Anel & Your Master

Anel & Your Master
Anel Chips Adolf I ma perma na google. Miszcz aka Diabelski Imperator THIS IS SPARTA ratuje sytuację.

sobota, 5 lipca 2014

Free! Eternal Gay: Odcinek pierwszy

Wszyscy czekaliśmy. A tak naprawdę to wcale nie. Pływający geje jednak są tu już z nami ponownie. I nawet udało im się dostać relację z pierwszego odcinka...




Anel
co oni zrobili z Haru boże

Miszczu
based Haru

Anel
taki żywy ;/

Miszczu
mfw oni pływają

Anel
opening rok temu miał też ładniejszą animacje

Miszczu
opening w porównaniu do poprzedniego to shit
a animacji nie widziałam bo wyszłam

Anel
muzycznie to tam nie wiem, lubiłam tamten, ale to chyba kwestia przyzwyczajenia

Miszczu
co się tu dzieje...

Anel
ale w tamtym... podobało mi się bardzo jak się ścigali i czas nakładał się na pływanie, piękne to było
tutaj tego nie ma, a końcówka wygląda jakby robili ją w paincie xd

Miszczu
Anel w analizie openingu

Anel
Free - jedyne anime, gdzie mam coś do powiedzenia
uważam się za znawcę xddd

Miszczu
Rin w porównaniu też wygląda jak czop

Anel
Rin wygląda jakby go odmłodzili zamiast postarzyć
chyba ze to coś w stylu nic go nie stresuje, ma przyjaciół, więc wygląda młodziej...
xd tłumaczenie jednego zdania podobało mi się bardziej w wersji nieoficjalnej jak wyszło pv
...nie mogę

Miszczu
ten sam wynik
pls

Anel
jezu ten ed xdd

Miszczu
niestety jeszcze nie dotarłam

Anel
wszystko przed Tobą xdd

Miszczu
nie spieszy im się z tym staniem w deszczu
w tych stylowych klapersach

Anel
kojarzą mi się z najmodniejszymi klapkami kubota

Miszczu
mnie też...
kek
ending to najlepsza część odcinka
no może jak wyłączę głośniki

Anel
hahah
spoko jest
spodziewałaś się czegoś lepszego ogólnie?

Miszczu
nowi znajomi nie maja racji bytu jeśli nie trafią do twojej klasy
niee
spodziewałam się powtórki z 1
i na to wygląda
te same zachowania
tylko Rin nie jest emo
tym razem płacze ze szczęścia

Anel
xd

Miszczu
potem w połowie jakiś dramacik
i na końcu kogoś olśni i się wyjaśni

Anel
wydaje mi się, że będzie problem przez Sousuke, jak już wiemy, dawny ziom + Rin to nic dobrego

Miszczu
myślę że własnie po to przyszedł, żeby był pretekst

Anel
wgl on wygląda jakoś tak... agresywnie xd











BONUS
(dawno żadnego nie było, prawda?) 


Miszczu
Captain Earth ma własnego Treppeia

Anel
tophoty


Miszczu
GDZIE?!
onii-sama

Anel
hahha

Miszczu
hih

Anel
no właśnie, może tam
onii-sama wgl xd

Miszczu
my brother came to tytuł roboczy


Anel
to trochę tak
mój panie bracie

Miszczu
onii-sama to onii-sama tak ma być SZACUNEK NO
być największym fanem swojego brata
noo

Anel
mój boski bracie i

Miszczu
mój boski bracie
wyskakuj z
odzienia

Anel
gaci

Miszczu
tak brzydko się wyrażasz

Anel
rymuje się wersja mój boski bracie wskakuj w gacie.

Miszczu
OMGXDDD
niestety ale tego nam nie trzeba

Anel
hhaha
wolisz bez

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zBLOGowani.pl