Anel & Your Master

Anel & Your Master
Anel Chips Adolf I ma perma na google. Miszcz aka Diabelski Imperator THIS IS SPARTA ratuje sytuację.

piątek, 31 października 2014

O-o-oikawa

Miała być Halloweenowa impreza, ale Oikawa też jest dobry. I dobrze współgra z nowym, genialnym wyglądem OFDupe.



Anel

Miszczu
oooch
Oikawa-san
tęskniłam tak bardzo

Anel
było w polecanych ;d

Miszczu
tak bardzo że aż mi cieplej na duszy

Anel
polecane Anela najlepsze polecane
muszę przyznać że lubię patrzeć na Oikawę

Miszczu
Oikawa jest do podziwiania

Anel
i więcej nie mam
tzn yt nie ma

Miszczu
idealnie

Anel
https://www.youtube.com/watch?v=IZYHJ6za0bg tzn jest jeszcze to, ale ten tytuł xd

Miszczu
xd
taki dobry koniec dnia
najpierw nie ma Panzery jutro, teraz Oikawa

Anel
cieszę się że mogłam poprawić wieczór

Miszczu
kurwa ale niech no mi się tylko akurat ona przyśni

Anel
może przyśni Ci się Panzer z Oikawą
Oikawa und Panzer, super
najlepszy sen
już nie straszę

Miszczu
xd
no nie strasz

Anel
jeszcze chciałam zapytać

Miszczu
chcę jutro wstać i pomyśleć o czymś przyjemnym

Anel
w jaki sposób myślisz o Oikawie? ;>

Miszczu
to pytanie narusza moją prywatność
co to znaczy w jaki sposób XD

Anel
haha

Miszczu
myślę o nim jak o Aomine
jak o Akashim i Kanie
jak o Echizenie i Tsukishimie

Anel
o mój boże potencjalni mężowie się mnożą

Miszczu
bez chuja ja żyję w wolnym związku

Anel
w haremie ;d
tylko takim gdzie jesteś w środku

Miszczu
bo potem będą jęki i moje i twoje bo się nowy cud natury zjawił

Anel
nadal myślę o Akashim jak o twoim mężu!!

Miszczu
to wspaniałe
nie mam nic do niego niech sobie będzie tylko niech mnie nie ogranicza
beka wieczorna

Anel
wczoraj jak robiłam Kanie to mi się przypomniało jak chciałaś zaprosić na wigilie chłopaka z okładki męża nie, żeby nie był zazdrosny xd

Miszczu
podział na postrzeganie erotyczne i okołoboskie

Anel
właśnie tak pomyślałam teraz jak wymieniałaś
ze skoro Aomine i Kanie to bogowie ofdupe

Miszczu
i stąd ta taka oziębłość przy oniisamie

Anel
to jako mężowie zostają nam Akashi, Oikawa, Echizen i Tsukishima
z czego Echizen jest nadal zbyt nieletni ;d

Miszczu
wal się ma urodziny zaraz to już kolejne
ta manga jest starsza od niego

Anel
powiedzmy że Akashi jest w przeszłości ;/
to daje nam Oikawę i Tsukishimę

Miszczu
Oikawa > wszyscy, co daje prosty wniosek

Anel
"ta manga jest starsza od niego"  - no ale nie z mangą chcesz ślub brać ;/

Miszczu
to jak Aomine=Akashi > wszyscy w knb

Anel
czyli Oikawa to najpewniejszy aktualny mąż
kochanek
narzeczony
chłopak

Miszczu
ale na szczęście ma starszego brata więc mi to lata
nie no on się nie nadaje na męża

Anel
tak jak Aomine?

Miszczu
skoro Kanie nie może i Aomine to byłoby dziwne akurat serio
Aomine xd
ale pomyśl Aomine xd

Anel
haah wiem xd
tylko jako że znasz lepiej Oikawe to pytam czy to ten lvl haha
zaraz czyli
idąc tym tropem

Miszczu
beka forever

Anel
Oikawa to potencjalny bóg ofdupe?

Miszczu
nie, on się nie nadaje na boga
na boga, na męża

Anel
biedny Oikawa
do niczego się nie nadaje

Miszczu
on się nadaje xd
jeśli Kanie wypada to najbardziej i tak mnie ciągnie do nieletniego i legalnego Echizena, potem do ich kolegów, potem do Aominu, potem do Oikawy
wgl ja mam na malu Kageyamę w favach, ale nie wiem dlaczego to nie Tsukishima

Anel
Echizen starszy był kiedyś twoim mężem pamiętasz, bo wiem ze zapomniałaś niedługo po fakcie xdd
to był krótki epizod

Miszczu
bo to było tak na szybko bo stwierdziłam że to mężczyzna mojego życia

Anel
ach ten jeden raz chciałam żebyś miała więcej niż jedynego słusznego męża
a Ty zapomniałaś xdd
nadal mnie to śmieszy nie powinno
chciałam wyciągnąć jakieś wnioski jeszcze ale nie mam pomysłu

Miszczu
wnioski - robię się coraz bardziej stała w uczuciach
już wszystkie możliwe opcje znam

Anel
racja

Miszczu
do teraz tak się wracam
do najlepszych się w końcu wraca

Anel
Twój harem jest proporcjonalny w stosunku do ilości chłopców których znasz

Miszczu
no właśnie, nie ma bójek

Anel
w porównaniu do potencjalnych mężów sprzed... roku?

Miszczu
xd
to była beka

Anel
w zasadzie tez jest jeden chłopak na serię

Miszczu
tamto to tak nie
no właśnie

Anel
nie będzie scen zazdrości

Miszczu
nie ma bójek!
staranna selekcja

Anel
teraz już nie mogę robić sobie jaj, że lubisz wszystkich i pół serii jest na tophotach, bo tak naprawdę to wcale nie tak

Miszczu
;d
no właśnie to jest jeden superziom i reszta hołoty

Anel
"Wierzę, że mimo cichych buntów Mistrza będą żyć długo i szczęśliwie wspólnie."  - ;/

Miszczu
hahha
wybacz że cię zawiódł
dlaczego ja za niego przepraszam
bo się czuję troszkę winna
nie myślałam dalej niż rok do przodu
teraz trzeba myśleć wprzód
czyja manga potrwa najdłużej

Anel
haha

Miszczu
kto najdłużej utrzyma się na szczycie

Anel
Echizen (?)

Miszczu
warto lubić mary sue

Anel
no jakbyś chciała wyjść na Kuroko to nic by się nie zmieniło
za xdd
nie wchodź na Kuroko

Miszczu
jhahah
nie wejdę

Anel
wyjść na Kuroko wyjść na ludzi omg

Miszczu
omg
Anel pls
w sumie ostatnio najbardziej lubiłam Oikawę jakoś w kwietniu



~☆~



Anel
gumka nie współpracuje z Oikawą

Miszczu
xd
on jest trudnym partnerem do współpracy

Anel
każdej ;>

Miszczu
no nie wiem myślę że nie :D
takie tam... oczekiwania

Anel
myślisz ze nie współpracuje tylko z gumkami?
jajebie przepraszam

Miszczu
Anel jest śmieszna
nie znam się hahah
ale myślę że nie współpracuje bardzo
i jeszcze z Kageyamą też nie współpracuje

Anel
może nie współpracuje z tymi co współpracują z gumkami

Miszczu
chwilę przed północą, idealny moment na taką rozprawę
Anel śmieszkuje choć nie próbuje, a Master nie myśli trzeźwo
xD nie wiem co powiedzieć, więc prawdopodobnie masz rację, to naprawdę twój złoty dzień

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zBLOGowani.pl