Anel & Your Master

Anel & Your Master
Anel Chips Adolf I ma perma na google. Miszcz aka Diabelski Imperator THIS IS SPARTA ratuje sytuację.

niedziela, 10 maja 2015

La grande entrata di Dziecko.

Czyli odcinek ósmy sezonu trzeciego.
tak, nadrabiamy zaległości





Anel
dobra idę włączyć odcinek z Dzieckiem porozmawiamy o tym

Miszczu
dobrze..
idź

Anel
tylko najpierw wywalę kupkę kurokosów
pamiętasz coś z tego odcinka? xd
mam nadzieję że czasem coś powiesz żeby to był czysty monolog

Miszczu
nic może pamiętam z mangi ogólnie
oni go wstawili i był już chyba ostatnio w kolejce do pilnowania

Anel
o ja tu jeszcze był ten poprzedni op
punky funky

Miszczu
to mówisz ze op się zmienił
przewijam się od wstępu bo @$%^&

Anel
ten nowy jest ładny
pod względem... ludzi
studio kitchen xd
Kise tu wyglądał ładnie
aż nie jestem pewna czy to dobry odcinek

Miszczu
to jego jedyny moment, w mandze było to samo

Anel
grzeczny Aomin
pamiętasz jak grzecznie siedział z piłką xdd

Miszczu
tak
a tu wygląda już w ogóle za grzecznie
ta filiżaneczka
Aomine pls
nie rozważaj nad filiżanką

Anel
Kuroko ale wygląd
jee wielki moment

Miszczu
hih
Anels

Anel
Kise też wątpi

Miszczu
Kise opadającą powiekę ma
trudniej się robi makijaż w takich warunkach

Anel
matko hahah

Miszczu
nie to tylko talent rysowniczy
omg
baletnica

Miszczu
ref nie wierzy

Anel
komedia :D

Miszczu
wygląda na duże zamieszanie
tfw jednak wygrywają

Anel

Miszczu
xd

Anel
moje słodkie Dziecko

Miszczu
Dziecko to wdzięczne imię

Anel
najlepsze

Miszczu
masz jakieś lepsze dziecko?

Anel
nie

Miszczu
wszystkie dzieci równe są

Anel
myślę że
ciężko jest znaleźć dobre dziecko
patrz Manami...

Miszczu
hahaha
on zszedł na złą drogę?
ważne żeby traktować Dziecko jak dziecko

Anel
jemu odpierdoliło xd
nie chcę pojebanych dzieci
tzn
nie mam nic przeciwko jak wiem na co się piszę xd

Miszczu
on tylko bardzo lubi góry hahah

Anel
i zwariował pod koniec

Miszczu
fakt to było po prostu przed zapoznaniem się bliższym

Anel
wiesz to jak zauroczenie

Miszczu
ale też nie polubiłam za bardzo tej części Manamiego
trochę jakby mu nie pasowało

Anel
no, on miał być słodki

Miszczu
czyli dobrze kojarzyłam że kogoś odadoptowałaś/oddałaś
ale sobie tak myślę "ale Anel nie"

Anel
dropnęłam go ;d

Miszczu
z balkonu ;d
drop it like its hot

Anel
haha tak

Miszczu
idę włączyć snoop dogga
on jest ziom
albo był

Anel
moje smutne Dziecko

Miszczu
dziecięca galeria

Anel
znowu xd

Miszczu
momentów chwały i goryczy

Anel
Kuroko w balecie

Miszczu
spierdalaj Kuroko

Anel
no właśnie ja tu dla Dziecka??

Miszczu
xddd

Anel
jeszcze 10min

Miszczu
Kuroko to nie twoje anime wypad

Anel
haha
Dziecko no basket ^^

Miszczu
nie ma Dziecka to zmarnowane 10 minut

Anel
zobacz jaki dumny z siebie :3

Miszczu
Anel nie wiesz czy Dziecko ma jakiś sławny głos?
bo go nie mogę skojarzyć

Anel
nie sadzę...

Miszczu
nie chce go randomizować ;>
spojrzę sobie

Anel
też właśnie poszłam

Miszczu
taka trochę
jak on się nazywał

Anel
znany tylko jako Furihata...

Miszczu
ok
znany jako Dziecko
 i wygląda

Anel
haha tak
masz rację ;d

Miszczu
w Hybrid Child jest Kuroda i on ma głos

Anel
fajna randomowa twarz

Miszczu
Kagamiego
zapamiętaj

Anel
i równie fajne brwi xd

Miszczu
te brwi powinny dostac bana
wyglądają jak zjazd z autostrady albo gąsienice albo zjeżdżalnie albo nie wiem co jeszcze

Anel
ale dumny z siebie hahah
ja pomyślałam o gąsienicach
jakiś festiwal min xd
jeszcze z pińć minut
to wygląda jakby chciał się na niego rzucić i przytulić

Miszczu
tak wygląda dziwnie
naprawdę jak komedia
sprawdzam gdzie w tym sezonie można posłuchać Aomine i chyba nigdzie

Anel
ale
jak to

Miszczu
właśnie nie wiem
wwwww

Anel

Miszczu
niedługo oniisama w Soumie

Anel
jezus xd

Miszczu
chyba oglądałam inny odcinek

Anel
fajny nos Kise

Miszczu
omg kto go rysował

Anel
i nagle Aomin

Miszczu
mine mine

Anel
czekam na jakiś zacny moment żeby zrobić fotkę
kurna naprawdę czasem to jakbym oglądała jakiś romans

Miszczu
ten charakterystyczny cień nosa
nos cienia
Nos cienia to jak nazwa itemu w rpg nie sądzisz

Anel
tak
masz rację

Miszczu
obstawiamy jak bardzo kreska będzie kwiczeć w ostatnim meczu
a. bardzo b. trochę
liczę na dobrą animację i słabą kreskę
wgl kasa na openingi poszła cała na Kuroko ponieważ
zarówno Baby Steps jak i Diamond no Ace mają odgrzewane kotlety

Anel
yay słodkie







BONUS



Miszczu
tzn... one piece nadrabia za hajime które ma 75

Anel
xd

Miszczu
nadrabia dziesięciokrotnie ;d

Anel
on piece to za wiele rzeczy może nadrobić xd
on piec

Miszczu
ciekawe ile to sezonów
on piec
 położyłam to on piec

Anel
on piece on piecze
haha boże xd
on piec to trochę taki onhold
w sumie
jak kiedyś babcie siedziały i robiły skarpety na drutach

Miszczu
mam on piec w on holdzie to prawda
potwierdzam

Anel
to może je odkładały on piec

Miszczu
omg...

Anel
suchar wieczorny: powrót

Miszczu
a był taki spokój ahaha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zBLOGowani.pl