Anel & Your Master

Anel & Your Master
Anel Chips Adolf I ma perma na google. Miszcz aka Diabelski Imperator THIS IS SPARTA ratuje sytuację.

wtorek, 30 września 2014

Szybka Impressa

Dniem dzisiejszym oficjalnie zakończyłyśmy studenckie wakacje. Tak, mi też jest przykro, tym bardziej, że to ja o tym przypominam. A jak koniec wakacji, to impreza!
Bo OFDupe kończy wakacje dwa razy.





Anel
jezu czy to jest jakiś remix tego op literówki
taa

Miszczu
dobry?

Anel
gorsze się słyszało xd
boże ten dubstep w środku
jasna dupa no nie
tak to byłby ok ale boże
zaraz Ci wyślę zresztą xd

Miszczu
Anel nie jest fanką dubstepu

Anel
niestety
ale niektóre momenty nie są tragiczne
słyszę gitarę

Miszczu
fajny początek
<dubstep>

Anel
xdd

Miszczu

Anel
o boże hahah
cieszę się że Ci się podoba xd

Miszczu
ja tu imprezuję słuchaj
uuu

Anel
czyli jednak się udało ;d

Miszczu
po 1.30 się zaczyna

Anel
no to mnie właśnie zwaliło z nóg
ale potem wraca do normy i jest ok

Miszczu

Anel
spóźnione party na ofdupe ;d

Miszczu
jak sobie wyobrażam jakiekolwiek imprezy to myślę o takiej muzyce
bo mi się najbardziej kojarzy

Anel
to prawda

Miszczu
koniec mi się nie podoba

Anel
za bardzo wleźli w electro

Miszczu
wypadłam z rytmu
było fajnie
czy ten pan który to zrobił się jakoś nazywa?

Anel
remix był na hikarinoakariost i nie było nic wspomniane

Miszczu
;/
to ja go namierzę

Anel
wydaje mi się ze wgl był opisany jako oficjalny?

Miszczu
ale to znaczy że chyba nikt "sławny"
aa oo

Anel
tak
był w oscie
także myślę że to jest właśnie ta długa wersja openingu literówki haha

Miszczu
ta literówka to zadziwia






Na prawie zakończenie przedstawiamy Onii-samę w jedynej słusznej formie, z boską poświatą, jaka powinna go otaczać przez całe anime. Onii-sama pan i zbawca. Na zawsze w naszej pamięci. Oby i nas kiedyś spotkała łaska Onii-samy, by i na nas spojrzał swym łagodnym i pełnym dobroci wzrokiem. Onii-sama nad nami czuwa. Onii-sama jest bratem nas wszystkich.









BONUS


Anel
napisałaś Midorin i Takao dużą literą

Miszczu
zawsze piszę imiona wielką
ważnych osob

Anel
jasne xd
ile razy mężu leciał małą ;>

Miszczu
bo był nieważny i na szybko ;>

Anel
TYLKO MI NIE MÓW ŻE ON MOŻE BO JEST MAŁY
był nieważny!!

Miszczu
hahahah
boskie
mężu leciał małą literą bo jest mały ;d
ej sama jesteś mała
to jest wielki człowiek

Anel
ahahaha
Napoleon też był wielki będąc małym
to się nie wyklucza!!

Miszczu
to ten sam przypadek

Anel
no i to Ty powiedziałaś pierwsza że jest niski ;>

Miszczu
jak z umiejscowieniem przymiotnika względem rzeczownika
ja??
tak, to na pewno ja

Anel
tak xdd
w dniu ślubu xdd

Miszczu
w dniu ślubu omg
nie mów takich poważnych rzeczy xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zBLOGowani.pl