś sobie na tak zaszytny tytuł, którym niejeden chiałby się pochwalić :3

    A króliczek jest uroczy
    ~Lusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałam pozdrowiona! Awww ^_^
    Też chcę pozdrowić Kulkę. I opieprzyć za niepochwaleniem się tak prestiżowym tytułem :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kulka bardzo chciała Ci się pochwalić od razu, jak się dowiedziała, ale nie zostało jej udzielone pozwolenie, więc nie krzycz na Kulcię ;>

      Usuń

zBLOGowani.pl