Anel & Your Master

Anel & Your Master
Anel Chips Adolf I ma perma na google. Miszcz aka Diabelski Imperator THIS IS SPARTA ratuje sytuację.

niedziela, 9 lutego 2014

Kuroko no recibe un golpe en la cara por una pala para las edades.

Po krótkiej przerwie powracamy z nową mocą do naszej wyjątkowej serii. Bez zbędnego wstępu, zapraszamy na kolejny odcinek Kuroko no na Ofdupe.














Anel
opowiedz mi o swoich uczuciach
rotfl
nie, ale serio

Miszczu
no wkurwiłam się chociaż wiedziałam co z tego wyniknie
Kuroko wzmaga agresje

Anel
to źle wróży
jako postać?

Miszczu
dawno nikt go nie potraktował łopatą

Anel
omg xd
boże haha ta animacja jak na początku się hmm próbują ominąć?

Miszczu
z tego co się tam wydarzyło wynika że Kagami wygrał bo ma przyjaciół
dynamicznie

Anel
wgl te błyskawice z oczu

Miszczu
wszyscy tacy zdziwieni jakby nie wiedzieli co się wydarzy

Anel
xd

Miszczu
Aomine ma dość tego syfu
a Imayoshi nie wierzy w plot shield
nie tylko on nie wie co to ma znaczyć

Anel
Sakurai jak dostał piłkę to wyglądał trochę jakby miał nią oberwać

Miszczu
taki zdziwiony y ale piłka do mnie przecież tylko ta dwójka gra heloł

Anel
ona leciała tak szybko a potem po prostu mu delikatnie wpadła w łapy no wtf?
o mój boże mały Aomine
ahahaha
płakłam

Miszczu
jezu
myślałam ze Huyui nie ma nogi

Anel
Huyui xDD
moje dziecko ma ładne dłonie.
czy to ostatnie 30s trwa pół odcinka

Miszczu
tak

Anel
te akrobacje Aomine
czy on nie pomylił sportów, może jednak gimnastyka artystyczna

Miszczu
Izuki "to on tak może?!" -.-
on się urodził dopiero

Anel
no nc
och miło usłyszeć pierwszy op
Midorin ma ładny nos
czy oni sobie w myślach czytają czy Imayoshi to gadanie o tym że Kuroko wierzył w Aomine na głos rzucił

Miszczu
a nie pamiętam

Anel
haha boże ten szok
o to niedługo pokaz hmurkowania
pacz, jednak może wyglądać młodo

Miszczu
wystarczy zmienić minę

Anel
szkoda że się jeszcze nie rozpłakał tak na środku matko

Miszczu
wgl ta publiczność to przepraszam komu oni kibicują -.-

Anel
wygranym...
słit xd

Miszczu
wyglądali jakby ktoś im zarył trochę
łopatą np
no nie do końca

Anel
Kagami ma superminę
albo to, łapy Izukiego xd

Miszczu
?

Anel
Aomine wygląda trochę jak świnka tutaj

Miszczu
przepraszam??

Anel
nie, nic hahah

 Miszczu


Anel
haha

Miszczu
SIĘ ŚMIEJ TERAZ XD

Anel
to pierwsze, no mówiłam, gimnastyka a nie do koszykówki

Miszczu
to było pr0

Anel
jeszcze mi powiedzcie że on potem nie glebnął
na drugim Aomine ma śliczny nosek hahah

Miszczu
haha

Anel
kto to jest ten z Touou któremu hmm spłaszczyli wszystko co się dało xddd

Miszczu
ten tam gdzie Kuroko biegnie?

Anel
tak

Miszczu
ten trzecioklasista co odchodzi też
nie wiem jak on ma

Anel
random
ok
na Aomine patrzącego w niebo brakuje mi słów

Miszczu
powaliło cię
jakby powiedzieć to innym tonem to brzmi jak obraza

Anel
właśnie z taką siłą ta piłka powinna wpaść na Sakuraia
a nie kurde

Miszczu
nie wiem co już dostałaś...


koniec.

Anel
dłoń Kagamiego na ostatnim mnie urzeka

Miszczu
chętnie byś jej dotknęła
czy nie?

Anel
pamiętasz jak szukałyśmy/szukałam tyłka Aomine
nie no bez przesady
na pewno jest spocona.

Miszczu
pamiętam jak szukałaś tyłka Aomine

Anel
wiem że próbowałaś pomoc
no ale nieważne
nie o to chodzi haha
ofdupe dostanie na zapas

Miszczu
w co ty mnie mieszasz

Anel
w Aomine

Miszczu

Anel
xdd

Miszczu
haha

Anel
Aomine wie, kiedy mowa o jego tyłku?
o nim ogólnie?

Miszczu
y hmm
niee
to niemożliwe

Anel
mówisz ;>

Miszczu

Anel
xddd
w tytule jest Kuroko a notka znowu jest o Aomine xd
widać kto tu jest najważniejszym bohaterem

Miszczu
myślisz że kogoś interesuje reszta?

Anel
Aomine's basketball

Miszczu
Aomine to jedyny znaczący bohater tej mangi
i animu

Anel
"jedynym ważnym bohaterem mangi mogę być ja"?

Miszczu
może właśnie tak

















BONUS




 Anel
co by tu dziś dać jako bonus ;>

Miszczu
daj to:
gdyby tylko Aomine nie był czarny
a potem:
ale to nie przeszkadza

Anel
nie wzięłaś go na męża bo jest czarny?
"nie jestem rasi" brakuje

Miszczu
ghahaha
ale to brzmi
tak bardzo rasi
ale jakby się zastanowić to nie mam lepszego powodu

Anel
wtedy miałaś xd

Miszczu
ale to i tak bez sensu bo mu ten
czarny pasuje

*

Anel
ej Mistrzu xdd
co jest z tymi datami xddd

Miszczu
co z nimi
jezu xdd

Anel
to xdd

Miszczu
to jest ustawione

Anel
płakłam xddd

Miszczu
manipulacja
i przeznaczenie

Anel
cieszę się, że to Ty to napisałaś ;>

Miszczu
29. papa xD
tak? ;>

Anel
tak ^^

Miszczu
das cute
jak jest słodko po niemczulsku
Snelu

Anel
pewnie jakoś nieładnie

Miszczu
masz rację

*


Miszczu
zapomniałam dokończyć wczoraj czytać bonus w notce
i dzisiaj zlazłam
what does the fax say

Anel
xd

Miszczu
mój pika xD

Anel
to było mistrzostwo xdd

Miszczu
ale teraz mój juz nic nie mówi bo go nie podłączyłam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zBLOGowani.pl