Anel & Your Master

Anel & Your Master
Anel Chips Adolf I ma perma na google. Miszcz aka Diabelski Imperator THIS IS SPARTA ratuje sytuację.

poniedziałek, 20 stycznia 2014

Kagami hyppää päällä maailmankaikkeus ja Aomine on nopeasti kuin tuuli.

Dzisiejsze spotkanie z Kuroko jest wyjątkowe, bo poza przygodą z anime, mamy też fragment przygody z mangą! Oczywiście dodatkowo oznaczony, co by Lud Spoilera Się Obawiający przypadkiem za wiele nie odkrył. Po raz kolejny przepraszamy za bonus prawie dłuższy od notki właściwej (i za brak fot! to dramat i dla nas) - za bardzo nie ma co mówić o bieżących wydarzeniach w naszym urykosie. Tak czy inaczej - zapraszamy na kolejny odcinek Kuroko no na Ofdupe!







Shin-cian ostrzega nawet,
jak prawie nie ma przed czym~





Anel
czy w tym Kuroko jest coś fajnego?

Miszczu
quality?
quality.

Anel
:o
idę oglądać

Miszczu
ubawiłam się

Anel
co jeszcze powiesz nam o tym odc

Miszczu
nie pamiętam kurde ale to było coś śmiesznego

Anel
Sakurai ma takie wielkie oczy
dlaczego zapomniałaś :(

Miszczu
oglądałam ciekawsze rzeczy xd
wszyscy widzą jak jest
Kagami gra za całe Seirin
Aomine jest szybszy od światła
w tym odcinku wywalili trochę kasy na Midorimę, bo wygląda lepiej
wgl wywalili kasę na widownie bo wygladają lepiej od graczy

Anel
;o
zaszaleli
Kiyoshi-san?
czy Kagami zawsze mówił -san

Miszczu
a jak inaczej mógł?
senpai?

Anel
tak jakoś... bez niczego
Aomine ma ładne dłonie
jakie to smutne Aomine ma ranny paluszek dramat dlaczego mnie to tak śmieszy

Miszczu
ktoś zrobił przeróbkę z baldomine ale nie zapisałam tego bo wyglądał jak 40letni gwałciciel
to przy okazji tego że miał takie wielkie czoło w 15.

Anel
z tymi zmarchami to nic dziwnego

Miszczu
te dwie dziwne kreski na czole
wtf xd

Anel
zmęczony życiem

Miszczu
tam była taka wysokiej jakości animacja
nikt się nie wyróżnił w tym odcinku ;/

Anel
ostatnio mi jedzie trochę gejem
"Anel, nie"

Miszczu
przecież karta była hetero

Anel
haha
(nawet ją widziałam)
ale to nie tam

Miszczu
podobno na czacie był lament fanek yaoi ahaha

Anel
no ile można haha








Manga Tajmu~



Anel
nie potrafię się przejąc tym że Seirin przegrywa

Miszczu
trochę mnie poruszyła mina Kuroko na jednym panelu
ale tak poza tym to spoko
poruszamy się zgodnie z rsem

Anel
Akashi wygląda przerażająco w jednym momencie xdd

Miszczu
tak bardzo nie mam już nic do jego wzrostu
chociaż to była magia
śmiechłam

Anel
na tumblrze ktoś wrzucił link jak ktoś jeszcze niższy robi wsady

Miszczu
zawsze człowiek zalewał że on to nie może a może
na mf on krążył o ile to ten sam nie oglądałam

Anel
obejrzałam żeby zobaczyć jak to wygląda w rl

Miszczu
tylko to znaczy ze teraz będziemy kontynuować mangę przez kolejne kilka lat i wymyślać nowe super moce aż Kuroko znowu będzie znikający bo przecież musi wyjść na jego

Anel
haha może zrobi się z niego drugi Kagami!!

Miszczu
-.-

 Anel
odkryje pałer of hejt

Miszczu
za rok może im się udać bo Mayuzumi-kun jest senpaiem
i wtedy on zacznie swoje o jezu jestem bardziej znikający niż koleś którego nawet nie ma i oto jest meteoryt

Anel
wtf xdd

Miszczu
i z kim oni będą grali przez kolejny rok

Anel
jestem bardziej znikający niż koleś którego nawet nie ma xdd

Miszczu
xd
poziom sensu ujemny

Anel
płakłam
będą grali ze wszystkimi od nowa

Miszczu
ja jebe

Anel
mówię Ci, tym razem Kise wygra...

Miszczu
może nie będzie przypadku pana Kishimoto autora Naruto
nie będą tak silni, że nie będzie wiadomo jak ich pokonać

Anel
ej a oni się nie załamią po tym

Miszczu
załamią, ale wtedy przyjdzie ten przyjaciel Kuroko i powie nie no ogarnij dupę, ja się pozbierałem po roku, teraz jest super, zauważyłem że miałeś rację, w ukryciu oglądałem wszystkie twoje mecze, zabawa jest najważniejsza musisz walczyć i wróć

Anel
omg xd

Miszczu
wgl było gdzieś wspomniane
winter cup nie zamyka drogi do narodowych?
narodowych ja jebe wtf
Miszczostwa Japonii w piłce magicznej

Anel
hahah

Miszczu
mam nadzieję że nie wejdą w lvl pota i nie będzie jakiś a nie w sumie już weszli, są magiczne aury


















BONUS







Anel
nie wiem kogo ofocić

Miszczu
mnie

Anel
hihi ;>
ok
poczekaj chwilę

*

Miszczu
zaczynamy od Aominu

Anel
Aomin
wchodzi w reakcje z piłką

Miszczu
XD
zatrzymuje ją z piskiem

*

Anel
ale co w nim ma być, o Mistrzu?

Miszczu
lubisz języki na ffff
mogłam ci wysłać zaproszenie do "kocham francuski" na fb ;/
tonari no gej-kun wylazł
czyli zaraz NOBUNAGA THE TROLL!!

Anel
jupi

Miszczu
a, ty zadałaś pytanie

*


Miszczu
ale za to obejrzałam 5 minut hozuki no reitetsu a potem zasnęłam
nie dlatego że było nudne ale wszyscy wyszli i chciałam przysnąć

Anel
oreszitu przeczytałam

Miszczu
podobno są tam ynteligentne żarty
oreszit to by było
oreimo
oregairu
oregówno
oreore zjedz fasole
...

Anel
xddd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zBLOGowani.pl