Anel & Your Master

Anel & Your Master
Anel Chips Adolf I ma perma na google. Miszcz aka Diabelski Imperator THIS IS SPARTA ratuje sytuację.

sobota, 26 kwietnia 2014

BREWKA.

Pozdrawiam Animka. I Lusię. I fanów Hanamiyi.




Miszczu
i day brewka illusion

Anel
BREWKA

Miszczu
WTF
SKĄD TA BREWKA
TO NIE JEST MOJE DAY BREAK

Anel
płaczę

Miszczu
teraz uwaga

Anel
lubisz brwi

Miszczu
włączam myanimelist
wszystkie break to brewka
nie lubię brwi tylko Czajkę

Anel
brewka blade

Miszczu
brewka blade tak

Anel
nie mogę haha

Miszczu
code:brewker
outbrewka company?
za mało brewek
day brewka illusion
brwi które hipnotyzują
czyje brwi to twoje ulubione?

Anel
nie no nie mogę xddd

Miszczu

Anel
nie wiem, waham się między Kagamim w stylu na jabłuszko a Hanamiyą

Miszczu
wyjebałam Hanamiyę kurczę
a nie coś leży

Anel
brewka no kurde nie

Miszczu
brewka to w polskim tłumaczeniu mówił ten
Nartuo na Gaia
nartuo na gaia brzmi całkiem japońsko?

Anel
nowy tytuł
nowe anime
o czym będzie
o brwiach?

Miszczu
tak
to jest o fryzjerze brwi
do niego przychodzą ludzie i on cuda wyczynia
ale na bogu jest magiem
boku
co ja z tym bogiem dzisiaj
gdzie jest mój bóg

Anel
ja myślę
że
on ma takie coś co się nazywa bogiem ale jest jego krzesłem albo coś
i dopiero jak na to wejdzie to jest magiem

Miszczu
i on jest magiem na boku i potrafi hipnotyzować brwiami
i potem swoje ofiary składa na ołtarzu dla tego boga...
no nieważne
to by było
brewka in the darkness
brewka the edgemaster
a nie, to Hanamiya
o kurwa

Anel
xdd

Miszczu
nie mam już pomysłów

Anel
w zasadzie brewka to może być nowy gej w tytułach
nie wiem, hmm, nisebrewka

Miszczu
robimy rajd?

Anel
śmiało haha

Miszczu
riddle story of brewka ^^
alternatywnie akuma no brewka
baby brewka
brewka steps?
black brewka xdd
brewka bullet
blade & brewka
brewka & soul
bokurwa brewka
The Brewka Complex Guide to Manors and Hostel Behavior
fairy brewka
brewka tail

Anel
xdd

Miszczu
brewka no ace
diamond no brewka
date a BREWKA

Anel
hahha

Miszczu
captain brewka.

Miszczu
brewka in the darkness była
is the order a Brewka?
Chaika the Brewka Princess
hitsugi no brewka

Anel
to się nawet zgadza xdd
chaika the brewka princess świetne

Miszczu
love live! school brewka project
brewka idol project

Anel
love brewka

Miszczu
la brewka d'oro [brewka ze złota]
one week brewka
to o osobie która co tydzień musi chodzić na regulacje brwi

Anel
brewka ze złota, stylowe
jak złote zęby

Miszczu
nie mam co zrobić z brewkyuu

Anel
haibrewka

Miszczu
nawet nie ma tam brewkowego potwora

Anel
naprawimy to

Miszczu
brewka tak bardzo na haju

Anel
masz ssa? xd

Miszczu
mahou shoujo brewka

Miszczu
jakiego xd

Anel
jakiegokolwiek
z hq xd

Miszczu
będziesz odklejać brwi Hanamiyi

Anel
hahaha

Miszczu
ok to się zrobi
oj za duże
chwiluna
chwiluna speluna
speluna na godziny
zamykam ryjasa

Anel
xddd

Miszczu
powodzenia

Anel
hahaah
spodziewałam się czegoś w tym stylu
dzięki
brewkuj dalej

Miszczu
brewkacity actors
ale jaja, grzmi jak uj
kamibrwiami
kamigami no brewka
co to jest no asobi
nieważne
ludere deorum brzmi mądrzej niż to całe anime
brewka pedal
yowamushi brewka
brewka the fool
no brewka no life

Anel
KAMIBRWIAMI

Miszczu
mangaka-san to brewka-san to the brewka
kamibrwiami to Lag-kun

Anel
brewka-san to brewka-san to the brewka

Miszczu
The Brewka at Magic High School
The Irregular at Brewka High School

Anel
magic brewka school

Miszczu
M3: Sono Kuroki Tetsu, M3 The Dark Metal - jak to czytam z włoskim sono=jestem to mam m3 jestem Kuroki Tetsu, mroczny metal

Anel
podoba mi się hahah

Miszczu
m3 brewka desu
If her brewka breaks

Anel
hahahah

Miszczu
gaworare nie wyfglada jak kanojo ga flag

Anel
wtf

Miszczu
tonari no brewka-kun: the master of killing time
the master of killing brewka/s

Anel
brutalnie

Miszczu
selector infected BREWKA

Anel
infected brewka

Miszczu
BREWKA jako skrót spisałoby się dobrze
brzmi jakoś rosyjsko tak nawiasem
brewka academy
brewka's buried treasure
Atelier Brewka & Brewka: Alchemists of the Dusk Sky
ew. brewka sky
brewka under the bridge
ale grzmi hoho
kto by się spodziewał burzy
brewka complex
i don't have many eyebrows
beyond the brewka
my little brewka can't be this cute
prince of brewka
the brewka tournament
brewka market
brewka tears
true brewka

Anel
i don't have many eyebrows xddd
...tak właśnie pomyslałam
black brewka to brewka Aomine?

Miszczu
tako

Anel
skończyłaś z brewką?

Miszczu
tak
the brewkaball

Anel
ok
żeby do rysowania brwi trzeba było gimpa otwierać, kto to słyszał
tophot

Miszczu
holi
sry ale mi neta wyjebało xdd

Anel
z wrażenia

Miszczu
tak

Anel
brewka go przerosła

Miszczu
dobrze że ziomek na co dzień chodzi do stylisty

Anel
jeszcze nie skończyłam hahah

Miszczu
to ta brewka in the darkness
szifcik
bardzo w temacie
forum profanum
emperor brewka of the brewka empire

Anel
brewka empire

Miszczu
Anel co ty robisz?

Anel
oglądam brewka-san to brewka-san
a potem ide poprawić brwi

Miszczu
słusznie, ja też byłam

Anel
Kageyamy xd

Miszczu
Anel powinnaś napisać jakiegoś fanfika coś o brwiach
ewentualnie może być opowiadanko o brewce

Anel
jezu hahah

Miszczu
CO TY
caps lock xd

Anel
chwila xddd
caps lock już wie

Miszczu
caps lock który widzi
to moje trzecie oko
mii primer amooor
e dobra

Anel
płaczę xdd

Miszczu
muszę się udać do łazienki

Anel
słusznie

Miszczu
idę obadać te brwi po hiszpańsku, już to kiedyś robiłam z włoskim ale nie pamiętam

Anel

Miszczu
to oznacza że była już kiedyś podobna rozmowa
straszne
tak, to też jest straszne
ale bardzo starannie to zrobiłaś

Anel
Hanamiya jak żywy
starałam się

Miszczu
Hanamiya to chyba jeszcze ten lvl wyżej

Anel
...no ok ^^
fajna zabawa, polecam

Miszczu
normalnie jak malowane
kredką
o nie
twoja kolekcja dzieł rośnie xd
Anel nowy brewmaster

Anel

Miszczu
boże już starczy xdddd
ej bo mi się metro w windowsie zawiesiło aż
masakra
jak się to naprawia
glep
help

Anel
brwi?

Miszczu
metor ;d
metro

Anel
meteor xd

Miszczu
meteora na wszystkich
ej serio no co się stało xd
ok szybkie przelogowanie
Czajka do kolekcji
rodzinka brewków
kiedyś w simsach powinnaś zrobić rodzinę Brewka

Anel
śmiać mi się chce xddd

Miszczu
co cię znowu rozwala?
jakbyśmy zrobiły coś śmieszego

Anel
zaraz Ci pokażę xddd

Miszczu
o nie...

Anel
pójdę do brewkowego piekła xd

Miszczu
brewkowe potwory będą cię otaczać
i smażyć
znowu
o
tak coś tu leży
pewnie chciałam to wysłać

Anel
dla równowagi

Miszczu
jezus maria
Snel
Anel
tak xdd
haha
bo brewka

Miszczu
koszmar
te brwi ratują życie

Anel
bokurwa brewka  - w sumie to brzmi tak dobrze czytane na głos

Miszczu
no kurwa no basket
bokurwabrewka
brewka wonderland

Anel
xdd

Anel
brewka in wonderland

Miszczu
daily lives of brewka boys
FATE/BREWKA
brewka's time
nie ma nic ciekawego
the brewka is a partttimer

Miszczu
brewka x boku secret service
the garden of brewka

Anel
the devil is a brewka

Miszczu
the secret world of brewka

Anel
part-brewka?
masz jakieś ssy z najlepszymi brwiami?
oczywiście że masz...

Miszczu
nie lubię postaci z brwiami

Anel
xdddd
dlatego Hanamiya je stracił
teraz już jest tophot na 100%

Miszczu
o niieeee
ok to poszukam
ale nie wiem kogo szukać
Kamigami

Anel
nie wiem, jakie jest topbrewka?
tak, on na pewno

Miszczu
Czajec jest
topbrewka xd

Anel
Hanamiya jest topbrewka
Trep też ma brwi

Miszczu
hahaha
o kur

Anel
...w zasadzie każdy kto chcesz może mieć brwi xdd

Miszczu
nie no sądzę że to dobrze że ma chłopak brwi
czekaj czas na coś strasznego
gdzie jest Kagami kiedy go potrzebuję

Anel

Miszczu
ty pacz kto wali drzwiami i oknami na topbrewkę
straszne
o szit
te prostokąty żyją

Anel
ciekawe jak tu będzie wyglądał bez xddd

Miszczu
nie no kurwa ahahah
ej nie ma tego Kamigamiego
omg

Anel
gimp zemdlał
za dużo brewki

Miszczu
wytnij jego brwi i dodaj do pędzli
będziesz tylko sadzić takie

Anel
hahahah
ale to czity!

Miszczu
Anglia miał spoko brwi
miał ich po kilka nad każdym okiem
wiesz jakie brwi są jeszcze śmieszne, takie bardzo małe tylko nad wewnętrzną częścią oka

Anel
dobrze ze Hanamiya nie ma fanów wśród fanów ofdupe
nikt mi nie zrobi wjazdu

Miszczu
haha
agresywni fani

Anel
chociaż szczerze to nie wiem czy wygląda wiele gorzej xdd
jezu wjechałam mu do oka
teraz wygląda gorzej

Miszczu
krew się leje
mówiłam że ktoś mu kiedyś wyjebie
i to się okazał Anel

Anel
oko się leje xdd
no pacz a nawet nie jestem hejterem

Miszczu
tak się kończy bycie niemiłym
"niemiłym"

Anel
tak się kończy bicie trepów

Miszczu
proces wybielania czynów
dobrze że to nie o Aominu

Anel
JEZU HANAMIYA Z JEDNĄ BRWIĄ
hahah

Miszczu
...
ale taką
jedną cąłą?

Anel
masz jakiegoś Aomina?

Miszczu
właśnie nie
o nie
mam nawet dwóch

Anel
dajesz xdd
znaczy nie z całą brwią
ona ma
dziurę w środku xdd

Miszczu
z czasów kocham koszykówka i z czasów nudna koszykówka

Anel
ale hahah
mogą być

Miszczu
może ten sławny

Anel
nie widzę brwi
o jezu, to wyższa technika
miałam zgon mózgu i zapomniałam ze one są granatowe
quest
gdzie jest brew a gdzie włos

Miszczu
XD
Anel

Anel
słucham xdddd

Miszczu
zaraz będzie komplet

Anel
naprawdę chcesz żebym to zrobiła z mężem xddd
...ale to brzmi
jeszcze raz

Miszczu
...no

Anel
naprawdę chcesz poprawić brwi mężowi? xdd

Miszczu
przepraszam nie mogę o tym zapomnieć haha
nie żeby mnie to dotknęło.

Anel
ciągle piszę takie złe rzeczy xdd

Miszczu
nie, masz rację, on wystarczająco dużo przeszedł z twojej ręki

Anel
Hanamiya ;/

Miszczu
crawling in my skin
these wounds they will not heal
hmm

Anel
jezus maria xdd

Miszczu
ale mamy zabawę
zaczęło sie niewinnie
ej a te są jakieś krzywe
oni też w paincie malowali
ten plik ma nazwę evil persons doing evil things

Anel

Miszczu
o boże...
wygląda jak chory, brwi mu wypadły

Anel
w sumie zawsze miał taki niezdrowy odcień skóry

Miszczu
no taki dziwny
ma pokój w piwnicy czy coś

Anel
ale mroczni nie mogą wyglądać naturalnie

Miszczu
ktoś musi siać zło nawet w serii sportowej
wgl mroczny hahah

Anel
chciałam napisać zły i ciemny odcień wiec xddd

Miszczu
dark flame master

Anel
ok nie
brwi się najlepiej edytuje czarnym, nie masz jakiegoś Junpeia

Miszczu
xd

Anel
Aomin ma szczęście że jest czarny nie tam gdzie teraz potrzeba
xdd no ok

Miszczu
skąd ja ci wezmę Junpa

Anel

Miszczu
o nie xd

Anel
masz to xd

Miszczu
pogrzebię jeszcze w tym folderze
mam tu dużo rzeczy które nie przejdą przez wtw

Anel
wgl ten loczes z przodu

Miszczu
nooo xdd

Anel
o ;>
kto to? xdd

Miszczu
ta z yuru yuri nie pameitma jak miala
ale to taka Karen

Anel

Miszczu
xd
zrobisz galerię?
wystawa
to powinno gdzieś zawisnąć
reklama salonu kosmetycznego
przed i po

Anel
nie czujesz się dobrze ze swoimi brwiami?
uważasz ze są za małe, za duże?
Anel ci pomoże!!


Miszczu
mój Czajec zgolił brwi
przegrała zakład

Anel
muszę przyznać że nie wygląda źle
Hanamiya wyglądał gorzej xd

Miszczu
no xd

Anel
masz jakąś Anglię?

Miszczu
o sorry nie mam haha
na pewno mam
na szybko

Anel

Miszczu
omg Anel

Anel
tak xdd









Galeryja~





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zBLOGowani.pl