Anel & Your Master

Anel & Your Master
Anel Chips Adolf I ma perma na google. Miszcz aka Diabelski Imperator THIS IS SPARTA ratuje sytuację.

niedziela, 10 sierpnia 2014

Master sprząta w folderach... po raz trzeci


  1. Właśnie usuwam jakiś obrazek z Kuroko w roli główniej. Nie wiem co on tu robi.
  2. Najładniejsze są zawsze najstarsze, starannie wyselekcjonowane.
  3. Wypierdalam Takao.
  4. I znowu Kuroko...
  5. Nadal boję się wchodzić do Hetalii, w tym folderze straszny. Może tym razem się nie dam... To mój komputer, dziwko.
  6. Tam jest wszystko, a połowa prawdopodobnie brzydka i jeden obrazek w trzech kopiach, nawet wiem który.
  7. Już wiem jak go zlokalizuję. Wyciągnę je wszystkie na pulpit. O ja jebe, ale geniusz.
  8. Ten jeden obrazek widzę pierwszy raz w życiu.
  9. Muszę sobie ustawić na jedną z tapet Gochuumona, bo mam jakieś dobre.
  10. Czasem nadal klikam ustaw jako tło...
  11. Jestem zaje, ustawiłam b. duże miniatury i już nie muszę otwierać żeby się upewnić, że paszczur. Bohomaz.
  12. Crossovery trafiają zależnie od humoru.
  13. Za dużo Kuroko, nie podoba mi się to.
  14. Kise. Łęó.
  15. Niektóre musiały mieć złą datę modyfikacji, bo ich naprawdę nie kojarzę, a mam sortownie od nowszych na górze.
  16. Już mi się znudziło.
  17. Usunęłam z kosza nieobrazki, dowiemy się, ile się pozbyłam. He. Geniusz. Przy następnym zaprojektuję coś, co mi policzy, kogo pozbyłam się najwięcej.
  18. Myślałam o wydzieleniu ssów do osobnego folderu, ale nie wiem dlaczego skończyło się na niczym.
  19. Ych, po co mi był ten ss. Przynajmniej ważył mniej niż 100kb...
  20. Ok mam dwa razy tę samą kartę końcową. I jedna to przeróbka, nie wiem która.
  21. Ok, może jednak wiem...
  22. Skan z wsj, boże. Kiedyś nie zapisywałam takich rzeczy.
  23. Jak byli w anime, to miałam trochę plakatów z Atsushim i Himuro, teraz większość wywaliłam.
  24. Lubię mieć powycinane panele z mang.
  25. Skończyłam. 103 wyrzuciłam, czyli mam 737 i oficjalnie nie jest to już największy folder.
  26. Kiedyś powinnam zrobić drugą rundę...
  27. To może teraz to Naruto...
  28. Yolochimaru.
  29. Naruto gówna pełne.
  30. O masakra, ale posucha musiała być w necie.
  31. Zrobię yy... coś zrobię. Ściągnę image deduplicator.
  32. Ten program jest posrany, uważa, że nie znalazł obrazów w katalogu. Zaraz go naprawię.
  33. A, już... Po prostu musiałam tam wejść przez użytkownik.
  34. Mam tu trochę Itacha, kogo obchodzi Itach. To już tyle lat po jego śmierci.
  35. Ale emo Dasduke.
  36. Minato ych. Wypad.
  37. Ok, dup skończył pracę.
  38. Znowu porównał nigera do tego Saske.
  39. Znalazł brzydki obrazek Kuroko, muszę go znaleźć i usunąć.
  40. O, jest nawet taka opcja ;>
  41. Przynajmniej każdy ss z HQ wygląda dla niego tak samo.
  42. O, mam dwa takie same z Yowamushi. Jednak się na coś przydał...
  43. O, znalazło któregoś emota sprzed stu lat.
  44. Brakuje opcji otwórz lokalizację.
  45. Ok, ten program porównał to do tego.
  46. Znowu tańcząca Renge to Norway.
  47. Do Holi Carp jest ss z Nourina z "everyone wear their own panties inside their heart".
  48. Już koniec, coś nie tak. Trzeba zwiększyć próg.
  49. To dalej sprzątam.
  50. Emo Sask powraca. (x)
  51. Skończyłam z tym folderem. Program też skończył.
  52. O, mam folder jeszcze z przeróbkami z Naruto.
  53. Wykres inteligencji Obito, nieśmieszny ss.
  54. Usunęłam 35 z Naruto.
  55. Boże, co ten program znajduje, czeluście piekieł...
  56. Zajęłam się tymi folderami jak głupia.
  57. Ten program lubi Midorina. (x i x)
  58. Nie wiem co to za manga hmm.
  59. Postacie z Devil Survivor są podobne do wszystkich.
  60. Hanamiya się z Hinaty. (x i x)
  61. Dobra, to nie jest śmieszne.
  62. Komentarz do foty z tyłkiem Kagamiego z drugiego sezonu. (x)
  63. Oglądałaś finał MŚ? Albo widziałaś minę Messiego jak odbierał piłsa? To legendarna mina. Już za kilka miesięcy... Ta ekspresja była złota.
  64. Znalazłam Anel w internecie. (x)
  65. Irlandczycy mają fajny system analizy. (x) (dop. Anela: ten oświetlony koleś wygląda jakby wbił lvl)
  66. Niektóre rzeczy naprawdę nie powinny tu być... (x)
  67. Ojciu, folder się skończył.
  68. Na zakończenie, skoro już się lepiej znamy... powtórka sprzed pół roku. (x)







BONUS


Miszczu
zrobisz mi kiedyś bezbrwiową galerię Kageyamy i sobie zapiszę w osobnym folderze

Anel
 mogę odbrwić Kageyamę, ale wolałabym go... dobrwić
ale musisz mi zrobić paczkę obrazków
i wtedy mogę szaleć ;>

Miszczu
paczkę ;d

Anel
paczka Kageyamy
to trochę jak wiadro internetów xd

Miszczu
XD
się śmiejesz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zBLOGowani.pl